Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #26 Skrevet 27. april 2016 Dette var faktisk ikke alt helleristninger. Hilsen her igjen, dette er ikke troll. Jeg er forresten den som mistet. Og jeg kunne ALDRI klart å få meg til å oppføre meg sånn. Godt å lese at jeg ikke er overfølsom Anonymous poster hash: 81a27...ac5 ... Heldig for deg at du snudde om på rollene, for hadde du skrevet med en gang at du var den som hadde mistet, så hadde du trolig fått høre at du er en stor egoist som ikke unner andre lykke og at du må slutte å forvente at andre skal ta så mye hensyn til deg. Her inne skal hi tas, uansett (gitt at hi ikke er en mann, for menn har alltid rett). Beklager tapet ditt! Jeg vet av erfaring hvor vondt det gjør. Anonymous poster hash: b4117...727
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #27 Skrevet 27. april 2016 ... Heldig for deg at du snudde om på rollene, for hadde du skrevet med en gang at du var den som hadde mistet, så hadde du trolig fått høre at du er en stor egoist som ikke unner andre lykke og at du må slutte å forvente at andre skal ta så mye hensyn til deg. Her inne skal hi tas, uansett (gitt at hi ikke er en mann, for menn har alltid rett). Beklager tapet ditt! Jeg vet av erfaring hvor vondt det gjør. Anonymous poster hash: b4117...727 Takk 💙❤ Er så vondt pga blir aldri gravid igjen,noe den gravide vet 😢 Anonymous poster hash: 81a27...ac5
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. april 2016 #28 Skrevet 27. april 2016 Tenker det er unormalt å gjøre uansett.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #29 Skrevet 27. april 2016 Enig med mannen din. Du kunne bare spist maten den og latt det blir med det, heller snakket om alt annet. Anonymous poster hash: 92aba...6ce
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #30 Skrevet 27. april 2016 Dette var faktisk ikke alt helleristninger. Hilsen her igjen, dette er ikke troll. Jeg er forresten den som mistet. Og jeg kunne ALDRI klart å få meg til å oppføre meg sånn. Godt å lese at jeg ikke er overfølsom Anonymous poster hash: 81a27...ac5 Jeg tenkte meg det da jeg leste hovedinnlegget. Nei, du er absolutt ikke følsom, og det var ubetenksom og ufølsom oppførsel av den gravide. Klem til deg. Anonymous poster hash: 265a1...a9a
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #31 Skrevet 27. april 2016 Jeg tenkte meg det da jeg leste hovedinnlegget. Nei, du er absolutt ikke følsom, og det var ubetenksom og ufølsom oppførsel av den gravide. Klem til deg. Anonymous poster hash: 265a1...a9a Takk for klemmen 😚 Anonymous poster hash: 81a27...ac5
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #32 Skrevet 27. april 2016 Dette var faktisk ikke alt helleristninger. Hilsen her igjen, dette er ikke troll. Jeg er forresten den som mistet. Og jeg kunne ALDRI klart å få meg til å oppføre meg sånn. Godt å lese at jeg ikke er overfølsom Anonymous poster hash: 81a27...ac5 Gråter med deg HI! Utrolig vondt å høre at du både har mistet og ikke kan bli gravid igjen. Jeg hadde aldri klart å oppføre meg på den måten ovenfor en venninne som hadde mistet, ei foran en jeg visste eventuelt prøvde, så jeg syns absolutt hun har opptrådd ufølsomt og egoistisk. Mange gode klemmer <3 Anonymous poster hash: 148e0...6c2
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #33 Skrevet 27. april 2016 Gråter med deg HI! Utrolig vondt å høre at du både har mistet og ikke kan bli gravid igjen. Jeg hadde aldri klart å oppføre meg på den måten ovenfor en venninne som hadde mistet, ei foran en jeg visste eventuelt prøvde, så jeg syns absolutt hun har opptrådd ufølsomt og egoistisk. Mange gode klemmer <3 Anonymous poster hash: 148e0...6c2 Klemmer tilbake 😚😚😚 Anonymous poster hash: 81a27...ac5
februarprins2013 Skrevet 27. april 2016 #34 Skrevet 27. april 2016 det synes jeg var veldig unødvendig og respektløst,mannen din har helt rett
savvy Skrevet 28. april 2016 #35 Skrevet 28. april 2016 Kjære HI. Jeg vil på andre kvinners vegne beklage så utrolig mye for at du ble nødt å lide deg igjennom denne middagen. Enkelte er totalt blottet for epmati og ser kun seg selv. Har selv vært prøver i 7 år,og har en vennine som også tok helt av under sin graviditet. " vagget" fra positiv test omtrent,strøk seg på magen foran meg hele tiden,prata baby og enda mer baby med meg og spurte meg om symptomer osv. Det er ekstremt tøft. Og je g kan ikke tenke meg hvor vanskelig du må ha det som har fått 2 så grusomme tap på en gang Sender deg en god klem kjære deg <3
soleia Skrevet 28. april 2016 #36 Skrevet 28. april 2016 Klem til deg, HI. Gravide er ofte svært sjølvsentrerte/babysentrerte, men dette synes eg var svært lite omtenksomt. Lett nok å seie at ein må tåle andre si lykke, sjølv om ein ikkje får ta del i den sjølv, men det er ikkje alltid så lett når ein står midt oppi det og sorga er stor. I dette tilfellet burde absolutt veneparet ta litt del i dykkar sorg, ved at den gravide ikkje trong å gni inn graviditeten og babylukka. Det burde ikkje vere så vanskeleg for eit empatisk menneske.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #37 Skrevet 28. april 2016 Takk for mange reflekterte svar 😚😚😚 Anonymous poster hash: 81a27...ac5
Hjertefru Skrevet 28. april 2016 #38 Skrevet 28. april 2016 Føler med deg hi. Har vært både i dine sko og i den gravides situasjon. Har nærstående som er barnløse. Hun oppførte seg meget dårlig. Totalt hensynsløst. Skulle nesten tro at hun ikke visste hvilken situasjon du var i. Flau på hennes vegne.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #39 Skrevet 28. april 2016 Jeg personlig hadde ikke spist sammen med en annen gravid kvinne kort tid etter at jeg hadde mistet. Anonymous poster hash: 35e4b...057
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #40 Skrevet 28. april 2016 Jeg personlig hadde ikke spist sammen med en annen gravid kvinne kort tid etter at jeg hadde mistet. Anonymous poster hash: 35e4b...057 Ikke jeg heller. Det er jo å be om elendighet. Enten sitter hun på nåler og passer seg og prøver å skjule magen under servietten, og da ville alle føle det kleint og anstrengt. Eller hun er som vanlig og pjatter i vei om det hun tenker på, og da vil babyen og magen bli nevnt, og jeg ville føle det sårt. Anonymous poster hash: 43155...750
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #41 Skrevet 28. april 2016 Det var forresten nær familie og det var nesten obligatorisk oppmøte 😕😕 Hi Anonymous poster hash: 81a27...ac5
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #42 Skrevet 28. april 2016 Det var forresten nær familie og det var nesten obligatorisk oppmøte 😕😕 Hi Anonymous poster hash: 81a27...ac5 Hvor nær? En søster? Anonymous poster hash: 43155...750
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #43 Skrevet 28. april 2016 Nær familie? Og de tar ikke hensikt til deg?? Anonymous poster hash: 35e4b...057
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #44 Skrevet 28. april 2016 Nær familie? Og de tar ikke hensikt til deg?? Anonymous poster hash: 35e4b...057 Nærmeste familie ja. Er bare trist jeg Hi Anonymous poster hash: 81a27...ac5
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 28. april 2016 #45 Skrevet 28. april 2016 Korttenkt ja. Men jeg ville ha snakket med dem og unnskyldt meg. Ingen tvil om annet.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #46 Skrevet 28. april 2016 Hvis dere er så nære så burde du ha sagt der og da hva du mente om den saken, evt mannen din kunne ha sagt noe. Uansett så kan du sende en mld nå og fortelle hvor sårt det var for deg. Klem til deg! Anonymous poster hash: 35e4b...057
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #47 Skrevet 28. april 2016 Korttenkt ja. Men jeg ville ha snakket med dem og unnskyldt meg. Ingen tvil om annet. Har du lest tråden? Anonymous poster hash: 35e4b...057
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 28. april 2016 #48 Skrevet 28. april 2016 Har du lest tråden? Anonymous poster hash: 35e4b...057 Ja, og jeg svarte på HI's hovedinlegg. Ser utover i tråden at det er Hi som har mistet, så da mener jeg selvsagt at den gravide (hun andre) burde unnskylde.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #49 Skrevet 28. april 2016 Jeg fikk ene bestevenninnen min på besøk på sykehuset med sin nyfødte baby, mens jeg lå og ventet på at modningstablettene skulle virke, slik at jeg kunne føde mitt døde foster. Venninnen min ble plutselig blek, og sa "herregud, jeg tenker ikke, mente ikke å ta med baby", mens jeg hadde ikke tenkt stort på det. Vet jo at det er slik verden fungerer. Noen ganger går det bra, og noen ganger går det dårlig. Selvfølgelig er det trist å miste, men grenser for hvor navlebeskuende man skal bli. Litt perspektiv på ting er fint, og kanskje begrense hvor krenket man kan tillate seg å bli. Anonymous poster hash: 8d475...8bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå