3 i april Skrevet 29. april 2016 #26 Skrevet 29. april 2016 Lag tak krudderet selv. Det er veldig enkelt, smaker mye bedre og er helt uten konserveringsmidler, sukker og salt 😊 ellers så bruker vi Karbonadedei Agurk, tomat, paprika, mais, løk, sopp, chilly, hvitløk,rømme, salsa og guakamole og selvsagt ost 👍 Vi kjøper vanlige lefser eller så lager jeg dem selv 😊
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #27 Skrevet 29. april 2016 Vi varierer veldig hvordan vi gjør taco. Det som alltid er med er ferske maistortillas av masa harina og en eller flere typer salsa (Pico di gallo, xni pec, salsa verde, roasted habanero salsa, mango eller ananas salsa osv). Ellers så bruker vi ofte svarte bønner med røkt chipotlechil, søtpotet, guacamole, lettpickla rødløk og fersk koriander. Når det finnes fersk mais har vi gjerne det. Noen ganger portobello sopp, fisk, grilla jalapeno, queso fresco, chevre eller revet cheddar. Andre grønnsaker kommer an på hva vi har lyst på eller hva som finnes i kjøleskapet. Anonymous poster hash: b16cb...8f0
Blondzilla Skrevet 29. april 2016 #28 Skrevet 29. april 2016 (endret) Karbonadedeig eller entrecote i strimler Hjemmelaget tomatsalsa Hjemmelaget guacamole Maisstuing Black beans Cheddar Rødløk Rømme Jalapenos Mangosalsa Kjøpet vanlige tortillalefser og skjell. Endret 29. april 2016 av Blondzilla
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #29 Skrevet 29. april 2016 Vil du dele oppskrift på lefsene dine? Jeg vil og gjerne ha Anonymous poster hash: 38e1d...2a9
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #30 Skrevet 29. april 2016 Slike taco-lafse-boller Karbonandedeig stekt med hjemmelaget tacokrydder Hjemmelaget salasHjemmelegat guacomole (her kommer sikkert rettskrivningspolitiet og arresterer meg siden jeg ikke vet hvordan det skrives) Hjemmelaget cheddardippMais Paprika Agurk Salat Rømme Anonymous poster hash: b0517...6f2
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #31 Skrevet 29. april 2016 Vi bruker karbonadekjøttdeig, stekt kyllingfilet eller biffstrimler. Har litt tacokryddder fra santa Maria som vi blander med eget krydder og fersk chili eventuelt Habanero om vi vil ha det ekstra sterkt. Mais, agurk, paprika, rødløk, salat, jalepeno, ananas eller mango i biter, ost, vårløk. Fullkornslefser, tacoshell eller lefebåter i fullkorn dette varierer vi imellom. Mange skal vell ha taco i dag, vi lager burgere i dag av karbonadekjøttdeig det er supergodt God helg folkens! Anonymous poster hash: 33df3...0b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå