Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #26 Skrevet 25. april 2016 Det var damen på ppt som nevnte det i starten av prosessen den gangen. Hi Anonymous poster hash: f5664...8cd
Iiiiik Skrevet 25. april 2016 #27 Skrevet 25. april 2016 Alle barn har rett på tilpasset undervisning. Organiseringen av det som enetiltak må imidlertid løses med spesialundervisning. Hvis tiltaket ikke kan være tilpasset undervisning i gruppe, så må det altså tildeles spesialpedagogiske ressurser. Jeg ville fått barnet mitt utredet, HI. Med såpass store konsentrasjonsvansker, samt lese- og skrivevansker (?) vil han fort falle helt av lasset. En ting er det faglige, men barnets motivasjon vil jo torpederes fullstendig.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #28 Skrevet 27. april 2016 Alle barn har rett på tilpasset undervisning. Organiseringen av det som enetiltak må imidlertid løses med spesialundervisning. Hvis tiltaket ikke kan være tilpasset undervisning i gruppe, så må det altså tildeles spesialpedagogiske ressurser. Jeg ville fått barnet mitt utredet, HI. Med såpass store konsentrasjonsvansker, samt lese- og skrivevansker (?) vil han fort falle helt av lasset. En ting er det faglige, men barnets motivasjon vil jo torpederes fullstendig. Ja, han er jo i ferd med å miste motivasjonen, dessverre. Og når lærerne ikke gir tilbakemeldiner på lekser han kanskje har gjort seg flid med, blir det ikke særlig bedre. Han har jo vært utredet, men det kunne jo vært interessant å gjøre det igjen nå, nesten fire år senere. Anonymous poster hash: f5664...8cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå