Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #26 Skrevet 29. april 2016 Jeg har en regelrytter, som aldri vil ta igjen , aldri vil slå tilbake , eller si stygge ting osv . Det er sånn han er , men allikevel er vi alle mennesker , alle vet at man ikke alltid er som man er alltid. Tror du skal ha litt i bakhodet at gutten din muligens har skyld i dette , eller har gjort det . Noen ganger er disse såkalte "englebarna " de mest utspekulerte . De får jo ikke skylden uansett .. Anonymous poster hash: 40bc1...86c
Gjest Antarctica Skrevet 29. april 2016 #27 Skrevet 29. april 2016 Har ikke skrevet et ord om å mistro eget barn, men å ha i bakhodet at hun ikke vet 100% sikkert hva som har skjedd. Dette svaret bekreftet bare mitt tidligere inntrykk av deg. Du virker rett og slett ikke voksen - og ikke i stand til å tekke mening ut av en tekst heller. Anonymous poster hash: c6d96...348 Jaja. Her innrømmer dujo bare at du er ute etter å ta nicket mitt, ikke innholdet. Send en PM, du, så kan jo jeg huske deg til dn annen gang og si "du bekrefter det tidligere inntrykket mitt av at du er en idiot." Ufattelig barnslig å sitte som anonym på den måten der.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #28 Skrevet 29. april 2016 Jaja. Her innrømmer dujo bare at du er ute etter å ta nicket mitt, ikke innholdet. Send en PM, du, så kan jo jeg huske deg til dn annen gang og si "du bekrefter det tidligere inntrykket mitt av at du er en idiot." Ufattelig barnslig å sitte som anonym på den måten der.Pashla ... Jeg digge deg ofte enig i det du skriver jeg , tror vi to hadde vært gode venner seinest igår var vi samkjørte nesten i tråden om å hjelpe samboer Anonymous poster hash: 40bc1...86c
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #29 Skrevet 29. april 2016 Jaja. Her innrømmer dujo bare at du er ute etter å ta nicket mitt, ikke innholdet. Send en PM, du, så kan jo jeg huske deg til dn annen gang og si "du bekrefter det tidligere inntrykket mitt av at du er en idiot." Ufattelig barnslig å sitte som anonym på den måten der. Henger ikke her inne så ofte, så jeg kan ikke si jeg har merket meg deg før. La merke til deg i denne tråden fordi du uttaler deg tullete, og jeg refererte til det inntrykket jeg ga uttrykk for i et tidligere svar. Jeg blåser i deg, og gidder ikke å bruke tiden min på å kverulere med en så umoden person. Håper bare HI ikke tar deg på alvor. Anonymous poster hash: c6d96...348
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #30 Skrevet 29. april 2016 Er du seriøs? Du mener at dersom en niåring hadde blandet sammen etter en slik detaljutspørring, så ville det vært bevis på løgn? Ikke den helt store pedagogen, du! Anonymous poster hash: c6d96...348 Jeg tror ikke jeg hadde vært så "pedagogisk" at jeg gadd å stille det i spørsmålsform engang. Jeg hadde nok satt det lille krapylet til veggs enten moren var til stede eller ikke og sagt at han fikk be om unnskyldning og ellers passe seg heretter! Å lyve for å komme ut av en knipe ville alle barn kunne gjøre, men å dikte opp noe bare for å sette et annet barn i klemma er jo ondskapsfullt. Det må plukkes av dem med det samme, og ikke noe om og men med at "kanskje var det den andres skyld." Anonymous poster hash: b3208...917
MJ<3 Skrevet 29. april 2016 #31 Skrevet 29. april 2016 Henger ikke her inne så ofte, så jeg kan ikke si jeg har merket meg deg før. La merke til deg i denne tråden fordi du uttaler deg tullete, og jeg refererte til det inntrykket jeg ga uttrykk for i et tidligere svar. Jeg blåser i deg, og gidder ikke å bruke tiden min på å kverulere med en så umoden person. Håper bare HI ikke tar deg på alvor. Anonymous poster hash: c6d96...348 Hvorfor mener du at hun er umoden selv om hun mener noe annet enn deg? Jeg syns det i seg selv er ganske umodent. Man må tåle at folk er uenige i det man selv mener uten å bli furt av den grunn og begynne med personangrep! Jeg syns Pashla ofte har veldig gjennomtenkte svar jeg! Jeg tenker også at det å spørre om detaljer ofte kan gi en indikasjon på hva som har skjedd. Handler ikke om å stå over hodet på ungen og hyle og skrike og høvle på med spørsmål, men rett og slett å være litt "dum" og spørre om handlingsløpet. Ser ikke helt hvordan dette kan skade barna da det er de selv som har fortalt om hendelsen.
Gjest Sommerfuggel Skrevet 29. april 2016 #32 Skrevet 29. april 2016 Tråden sporer veldig av nå. Vennligst hold dere til temaet og unngå å gå hverandre i strupen, ellers vil tråden bli moderert. Sommerfuggel Moderator
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #33 Skrevet 29. april 2016 Jeg har en regelrytter, som aldri vil ta igjen , aldri vil slå tilbake , eller si stygge ting osv . Det er sånn han er , men allikevel er vi alle mennesker , alle vet at man ikke alltid er som man er alltid. Tror du skal ha litt i bakhodet at gutten din muligens har skyld i dette , eller har gjort det . Noen ganger er disse såkalte "englebarna " de mest utspekulerte . De får jo ikke skylden uansett .. Anonymous poster hash: 40bc1...86c En kjapp oppdatering her: Jeg har snakket med læreren, hun ringte meg før jeg fikk ringt henne. Det viser seg at noen andre i klassen faktisk hadde sett den siste hendelsen og hadde snakket med læreren om det i dag (dette hente i går, på slutten av dagen). De bekrefter at min sønn sin versjon er riktig, ned til den minste detalj. Læreren selv sa ikke noen navn da, pga. taushetsplikt, men jeg fikk i hvert fall beskjed om at hun hadde snakket med både de som ga beskjed, med min sønn og den andre gutten, samt den andre gutten sin mor. HI Anonymous poster hash: 5e0a4...240
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #34 Skrevet 29. april 2016 Hvorfor mener du at hun er umoden selv om hun mener noe annet enn deg? Jeg syns det i seg selv er ganske umodent. Man må tåle at folk er uenige i det man selv mener uten å bli furt av den grunn og begynne med personangrep! Jeg syns Pashla ofte har veldig gjennomtenkte svar jeg! Jeg tenker også at det å spørre om detaljer ofte kan gi en indikasjon på hva som har skjedd. Handler ikke om å stå over hodet på ungen og hyle og skrike og høvle på med spørsmål, men rett og slett å være litt "dum" og spørre om handlingsløpet. Ser ikke helt hvordan dette kan skade barna da det er de selv som har fortalt om hendelsen. Det er da no helt annet å spørre om hendelsesforløpet enn å kryssforhøre slik hun foreslo, og det er tullete å tro at det at han hadde rotet med svarene ville vært en indikator på løgn. Jeg aner ikke hvordan hun svarer til vanlig, men svarene i denne tråden synes jeg har vært umodne. Anonymous poster hash: c6d96...348
MJ<3 Skrevet 29. april 2016 #35 Skrevet 29. april 2016 Det er da no helt annet å spørre om hendelsesforløpet enn å kryssforhøre slik hun foreslo, og det er tullete å tro at det at han hadde rotet med svarene ville vært en indikator på løgn. Jeg aner ikke hvordan hun svarer til vanlig, men svarene i denne tråden synes jeg har vært umodne. Anonymous poster hash: c6d96...348 Tror nok hun mente å prate med barna om hendelsesforløpet og om da en av de røpet seg på det. Er dette så uvanlig da, det er ofte en taktikk her i gården hvertfall. Ofte da kommer sannheten frem og en av de må innrømme at det var han/henne. Tror ikke man skal ta alt bokstavelig. Da ville det være mye rart ute og går
Gjest Sommerfuggel Skrevet 29. april 2016 #36 Skrevet 29. april 2016 Tråden er moderert grunnet avsporinger.. Igjen, hold dere til temaet og ikke diskuter hverandre! Sommerfuggel Moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå