Gå til innhold

Digitaltråd


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Tenkte de som tester med digital kan skrive her. Nyttig for andre. Selv om det er uke"indikator" så er vi alle forskjellige og produserer HCG ulikt.

Jeg fikk negativ test 3+4, 1-2 3+5, og 2-3 uker idag 4+5.

Målte HCG hos fastlege 3+6 som var 22. Andre måling var 4+1 men den har jeg ikke fått svar på enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk positiv digital GRAVID 1-2 da jeg var 3+2. Fikk skygger på bt dagen før men tviler på at digitalen hadde slått ut..

Også fikk jeg GRAVID 2-3 å¨4+2. Spennende å se på mandag om den viser 3+ da :D

 

Nå har jeg ganske god erfaring med testing på graviditet tester og har opplevde i mitt forje svangerskap (2015) at når jeg testet med digital ukentlig på morgenurin ga den meg litt ekstra hodebry. Om jeg ventet til urinen etter morgenurinen så opplevde jeg at digitalen slo ut med høyere hcg da den viste 3+ istedet for 2-3 som den hadde gjort 2 timer tidligere samme dag. 

Om dere forstår hva jeg mener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager hvis jeg er litt off-topic nå, men nå klarering ikke la være å spørre lenger... Det er så mange som måler HCG hos legen. Hvordan foregår det; ber dere om det, eller tar legen det av seg selv? Sist gang var jeg på kontroll i uke 9. Da var det ikke snakk om det, bortsett fra da jeg spurte sekretæren om det skulle måles, og hun sa bare vanligvis ikke.. Jeg vil og!

 

Forøvrig har jeg ikke tatt digitaltest for å svare på det.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måles hos sånne som har mistet mye. Som er usikre på om de har abortert. For eksempel ved blødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte de som tester med digital kan skrive her. Nyttig for andre. Selv om det er uke"indikator" så er vi alle forskjellige og produserer HCG ulikt.

Jeg fikk negativ test 3+4, 1-2 3+5, og 2-3 uker idag 4+5.

Målte HCG hos fastlege 3+6 som var 22. Andre måling var 4+1 men den har jeg ikke fått svar på enda.

Fredagsprøven var på 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måles hos sånne som har mistet mye. Som er usikre på om de har abortert. For eksempel ved blødninger.

skjønner!! Takk for svar :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg test 1-2 på dag 3-3, på ettermiddagsurin, og 2-3 på dag 4-1, på morgenurin. Men vet jo ikke om denne ville slått annerledes ut dagen før, da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg frustert! 5 +1 i dag.. 3 uker og en dag siden eggløsningen (sikker pga temping)

Alikevel viser digitalen fremdeles 2-3.. Begynner jo vertfall å tenke at noe er galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk mange som måler høyere HCG littutpå dagen enn på morgenurin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk mange som måler høyere HCG littutpå dagen enn på morgenurin.

Det stemmer. Som jeg skrev øverst opplevde jeg akkurat det samme i dag som i Januar i fjor. Klarte bare ikke slå meg like så godt til ro i dag pga den tidlige blødningen. Jeg føler også at urinen er mørkere om ettermiddagen enn om morgen, så sikkert mye mer konsentrert da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5+4 og fortsatt 2-3

Det ordner seg Hanne. Jeg googla meg grønn i går å så mange som ikke fikk 3+ før etter 5-6 uker :) Heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 4+1 så tok jeg en digitaltest, og fikk kun 1-2. Jeg har ikke tatt flere etter det, men tester med streker har blitt sterkere og sterkere. Kjøpte en ny digitaltest i går. Skal ta den på torsdag morgen tenkte jeg. Da er jeg 5+5 og om den da viser 3+, så tenkte jeg at vi skal si det til foreldrene våre i helga :) Er skikkelig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+5 fortsatt 2-3 uker.

Har du tatt nye hcg prøver? Håper det går bra med deg :) og krysser fingre for at du får en fin opplevelse på ul om et par uker <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke det. Venter et par dager før jeg tar siste testen min. Nå koser vi oss i campingvogna. Og bekymrer oss lite for HCG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+5 og tok en digital for første gang på 13 dager, fikk 1-2 for 13 dager siden og 3+ i dag :-) Føler meg ikke så veldig gravid og livredd for at noe skal være galt. Med min sønn spydde eg 4-5 ganger om dagen på denne tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...