Gå til innhold

Synes du dette er ok oppførsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har sex. Har holdt på en stund, og kjæresten har kommet. Han ligger ved siden av meg og bruker fingrene for å få meg til å komme. Jeg nærmer meg orgasme, han merker det. Plutselig bare stopper han, utbryter "Jeg er sulten!" og forsvinner ut på kjøkkenet der han lager seg en brødskive og spiser. Etter noen minutter kommer han tilbake og lurer på om han skal fortsette. 

Sikkert mange som svarer at det er upraktisk at han kommer først, men slik ble det altså denne gangen. Jeg kan bare komme når klitoris blir stimulert. Poenget mitt er om det virkelig er greit å gjøre slikt? Jeg følte meg utrolig lite sexy der jeg lå, og takket nei til at han skulle fortsette. Det hadde vel bare vart et par minutter til før jeg hadde kommet, og jeg synes det er veldig rart at han ikke kunne temme sulten den korte tiden. Føler vel egentlig at min seksuelle opplevelse er helt uinteressant for ham, og at han ikke respekterer meg noe særlig. Ville aldri ha falt meg inn å gjøre noe tilsvarende mot ham!

Anonymous poster hash: ca55e...0d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i alle dager? Har han smuglest fifty shades og misforstått?

Ta pauser for å terge og utsette orgasmen, helt i orden.. Gå på kjøkken for å lage mat kvalifiserer vel til å bli sparket ut av rommet, og bli henvist til å sove i garasjen..

Anonymous poster hash: ba51f...895
Skrevet

Sorry. Han høres ut som en egoistisk, uempatisk psykopat.

Jeg hadde bare kledd på meg og reist. Og aldri truffet han igjen.

Anonymous poster hash: 0afff...458

Skrevet

Altså det der er så rar oppførsel at jeg ville sagt noe med en gang. Forklar idioten at du kan ikke bare styre dette av og på altså, ikke noe tennende med at han avbryter for å hente seg mat(!). Om du ikke vil snakke med ham hadde jeg pokkern ta gjort det samme mot ham neste gang. 

Anonymous poster hash: 409b0...bdf
Skrevet

Sorry. Han høres ut som en egoistisk, uempatisk psykopat.

Jeg hadde bare kledd på meg og reist. Og aldri truffet han igjen.

Anonymous poster hash: 0afff...458

Psykopat fordi man har smurt seg ei brødskive? Hahaha, dagens. Men egoistisk og med manglende antenner når det kommer til sex - ja, absolutt.

Skrevet

Hva i alle dager? Har han smuglest fifty shades og misforstått?

Ta pauser for å terge og utsette orgasmen, helt i orden.. Gå på kjøkken for å lage mat kvalifiserer vel til å bli sparket ut av rommet, og bli henvist til å sove i garasjen..

Anonymous poster hash: ba51f...895

For meg fungerer ikke pauser som tergende, men som helt avtenning. Jeg har problemer med å få orgasme, og det krever en del konsentrasjon. Når jeg først har funnet rytmen som fungerer, må jeg bare fortsette - hvis jeg tar pause må jeg liksom starte helt forfra igjen. Altså, ikke "fortsett, fortsett!", men "tilbake til start". Men akkurat det har jeg vel ikke forklart ham, vi har bare vært sammen i noen måneder.

HI

Skrevet

Psykopat fordi man har smurt seg ei brødskive? Hahaha, dagens. Men egoistisk og med manglende antenner når det kommer til sex - ja, absolutt.

Det er faktisk psykopatisk å kontrollere hi og hennes situasjon på denne måten ja. Å ha sex og nesten oppnå orgasme for så å forlate situasjonen for å smøre brødskive. Det sender et signal om at hans behov er viktigst. Selvsagt kan hi fullføre selv men det er ikke det saken handler om.

Å nesten nå høyden og bli forlatt for noe så trivielt som brødskive er nedverdigende. Hvis du ikke evner å se at dette ikke handler orgasme eller sult men at mannen viser hi at hennes behov kommer i andre rekke så er du rimelig treg.

Skrevet

Haha, det er jammen mange rare mannfolk der ute! :legrine:

Men da er jo saken klar - neste gang (om det BLIR en neste gang da, det er vel litt relativt), lar du han komme neeeesten helt i mål, før du brått avbryter med samme leksa!

Lesson learned. Kanskje.

Anonymous poster hash: 8b144...160
Skrevet

Hi.

Jeg hadde sagt klart i fra at slik oppførsel kan han legge av seg først som sist.

Som jeg skrev i innlegget over, dette handler ikke om orgasme eller sult. Det handler om at han ønsker å kontrollere situasjonen. Hadde han virkelig måttet gå på do hadde saken vært anderledes men for å smøre en brødskive, det er utrolig arrogant å gjøre.

Jeg hadde ikke orket være kjæreste med en slik mann.

Når man elsker/har sex med en man er glad i skal man føle seg trygg og ivaretatt, man skal ikke måtte vente på utløsning fordi han må spise.

Skrevet

Hi.

Jeg hadde sagt klart i fra at slik oppførsel kan han legge av seg først som sist.

Som jeg skrev i innlegget over, dette handler ikke om orgasme eller sult. Det handler om at han ønsker å kontrollere situasjonen. Hadde han virkelig måttet gå på do hadde saken vært anderledes men for å smøre en brødskive, det er utrolig arrogant å gjøre.

Jeg hadde ikke orket være kjæreste med en slik mann.

Når man elsker/har sex med en man er glad i skal man føle seg trygg og ivaretatt, man skal ikke måtte vente på utløsning fordi han må spise.

Jeg tror faktisk ikke han gjorde det fordi han ønsket å kontrollere situasjonen (hvis du mener å ha makt over meg og bestemme når jeg fikk komme), jeg tror bare ikke han forstår hva som var galt med å ta en pause akkurat da. Jeg har tatt det opp med ham, og spurt om han ikke forstår hvor nedverdigende det føltes, men nei, han sier at han ikke ser problemet. Han var kjempesulten, må vite! Men jeg må si at jeg ikke synes det er så mye bedre, egentlig. Da setter man seg jo ikke akkurat i andres situasjon før man handler?

Jeg lurte faktisk på om det var jeg som overdramatiserte ved å føle meg ydmyket, det var derfor jeg spurte. Det er godt å se at andre kvinner ikke mener at jeg er helt på jordet når jeg synes det var ugreit.

HI

Skrevet

Jeg hadde en lignende opplevelse for en tid tilbake. Mannen kom før meg fordi han trodde jeg var "ferdig". Han gikk ikke ut, men klarte liksom ikke å forholde seg til at jeg ikke var ferdig. Stemningen ble veldig usexy, så da han til slutt tilbød seg å få meg til å komme takket jeg nei, for det var helt tydelig at den seksuelle opplevelsen var ferdig for hans del. Å stimulere meg hadde vært rent mekanisk.

Ellers har vi et strålende sexliv, men jeg skjønner at du ble provosert. 

Anonymous poster hash: 9ed82...008
Skrevet

Whaat? Veldig spesiell oppførsel!

Anonymous poster hash: 03fb1...4a2

Skrevet

Så ri han neste gang. Når han er på vei går du av og sier "jøss det er støvete her, tror jeg må støvsuge. Kan jeg komme tilbake til deg etterpå?"

Skrevet

Synes sånn viser en egoistisk mann, og det er så lite sjarmerende med egoistiske menn i sengen.

Jeg var nylig sammen med en mann, som kunne finne på å ha sex med meg, flere ganger om dagen. Det gikk selvfølgelig for han. Meg tok han ikke på, eller tok på meg i 30 sekunder før han satte i gang. Når jeg da tok opp med han, at hva med min orgasme, og min tilfredstillelse. Og han vet at det krever stimulering av klitoris, men det tar maks 5 min. Da mente han at dette var mitt ansvar. At jeg samme dag hadde sugd han 3 ganger, noe han virkelig elsker. Ja, det må jeg jo gjøre, siden jeg vet hvor godt han liker det. Noen menn er bare egoister i senga. Og da har man det vel bedre uten de. Og spesielt da det er sånn i starten. For hvordan blir det da senere.

Anonymous poster hash: b7404...ad1
Skrevet

Så ri han neste gang. Når han er på vei går du av og sier "jøss det er støvete her, tror jeg må støvsuge. Kan jeg komme tilbake til deg etterpå?"

Nå måtte jeg le! :D

Det frister faktisk litt å gjøre noe sånt, men det ville jeg aldri fått meg til. Jeg får ta en prat til med ham, og vise ham svarene i denne tråden om nødvendig. Blir litt lettere nå når jeg ikke sitter med en følelse av at jeg bare er overfølsom.

HI

Skrevet

Synes sånn viser en egoistisk mann, og det er så lite sjarmerende med egoistiske menn i sengen.

Jeg var nylig sammen med en mann, som kunne finne på å ha sex med meg, flere ganger om dagen. Det gikk selvfølgelig for han. Meg tok han ikke på, eller tok på meg i 30 sekunder før han satte i gang. Når jeg da tok opp med han, at hva med min orgasme, og min tilfredstillelse. Og han vet at det krever stimulering av klitoris, men det tar maks 5 min. Da mente han at dette var mitt ansvar. At jeg samme dag hadde sugd han 3 ganger, noe han virkelig elsker. Ja, det må jeg jo gjøre, siden jeg vet hvor godt han liker det. Noen menn er bare egoister i senga. Og da har man det vel bedre uten de. Og spesielt da det er sånn i starten. For hvordan blir det da senere.

Anonymous poster hash: b7404...ad1

Uff, han hørtes jo verre ut enn kjæresten min - sier rett ut at det er ditt ansvar at du skal ha det godt, og at det også er ditt ansvar at han skal ha det godt? Da hadde jeg nok ikke vært i tvil, da hadde jeg gått. Skal konfrontere kjæresten min en gang til, men hvis han virkelig mener at han ikke ser problemet i den oppførselen, så tror jeg ikke at jeg gidder mer. 

HI

Skrevet

Ojda, litt av en egoist det der!

Anonymous poster hash: c795b...047
Skrevet

:ler:  :ler:  :ler:

Anonymous poster hash: 5b2a9...192
Gjest Antarctica
Skrevet

Det du beskriver i hovedinnlegget kvalifiserer dessverre til dødsstraff.

Skrevet

Usikker på hva det er jeg ler mest av..Idiotoppførselen til typen din, eller at du faktisk spør om dette er ok oppførsel!

Gjest Antarctica
Skrevet

Subsidiært kan han benådes og idømmes 500 harde dask med vibratoren din. På hans ømmeste punkt!

Skrevet

Usikker på hva det er jeg ler mest av..Idiotoppførselen til typen din, eller at du faktisk spør om dette er ok oppførsel!

Jeg syntes ikke det var ok, det føltes nedverdigende. Men jeg lurte på om andre syntes det var en big deal, eller noe de hadde reagert på. Må være fint å kunne glede seg over andres usikkerhet, du har sikkert mye gøy.

HI

Skrevet

Subsidiært kan han benådes og idømmes 500 harde dask med vibratoren din. På hans ømmeste punkt!

Jeg skal definitivt vise ham svarene i denne tråden ;)

HI

Skrevet

Unnskyld, men nå måtte jeg le litt. Så det hele for meg, reneste vitsetegningen. Hadde følt meg som et eneste stort spørsmålstegn, hvis jeg var deg. Hva skjer, brødskive nå? Selv hadde jeg nok ikke blitt såret, men kanskje litt sint. Tenker at han umulig kan ha tolket situasjonen riktig. Trodde han at dere bare drev med litt etterpåkos? Og forresten, fikk ikke du tilbud om brødskive?

Anonymous poster hash: c65ed...fbd

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg skal definitivt vise ham svarene i denne tråden ;)

HI

For å si det slik: min bedre halvdel trengte også litt opplæring i emnet "taiming" da vi var nye sammen. Som Tracy Cox sier i boka si, hvis du avslutter stimuleringen av en kvinne når hun er oppe på 9 av 10, tar jeg ikke ansvar for følgene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...