Miss Chocolate Skrevet 30. april 2016 #26 Skrevet 30. april 2016 Her liker ikke eldste pølser og yngste pannekaker..🙄 Men taco og pizza liker de begge og alle nabobarn/vennebarn som har vært her. Til og med ei venninnes SUPERKRESNE sønn på 12 år spiser taco. Hurra for taco 👏🏻😅
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #27 Skrevet 30. april 2016 Pasta og pølser? Ellers har jeg ennå ikke møtt et barn som ikke liker risgrøt Anonymous poster hash: 89425...0a1 Jeg har 4 barn og to av dem spiser ikke risgrøt Mine to mest kresne spiser heller ikke mat med saus på. De spiser fiskekaker og poteter hver for seg, men er fiskekakene oppi sausen spiser de det ikke. Samme med fiskekaker o.l. De spiser tørr mat som ligger hver for seg på tallerkenen, men blander du det sammen med en saus er det glidelås på munnen altså. Så pølsefomer, pasta med pastasaus på o.l. er helt umulig å få de til å spise. De spiser både pasta, ris og potet, både fugl, fisk og kjøtt, mange typer grønnsaker, men overhodet ikke saus og sammenblandet mat som gryteretter o.l. Håper virkelig de vokser det av seg. Er jo ganske rart også, at 4 søsken, med samme oppdragelse, samme mattilbud, blir så forskjellig. To spiser alt og to er kjempekresne. Anonymous poster hash: c0117...42f
Gjest Antarctica Skrevet 30. april 2016 #28 Skrevet 30. april 2016 Finnes ikke noe som alle barn liker. Anonymous poster hash: e2b72...916 Tror ikke heller det finnes noe alle barn liker, men trikset for oss da vi hadde kresne barn i hus var å koke grøt.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #29 Skrevet 30. april 2016 Pannekaker har vært en suksess her uansett. Har alltid det som første måltid når det kommer nye barn på besøk. Elers så går pølser alltid. Det samme gjør som regel alltid pasta. Bare ikke blande den med noe i forkant. Noen barn spiser sausen med stort velbehage, mens andre ikke vil ha. Anonymous poster hash: 33a9f...203
Fru vims Skrevet 30. april 2016 #30 Skrevet 30. april 2016 Mine barn har ikke likt typisk ting som barn liker som f. Eks pizza. Men Sushi elsker de😄 Pannekaker, pasta, og kjøttkaker er vel kanskje noe de fleste barn liker. Og laks virker og populært.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #31 Skrevet 30. april 2016 Pasta og pølser? Ellers har jeg ennå ikke møtt et barn som ikke liker risgrøt Anonymous poster hash: 89425...0a1 Da har du ikke møtt datteren min. Anonymous poster hash: 24380...6c1
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #32 Skrevet 30. april 2016 De fleste barn liker pasta med kjøttsaus, risgrøt, pannekaker, pølser, pizza med ost og skinke,mfiskegrateng, fiskepinner, tomatsuppe med makaronni. Men jeg har truffet barn som ikke liker de tingene. Sønnen min liker fks ikke pølser. En i bursdagen hans likte ikke pizza med noe annet fyll enn tomatsaus. Osv så er alltid unntak. Anonymous poster hash: 7ca45...502
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå