Gå til innhold

Er det virkelig noen som bruker stringtruser lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jo se selger disse, men virkelig? Trodde det var avleggs for mange år siden...

Anonymous poster hash: 0a7fc...1a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man bruker vel de trusene man liker best?

Jeg bruker utrolig nok stringtruse.

Skrevet

Selvfølgelig er det det.

String er de meste behagelige trusene.

Dessuten er det ikke noe fint å se trusekanten midt på rompa gjennom enkelt bukser.

Anonymous poster hash: 9e4e4...ca1

Skrevet

De ser jo mye finere ut under stramme bukser, treningstights osv.

Anonymous poster hash: 52b38...250

Skrevet

Såklart. Bruker ikke hipsters ol under trange bukser. Æsj. Føler meg svært beglodd da, ser for meg at alle ser kanten på trusa.

Anonymous poster hash: 47bea...485

Skrevet

Er det noen som ikke gjør det?!

Anonymous poster hash: ac22b...ecf

Skrevet

Her brukes det stringtruser med enkelte typer klær, og hipstere med andre typer klær. Som sagt, ikke pent med trusekant som enda er krøllet opp, under stramme kjoler og bukser.

Skrevet

Vet du hva, jeg bruker string. Og nå skal jeg fortelle deg hvorfor.

Fordi, uansett hvilken truse jeg har på, ender den som en stor krøll i sprekken.

Så hva hadde du valgt? String i sprekken? Eller hele sloggyen i sprekken?

Valget for meg var rimelig enkelt ;)

Anonymous poster hash: c9bd1...a4a

Skrevet

Jeg har ikke brukt stringtruser siden jeg var 18-19 sikkert, og å kalle en stringtruse behagelig?? Ja, ok :eeeh: Det er jo bare ekkelt å ha noe inni mellom rumpeballene hele tiden. Jeg bruker bare hipster-truser, syns de er mye mer behagelig. Tridde virkelig ikke noen brukte string lenger jeg (jo, selvsagt noen, ellers hadde de jo ikke solgt de), så liksom for meg at det var skikkelig ut. Er jo ingen som får fin rumpe i en string i hvert fall, selv om det med klær på sikkert ser best ut.

Skrevet

Vet du hva, jeg bruker string. Og nå skal jeg fortelle deg hvorfor.

Fordi, uansett hvilken truse jeg har på, ender den som en stor krøll i sprekken.

Så hva hadde du valgt? String i sprekken? Eller hele sloggyen i sprekken?

Valget for meg var rimelig enkelt ;)

Må signere den, særlig korte hipstere er verst. Man må liksom gå rundt og rette på trusa hele tiden. Med mindre man etter x antall fødsler fortsatt har flat mage og ingen fett rundt hoftene.

Skrevet

Etter jeg så et program der de testet bakterieinnholdet i stringen etter vask sluttet jeg. De er jo møkkete etter vask. Skikkelig grisete.

Når jeg ser jenter som bruker det så tenker jeg at hun går og gnir masse gamle bakterier inn i sprekken.

Ææææææsj.

Anonymous poster hash: 9d0f4...2ee

Skrevet

Etter jeg så et program der de testet bakterieinnholdet i stringen etter vask sluttet jeg. De er jo møkkete etter vask. Skikkelig grisete.

Når jeg ser jenter som bruker det så tenker jeg at hun går og gnir masse gamle bakterier inn i sprekken.

Ææææææsj.

Mens vanlige truser som kryper innover rumpa gnir ingen bakterier...

Skrevet

Jeg bruker det. Synes det er mest behagelig.

Skrevet

Ææææææsj.

Jeg vet ikke hvordan det er med din lille søte lyserosa sprekk, men min er full av bakterier både med og uten truse ;)

Hva tror du skjer når du tørker deg bak? Eller vent... du gjør sikkert ikke det, du bruker enhjørningssprayen for lyserosa runpehull? Jeg har hørt at den er super!

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det er med din lille søte lyserosa sprekk, men min er full av bakterier både med og uten truse ;)

Hva tror du skjer når du tørker deg bak? Eller vent... du gjør sikkert ikke det, du bruker enhjørningssprayen for lyserosa runpehull? Jeg har hørt at den er super!

Forsvar den grisete trusa di så mye du vil men nå frarådes det å bruke string pga hygiene.

Du får kjøpe truser i riktig størrelse da vet du.

Og den ovenfra ned holdningen kan du kutte ut lille venn.

Skrevet

Bestevenninnen min bruker string, og alle de unge jentene på jobb. Jeg føler meg naken med det, men bruker hvis det er klær som viser trusekanten tydelig.

Anonymous poster hash: 3d6bf...599

Skrevet

Må signere den, særlig korte hipstere er verst. Man må liksom gå rundt og rette på trusa hele tiden. Med mindre man etter x antall fødsler fortsatt har flat mage og ingen fett rundt hoftene.

Mulig det er derfor jeg bare bruker hipstere da og ikke tenker på det som ubehagelig i det hele tatt. De holder seg der de skal og jeg må ikke rette på den hele tiden. Er jo forskjell på hipster-truser også da, ikke alle som er like gode. Syns de fra Pierre Robert (i bomull) og noen fra Kari Traa er gode, men favorittene er noen fra Victorias Secret.

Skrevet

Jeg har ikke brukt stringtruser siden jeg var 18-19 sikkert, og å kalle en stringtruse behagelig?? Ja, ok :eeeh: Det er jo bare ekkelt å ha noe inni mellom rumpeballene hele tiden. Jeg bruker bare hipster-truser, syns de er mye mer behagelig. Tridde virkelig ikke noen brukte string lenger jeg (jo, selvsagt noen, ellers hadde de jo ikke solgt de), så liksom for meg at det var skikkelig ut. Er jo ingen som får fin rumpe i en string i hvert fall, selv om det med klær på sikkert ser best ut. Anonymous poster hash: 0a7fc...1a2

Her er det så bra at alle er forskjellige og at det er fult lovlig.

Etter min mening er det rart at noen bruker hipstere, jeg synes de er skikkelig ekle å gå med. Altfor mye stoff, string er en drøm å gå ned i forhold. Og rompa blir til og med finere i en string enn en hipster hos meg, det er jo vinn vinn.

Skrevet

Jeg bruker mest hipsters, men i noen kjoler så må jeg bruke string, for det er ikke pent når trusekanten synes godt gjennom.

Anonymous poster hash: 6e108...c0f
Skrevet

Mulig det er derfor jeg bare bruker hipstere da og ikke tenker på det som ubehagelig i det hele tatt. De holder seg der de skal og jeg må ikke rette på den hele tiden. Er jo forskjell på hipster-truser også da, ikke alle som er like gode. Syns de fra Pierre Robert (i bomull) og noen fra Kari Traa er gode, men favorittene er noen fra Victorias Secret.

Vi med litt ujevn polstring rundt har gjerne det problemet at trusene ikke holder seg der de skal og må rettes på. Særlig hvis man bruker tettsittende klær.

Skrevet

De ser jo mye finere ut under stramme bukser, treningstights osv.

Anonymous poster hash: 52b38...250

Det er mulig, men hvor behagelig er det å trene med en string som graver seg opp i rumpa?

Anonymous poster hash: e7fbb...eeb

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Hva folk her inne får seg til å krangle om  :ler:

Skrevet

String når jeg trener, blir bare rart med noe annet under tights. Hipsters til vanlig :)

Anonymous poster hash: 1efca...980

Skrevet

Bruker string til vanlìg. Hipster når jeg har mensen og bruker bind og når barna sover hos meg.

Skrevet

String når jeg trener, blir bare rart med noe annet under tights. Hipsters til vanlig :)

Anonymous poster hash: 1efca...980

Jeg er helt motsatt av deg. Når jeg trener bruker jeg hipster, uansett hvor rart det måtte se ut. En sømløs en som lager minimalt med kant, riktignok, men det er mest fordi den er behagelig og sitter tett. Når jeg trener handler det om trenig, ikke hvordan jeg ser ut. 

Anonymous poster hash: e7fbb...eeb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...