Gå til innhold

Digitaltråd


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Det var synd, Hannepålandet. Får satse på at du bare har lav hcg-stigning. Du har jo ikke gått tilbake til 1-2 uker, om ikke annet 😊 Venter du noen dager før du tester igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det samme som Bebisyk Hanne.. Å det er et poeng at du ikke har gått ned igjen til 1-2 :)

Krysser fingre for at du bare har treig stigning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. Jeg er ikke totalt motløs enda. Men jeg sammenligner med forrige gang. Med masse sympt. Men da ble det mA. Så trenger ikke bety så mye. Blir gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk "Gravid 2-3" i dag, 3 dager etter at jeg fikk 1-2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+4 idag og fortsatt 2-3. Jeg er igrunn bombesikker på at det er en ma. Kan ikke forstå at dette skal gå bra. Ul neste onsdag. Så jeg gidder ikke styre med blodprøver. Jeg får ikke svar på dem før til helga tidligst. Så jeg skal drukne meg i jobb og holde ut til onsdag neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+4 idag og fortsatt 2-3. Jeg er igrunn bombesikker på at det er en ma. Kan ikke forstå at dette skal gå bra. Ul neste onsdag. Så jeg gidder ikke styre med blodprøver. Jeg får ikke svar på dem før til helga tidligst. Så jeg skal drukne meg i jobb og holde ut til onsdag neste uke.

Masse lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8/9 dpo - negativ test i dag. Føler meg så gravid, spent på hva den vil vise i morgen tidlig. 

 

9 dpo, er det 3+3? Vil vel si at jeg (dersom jeg er gravid) er 3+2 eller 3+3 da? Sto på CB digital at man kunne teste opp til 5 dager før IKM?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...