Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #26 Skrevet 4. mai 2016 Du snakker om å reise bort i ukesvis i forbindelse med studiet. Det vil jeg si er veldig komplisert med en baby. Hvis du absolutt ikke vil, så er jo abort ditt eneste alternativ. Anonymous poster hash: 90813...687
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #27 Skrevet 4. mai 2016 Kjære deg! Skjønner at du er i en vanskelig situasjon og her er det jo du selv som må velge. Men siden du skriver her regner jeg med at du er åpen for innspill. Nr 1: Jeg tror absolutt ikke du vil tjene på å holde dette skjult for samboeren din. Slike hemmeligheter er ikke gode og det skaper ingen ting godt i forholdet. Nr 2: Dette valget påvirker ikke bare deg. Det påvirker også i høyeste grad det lille livet som faktisk vokser inni deg, faren og søsken. Så tenk deg endelig godt om før du velger abort. Det finnes jo mange en kan snakke med i en sånn situasjon: lege, helsesøster, jordmor, amathea.no . Disse kan man jo oppsøke sammen som par også. Du skal leve resten av livet med valget du tar uansett hva det måtte bli. Anonymous poster hash: c18f9...09a
Juli16 Skrevet 4. mai 2016 #28 Skrevet 4. mai 2016 Gratulerer med at du har snakket med din kjære og at du tenker på å beholde barnet!!!
Gjest Antarctica Skrevet 4. mai 2016 #29 Skrevet 4. mai 2016 Hei Vi har nå tenkt oss litt om og snakker om å beholde... Anonymous poster hash: d794b...835 Lykke til. Håper dere faller ned på noe alle kan leve godt med!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #30 Skrevet 4. mai 2016 Ja, håper det. Det som er "dumt" er at praksisen min på mitt studie faller rett v/termindato.. Ellers hadde det gått ganske fint tror jeg. Det er ikke lett å stå midt oppi en slik situasjon, men skal vi alt få nr 3 er det kanskje greit å bare få småbarnstiden unna. Nesten 3 år mellom de to yngste er grei aldersforskjell, så blir jeg å sterilisere meg etter en evt fødsel. Vet ikke enda som sagt... Jeg har bestilt time til privat ul nå om noen uker, håper jeg da blir overbevist Samme dag som jeg testet så jeg flere bittesmå babyer på butikken blant annet. Så vakre, små og uskyldige. Vet ikke om det var et slags tegn, men har hvertfall tenkt litt mer på det. Anonymous poster hash: d794b...835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå