Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #26 Skrevet 27. april 2016 Det er mulig, men hvor behagelig er det å trene med en string som graver seg opp i rumpa? Anonymous poster hash: e7fbb...eeb For oss som bruker string daglig så kjenner man jo ikke at den er på. Det er en vanesak. På samme måte så går jeg bare og kjenner trusekanten og er redd andre ser den når jeg går med hipstere feks. Anonymous poster hash: 52b38...250
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #27 Skrevet 27. april 2016 Vi med litt ujevn polstring rundt har gjerne det problemet at trusene ikke holder seg der de skal og må rettes på. Særlig hvis man bruker tettsittende klær. Ja, ser den - bare ikke tenkt over det i grunn. Anonymous poster hash: 0a7fc...1a2
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #28 Skrevet 27. april 2016 Brukte selv kun stringtruse i mange år, og så ble jeg lei og ble i tillegg veldig umoderne. Så brukte andre truser i noen år. Men nå bruker jeg både string og andre truser og fornøyd med det. Anonymous poster hash: ee430...ad7
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #29 Skrevet 27. april 2016 Er det så veldig farlig om noen ser trusekanten under buksa eller tightsen da, alle vet jo at det er en truse under der uansett. Og er det vanlig at folk legger merke til sånt? Anonymous poster hash: 2529d...ea4
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #30 Skrevet 27. april 2016 Er det så veldig farlig om noen ser trusekanten under buksa eller tightsen da, alle vet jo at det er en truse under der uansett. Og er det vanlig at folk legger merke til sånt? Anonymous poster hash: 2529d...ea4 Når folk går rundt med fire rumpeballer så legger man merke til det. Anonymous poster hash: 52b38...250
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #31 Skrevet 27. april 2016 Når folk går rundt med fire rumpeballer så legger man merke til det. Anonymous poster hash: 52b38...250 Da er det ikke trusetypen som er problemet, men størrelsen på trusa. Å bruke riktig størrelse er essensielt uansett modell... Anonymous poster hash: 46f64...75c
Luksusdyret Skrevet 27. april 2016 #32 Skrevet 27. april 2016 Da er det ikke trusetypen som er problemet, men størrelsen på trusa. Å bruke riktig størrelse er essensielt uansett modell... Anonymous poster hash: 46f64...75c Men hva er riktig størrelse da? For mange av oss som har født er det nesten umulig å finne riktig størrelse - bruker man S, som man ellers bruker på alle andre klær, så sklir trusekanten ned fra magen til skrittet på grunn av overflødig hud, "love handles" og så videre. Bruker man 2 str større enn klærne, så henger trusene på rompa og man får trusekant ned på lårene. De fleste trusene er sydd for dem med flat mage og noen lunde vanlige proporsjoner.
Luksusdyret Skrevet 27. april 2016 #33 Skrevet 27. april 2016 Er det så veldig farlig om noen ser trusekanten under buksa eller tightsen da, alle vet jo at det er en truse under der uansett. Og er det vanlig at folk legger merke til sånt? Anonymous poster hash: 2529d...ea4 Man vet også at man har underliv og pupper under klærne, men det er fy fy å gå rundt med tydelig cameltoe eller brystvorter som synes. Man trenger ikke å vise alt man har under klærne.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #34 Skrevet 27. april 2016 De fleste truserumpene jeg ser er trusa så stram rett over skinka så den deler seg i 2, da har man brått 4.. Lite pent i grunn. Nei her bruker jeg string året rundt. Sover med truse når jeg har mensen. Anonymous poster hash: 85ccd...a3f
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #35 Skrevet 27. april 2016 Man vet også at man har underliv og pupper under klærne, men det er fy fy å gå rundt med tydelig cameltoe eller brystvorter som synes. Man trenger ikke å vise alt man har under klærne. Så det er bedre at rumpa skinner i gjennom enn at trusekanten synes? Anonymous poster hash: 2529d...ea4
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #36 Skrevet 27. april 2016 Jeg lurer på hva slags bukser man bruker hvis man bruker halvstring eller hiptser? For det blir da en kant eller krøll eller noe uansett? Jeg er med på det at rumpa ser best ut i en halvstring eller hiptser når man IKKE har klær på, men stort sett alle ser meg oftest MED klær, og da vil jeg heller se bra ut da....? Anonymous poster hash: 4a2ed...3f5
megmegmeg Skrevet 27. april 2016 #37 Skrevet 27. april 2016 Jeg bruker det, syns det er mest behagelig 😊
Luksusdyret Skrevet 27. april 2016 #38 Skrevet 27. april 2016 Så det er bedre at rumpa skinner i gjennom enn at trusekanten synes? Anonymous poster hash: 2529d...ea4 Nå bruker jeg ikke gjennomsiktige bukser da
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #39 Skrevet 27. april 2016 Nå bruker jeg ikke gjennomsiktige bukser da I en tettsittende bukse så man jo like godt rumpa som man ser en trusekant Anonymous poster hash: 2529d...ea4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå