Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Hva slags kjøtt bruker dere? Hvilket krydder? Grove eller fine lefser? Hva har dere til tilbehør? Har lyst til å gjøre tacomiddagen sunnest mulig Anonymous poster hash: eb2cd...8f6
Gjest Stjerneklart Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 Min består av grove lefser, kyllingkjøttdeig, salat, agurk, paprika, guacamole, rømme, tacosaus. Hmm, var det alt? Hvis du vil gjøre den sunnest mulig kan du jo bare bruke lettvarianter av det som finnes. Dropp det usunne som du klarer å leve uten. Jeg dropper osten, f.eks, men klarer meg ikke uten guacamole. Finn det som funker for deg
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 Vi har lefser og skjell, ikke grove. En pakke karbonadedeig og en pakke kjøttdeig blandet, med tacokrydder fra santa maria Salat Paprika Løk Tomat Agurk Mais Ananas Tacosaus Rømmedressing Tortilla-chips Anonymous poster hash: f2ce9...713
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 Bruker karbonadedeig, fine lefser, hjemmelaget tacokrydder, hjemmelaget guacamole, rødløk, salat, tomat, litt creme fraiche på toppen. Anonymous poster hash: 001c9...277
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #5 Skrevet 28. april 2016 Vi har lefser og skjell, ikke grove. En pakke karbonadedeig og en pakke kjøttdeig blandet, med tacokrydder fra santa maria Salat Paprika Løk Tomat Agurk Mais Ananas Tacosaus Rømmedressing Tortilla-chips Anonymous poster hash: f2ce9...713 Glemte ost Anonymous poster hash: f2ce9...713
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #6 Skrevet 28. april 2016 Sikkert ikke de sunneste🙄. Men enten kyllingfilet eller kyllingkjøttdeig, det gule ferdige krydderet, first price salsa, first price hvete lefser, salat, agurk, små søte tomater, mais, avokado og ekstra lett rømme! Nam😋 Anonymous poster hash: f5aeb...f29
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #7 Skrevet 28. april 2016 Sikkert ikke de sunneste🙄. Men enten kyllingfilet eller kyllingkjøttdeig, det gule ferdige krydderet, first price salsa, first price hvete lefser, salat, agurk, små søte tomater, mais, avokado og ekstra lett rømme! Nam😋 Anonymous poster hash: f5aeb...f29 Glemte rødløk😱! Som faktisk er det viktigste😁 Anonymous poster hash: f5aeb...f29
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #8 Skrevet 28. april 2016 Karbonadedeig , old el paso krydder /lefser /salsa , salat , tomat, agurk , løk , mais , ost og rømme Anonymous poster hash: 834a9...8cf
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #9 Skrevet 28. april 2016 Karbonadedeig, krydder fra santa Maria, tacoskjell, rømme, mais, løk, avokado, paprika, tacosalsa og ost. Gleder meg til tacofredag imorgen kjenner jeg Anonymous poster hash: 23d63...838
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #10 Skrevet 28. april 2016 Lefser(av og til fullkorn, men oftest vanlige), hjemmelaget guakamole, Karbonadedeig, hjemmelaget tacokrydder, litt ost, salat, tomat, agurk, løk og salsa. Av og til tortillachips ved siden av. Anonymous poster hash: 6b546...a4f
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #11 Skrevet 28. april 2016 Skjell og fine lefser Karbonadedeig Hjemmelaget krydder Taco saus Agurk Rødløk Mais Salat Tomat Lettrømme Ost Nachochips Guacamole Anonymous poster hash: 79c99...802
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #12 Skrevet 28. april 2016 Confitert kylling/Braisert oksekjøtt/grillet storfefilet Guacamole Pico de gallo Mangosalsa Syltet rødløk Creme fraishe Bladsalat Koriander Lime Tortillachips og små hvetelefser Anonymous poster hash: 68927...274
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #13 Skrevet 28. april 2016 Kjøttdeig/Karbonadedeig Tacokrydder fra Santa Maria Lefser Tomat Agurk Løk Salsa (Resten av familien) Mais Rømme Anonymous poster hash: 6ccb4...fcb
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #14 Skrevet 28. april 2016 Kyllingfilet/laks/karbonadedeig/oksekjøtt Rømme/kesam Revet ost Hjemmelaget krydder Salsa (kjøpt eller hjemmelaget med løk, tomat, lime, chili og koriander). Salat, mais, tomat, paprika, løk. Hjemmelaget guacamole. Lefser/skjell/nachochips Bønnestuing Om vi har laksetaco, blandes korianderpaste i rømmen og vi steker laksen med litt spisskummen, salt, hvitløk og chili istedetfor blandet krydder. Anonymous poster hash: 4c9dd...733
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #15 Skrevet 28. april 2016 Oftes har vi vanlige lefser og små tubes. Ikke alle liker kjøpelefser og ikke alle liker tubes/skjell. Når jeg har god tid steker jeg lefser, disse liker alle. Disse er også grovere og ikke minat uten alle e-stoffene. Som oftes har vi kjøttdeig med tacokrydder. Engasjerer vi oss litt mer har vi kyllingstrimler med hjemmelaget marinade. Av grønnsaker har vi alltid: Agurk Sukkereter Salat Paprika Minimais Mais, men sjeldent ungene vil ha det lenger s holder med minimais. Guakemole Rømme, dipp, sennep og ketshup ved siden av. Har vi tomater i hus så har vi det, men ikke mange som liker det så ikke noe jeg pleier å kjøpe for taco. Potetstappe og ost. Ja du leste riktig med potetstappe. Til min store forskrekkelse er det veldig godt. Anonymous poster hash: d6a12...f06
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #16 Skrevet 28. april 2016 Grove lefser, kjøttdeig av storfe eller kyllingkjøttdeig, agurk, avokado, lettrømme, mais, paprika, tacosaus og salat. Hvis du vil være sunnere spiser du en lefse bare og kutter ned på rømme og velger magert kjøtt. Jeg spiser alle en lefse og salat med alle ingr etterpå. Anonymous poster hash: 035a4...8c8
Lille krøll Skrevet 28. april 2016 #17 Skrevet 28. april 2016 Kyllingstrimler eller kyllingkjøttdeig. Lager egen krydder. Steker: Kjøtt, paprika, løk, kidneybønner, kikerter, cashewnøtter og krydder. Egen guacamole med avokado, hvitløk, chillikrydder og lønnesirup. Spiser med aioli, nachos til meg og jenta, glutenfrie lefser til mannen.
stratosku Skrevet 28. april 2016 #18 Skrevet 28. april 2016 Når jeg lager "vanlig" taco bruker vi: - hvetetortilla - guacamole - seterrømme - karbonadedeig - fajitas krydder fra santa maria (anbefaler alle å prøve dette for en liten variasjon!) - hvitost - taco saus fra santa maria - mais - Agurk - Paprika - Rødløk - Tomat - Ruccola salat - Tortilla chips Hvis jeg lager "sunn" taco bruker jeg: - speltlomper - karbonadedeig m vanlig taco krydder - Mager kesam - taco saus - agurk, paprika, salat, rødløk og mais i mye mindre mengder 😜 Kutter ut di store kaloriene man finner i hvetetortilla, tortilla chips, hvitost osv smaker så og si det samme.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #19 Skrevet 29. april 2016 Kjøttdeig. Kjemmelaget tacokrydder. Guacamole. Salsa. Rømme. Purreløk. Jalapeño. Tomat. Paprika. Hjertesalat blir brukt som tacotubes. Jeg spiser LCHF. Anonymous poster hash: 5d2a8...333
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #20 Skrevet 29. april 2016 Confitert kylling/Braisert oksekjøtt/grillet storfefilet Guacamole Pico de gallo Mangosalsa Syltet rødløk Creme fraishe Bladsalat Koriander Lime Tortillachips og små hvetelefser Anonymous poster hash: 68927...274 Takk, jeg begynte å tro at vi de eneste som legger litt jobb i tacoen. Anonymous poster hash: 3203d...baa
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. april 2016 #21 Skrevet 29. april 2016 Karbonadedeig med ferdig posekrydder Ost Makaroni Agurk Isberg og/eller kinakål salat Mais Ananas Rømme Tacoglass Wraps-båter eller hva det heter Dressing Cherrytomater Cheddar dip
Nullstress;) Skrevet 29. april 2016 #22 Skrevet 29. april 2016 Vi bruker forst price Taco. Uten tvil best på smak 😄 Kjøttdeig (ikke noe fast hvilke type vi bruker) Tomat Rødløk Ruccola Bønner Agurk Grønn pepper (banan-pepper) Salsa Rømme Ost Noen ganger lager jeg Taco - lasagne. Bruker ildfast form og legger lagvis : Kjøttdeig med bønner, salsa over kjøttdeigen, ost og lefser. Så nytt lag med kjøttdeig, litt salsa, ost og lefser. Gjør slikt til det ikke er mer kjøtt. Ost på toppen. DET ER SÅÅÅ GODT 😄😄😄
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #23 Skrevet 29. april 2016 Vi spiser ikke taco, men empanadas, fajitas, enchiladas, burritos. Vi bruker strimlet, marinert biff eller strimlet kylling. Passende grønnsaker, rømme, guacamole, salsa, ost. Anonymous poster hash: 44dca...2d4
amandine Skrevet 29. april 2016 #24 Skrevet 29. april 2016 Oftes har vi vanlige lefser og små tubes. Ikke alle liker kjøpelefser og ikke alle liker tubes/skjell. Når jeg har god tid steker jeg lefser, disse liker alle. Disse er også grovere og ikke minat uten alle e-stoffene. Som oftes har vi kjøttdeig med tacokrydder. Engasjerer vi oss litt mer har vi kyllingstrimler med hjemmelaget marinade. Av grønnsaker har vi alltid: Agurk Sukkereter Salat Paprika Minimais Mais, men sjeldent ungene vil ha det lenger s holder med minimais. Guakemole Rømme, dipp, sennep og ketshup ved siden av. Har vi tomater i hus så har vi det, men ikke mange som liker det så ikke noe jeg pleier å kjøpe for taco. Potetstappe og ost. Ja du leste riktig med potetstappe. Til min store forskrekkelse er det veldig godt. Anonymous poster hash: d6a12...f06 Vil du dele oppskrift på lefsene dine?
amandine Skrevet 29. april 2016 #25 Skrevet 29. april 2016 Vi har tortillas eller lomper, en sjelden gang skjell Agurk Vårløk Paprika Mais Ost Salat Tomat Guacamole, hjemmelaget Rømme Mykstekt løk og paprika Stekt karbonadedeig/kyllingfilet/oksefilet med hjemmelaget krydderblanding. Det blir dagens middag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå