Gå til innhold

Synes du dette er ok oppførsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld, men nå måtte jeg le litt. Så det hele for meg, reneste vitsetegningen. Hadde følt meg som et eneste stort spørsmålstegn, hvis jeg var deg. Hva skjer, brødskive nå? Selv hadde jeg nok ikke blitt såret, men kanskje litt sint. Tenker at han umulig kan ha tolket situasjonen riktig. Trodde han at dere bare drev med litt etterpåkos? Og forresten, fikk ikke du tilbud om brødskive?

Anonymous poster hash: c65ed...fbd

Var nok ikke tvil om situasjonen - jeg viste med lyder og bevegelser at det ikke var lenge igjen nå. 

Nei, ingen brødskive. Søren også, det var jo det minste han kunne ha tilbudt, når jeg tenker meg om!

HI

Anonymous poster hash: ca55e...0d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men Gud bedre. Han høres jo ikke helt riktig ut. Hvis du faktisk en gang allerede har tatt dette opp med ham og han ikke forstår problemet, så ville jeg ha takket for meg. Det handler ikke bare om den ene situasjonen, men en grunnleggende forståelse av respekt og omtanke for den andre parten i et forhold.

Anonymous poster hash: 94843...d88
Skrevet

Nei, gurimalla. Det er jo selvfølgelig ikke ok!! Herregud for en umoden dust.

Det er uansett ikke vanlig å spise under sex. Dere var jo det dere holdt på med.

Og man er faktisk ganske sårbar i en slik situasjon. At han ikke forstår det, sier jo noe om at han ikke klarer å sette seg inn i den enkleste følelse.

Veldig veldig rart!

Anonymous poster hash: 8396c...2ce

Skrevet

Det der er så absurd at jeg har problemer med å i det hele tatt se det for meg.

Mannen er en dust.

Skrevet

Bare det at du er nødt til å snakke med han om det og forklare at det ikke er greit å hvordan du føler det sier jo alt.

Dette burde han ha skjønt selv. Jeg hadde ikke orket å hverken forklare eller fortelle hvordan man gjør det eller oppfører seg i en sånn situasjon. Du har jo snakket med han, han skjønner det ikke. Dette blir ikke bedre med årene.

Anonymous poster hash: 12f19...d7e

Skrevet

Han er tydelig på at hans behov er betydelig større enn dine...

Skrevet

neste gang du suger skal du gi han et godt slag på penis, hyl å si edderkopp!!

For å så si beklager det var vist en lodott.👹

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...