Gå til innhold

Vanskelig situasjon..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du snakker om å reise bort i ukesvis i forbindelse med studiet. Det vil jeg si er veldig komplisert med en baby.

 

Hvis du absolutt ikke vil, så er jo abort ditt eneste alternativ.

 

Anonymous poster hash: 90813...687

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg! Skjønner at du er i en vanskelig situasjon og her er det jo du selv som må velge. Men siden du skriver her regner jeg med at du er åpen for innspill. Nr 1: Jeg tror absolutt ikke du vil tjene på å holde dette skjult for samboeren din. Slike hemmeligheter er ikke gode og det skaper ingen ting godt i forholdet. Nr 2: Dette valget påvirker ikke bare deg. Det påvirker også i høyeste grad det lille livet som faktisk vokser inni deg, faren og søsken. Så tenk deg endelig godt om før du velger abort. Det finnes jo mange en kan snakke med i en sånn situasjon: lege, helsesøster, jordmor, amathea.no . Disse kan man jo oppsøke sammen som par også. Du skal leve resten av livet med valget du tar uansett hva det måtte bli.

 

Anonymous poster hash: c18f9...09a

Skrevet

Gratulerer med at du har snakket med din kjære og at du tenker på å beholde barnet!!!

Gjest Antarctica
Skrevet

 

Hei :) Vi har nå tenkt oss litt om og snakker om å beholde...

 

Anonymous poster hash: d794b...835

Lykke til. Håper dere faller ned på noe alle kan leve godt med!

Skrevet

Ja, håper det. Det som er "dumt" er at praksisen min på mitt studie faller rett v/termindato.. Ellers hadde det gått ganske fint tror jeg. 

Det er ikke lett å stå midt oppi en slik situasjon, men skal vi alt få nr 3 er det kanskje greit å bare få småbarnstiden unna. Nesten 3 år mellom de to yngste er grei aldersforskjell, så blir jeg å sterilisere meg etter en evt fødsel. Vet ikke enda som sagt... Jeg har bestilt time til privat ul nå om noen uker, håper jeg da blir overbevist :) Samme dag som jeg testet så jeg flere bittesmå babyer på butikken blant annet. Så vakre, små og uskyldige. Vet ikke om det var et slags tegn, men har hvertfall tenkt litt mer på det. 



Anonymous poster hash: d794b...835

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...