Gå til innhold

Hva liker "alle" barn til middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 682e4...04e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svenske kjøttboller med potetstapp.

Anonymous poster hash: 9c348...024

Skrevet

Pannekaker er det mange som liker.

Anonymous poster hash: 06207...65b

Skrevet

Pastalaks, tro det eller ei - absolutt alle som har spist her de siste ti årene, uansett alder, kjønn og øvrig forhold til fiskemat.

Kok en pakke fullkornspaghetti i en stor kjele til det er et par minutter igjen,

tilsett minst 500 g  laks i terninger et par minutter,

hell av vannet,

tilsett en pose fersk spinat, tre opphakka vårløk, salt, plenty nykvernet pepper, og en boks matfløte.

Vend det rundt forsiktig så alt blander seg og spinaten kollapser og server.

Skrevet

Finnes ikke noe som alle barn liker.

Anonymous poster hash: e2b72...916
Skrevet

Min erfaring er at, det er ikke noe alle liker. Har hatt barn her som ikke liker pannekaker, ikke liker pølser, ikke liker hamburger osv.

Anonymous poster hash: ab2f0...1ac
Skrevet

Finnes ikke noe som alle barn liker.

Anonymous poster hash: e2b72...916

Det var vel gjerne derfor HI brukte anførselstegn.

Skrevet

Hadde ikke fått min til å spise hverken kjøttboller, hamburger eller pizza. Merkelig unge. Serverer du derimot wok eller massevis av grønnsaker, så kaster han det i seg. Han er født vegetarianer uten at vi har bestemt det for han. 

Så noe alle liker? Vanskelig. Må jo være pannekaker. Eller grove vafler. For min del kan du gjerne servere det ettersom jeg ikke syns det er noe mer usunt enn pannekaker. 

Anonymous poster hash: be403...c30
Skrevet

Pastalaks, tro det eller ei - absolutt alle som har spist her de siste ti årene, uansett alder, kjønn og øvrig forhold til fiskemat.

Kok en pakke fullkornspaghetti i en stor kjele til det er et par minutter igjen,

tilsett minst 500 g laks i terninger et par minutter,

hell av vannet,

tilsett en pose fersk spinat, tre opphakka vårløk, salt, plenty nykvernet pepper, og en boks matfløte.

Vend det rundt forsiktig så alt blander seg og spinaten kollapser og server.

Takk for tips og oppskrift. Den skal prøves 😊

Anonymous poster hash: 24380...6c1

Skrevet

Vi lager spagetti og kjøttsaus. Har ikke opplevd at ingen liker det.

Anonymous poster hash: 85238...d9c

Skrevet

Det som "alle barn" liker er vel pølser, pizza ,karbonade og fiskeboller. Her liker hun best laks, strimlet svinekjøtt og gryterett. Hun er ikke så glad i verken pølse eller hamburger.

Skrevet

Takk for tips og oppskrift. Den skal prøves

En annen god ting med pastalaks er at muslimske venner av ungene også da kan bli til middag uten at det er varslet på forhånd, og uten å ende opp med brødskive i stedet fordi jeg allerede hadde laget wok med svinekjøtt... Med blandete venneflokker er det en stor fordel.

Skrevet

En annen god ting med pastalaks er at muslimske venner av ungene også da kan bli til middag uten at det er varslet på forhånd, og uten å ende opp med brødskive i stedet fordi jeg allerede hadde laget wok med svinekjøtt... Med blandete venneflokker er det en stor fordel.

Hun er glad i stekt laks, så det er stor sjanse for at dette kan falle i smak også 😊

Skrevet

Pasta carbonara, hjemmelaget tomatsuppe, fiskekaker eller grøt slår aldri feil hos oss når ungeflokken er på besøk

Anonymous poster hash: 103c6...19f
Skrevet

Det som "alle barn" liker er vel pølser, pizza ,karbonade og fiskeboller. Her liker hun best laks, strimlet svinekjøtt og gryterett. Hun er ikke så glad i verken pølse eller hamburger.

Gryteretter, strimlet kjøtt, pizza, hamburger... Ikke fått jenta her til å smake på det engang 😩

Skrevet

Taco? Det er noe alle har spist her i hvert fall.

Sønnen min ville servere sushi i barneselskapet da han ble 4 år. Men fikk snakket han vekk fra det da.

Anonymous poster hash: ab2f0...1ac
Skrevet

Her i huset er det kun pannekaker alle liker...

Uansett hva vi har er det noen som ikke liker😖

Anonymous poster hash: 248ae...af4

Skrevet

Datteren min liker: sushi og pannekaker. Det er veldig ensformig synes jeg.

Hi

Skrevet

Min to åring liker kun pannekake, fiskekake, fiskeboller og pølse. Ikke grønnsaker som hun likte før. Til nød makaroni, men ikke pasta i andre former. Min på 7 liker det samme, men også laks, supper, pizza og hamburger.

Anonymous poster hash: 1e72e...2f6

Skrevet

Pølseform eller hva det heter.

Sånn med pølser,hvit saus og makaroni i ildfast form.

Fiskegrateng,fiskekaker,fiskepinner,panert torsk,pannekake,lasagne,grøt,pasta med ketsjup ikke saus.

Tomatsuppe.

Anonymous poster hash: 1d093...995

Skrevet

Vi lager spagetti og kjøttsaus. Har ikke opplevd at ingen liker det. Anonymous poster hash: 85238...d9c

Det hadde ikke min gutt spist hvertfall.

Hadde du gitt spagetti og ketsjup derimot så hadde han spist det :)

Pizzasnurrer er foresten veldig populært her!

Anonymous poster hash: 1d093...995

Skrevet

Fiskekake i hamburgerbrød

Lasagne

Kjøttboller, pastaskruer og ketshup

Pizzasnurrer

Omelett med baconterninger

Stekte poteter og karbonader

Rosa stekt fisk

Anonymous poster hash: c0117...42f

Skrevet

Pasta og pølser?

Ellers har jeg ennå ikke møtt et barn som ikke liker risgrøt :)

Anonymous poster hash: 89425...0a1

Skrevet

Erfaringen her er faktisk at fiskeretter slår best at. Fiskegrateng, fiskekaker, panert fisk etc.

Det er som regel noen som ikke liker potetmos, ikke pølse, ikke pizza, ikke taco, ikke kjøttsaus til pasta, ikke den og den grønnsaken, ikke den grøten osv. Fisken blir spist av alle.

Skrevet

Fiskeboller i hvit saus, spaghetti bolognese, pizza, vårruller, lasagne, panert kylling liker ihvertfall alle mine barn og de jeg har på besøk her. Samtlige rettet som andre har nevnt her ville de også spist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...