Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #26 Skrevet 26. april 2016 Har kia soul. Får fint plass til 2 barneseter hvorav et bakovervendt. Bagasjerommet er lite og jeg hører at andre sliter med plass til barnevogn, men jeg har ingen problem med å få plass til min babyjogger. I vinter, ved min type kjøring, gikk den kun 11-12 mil. Nå er det varmere og har krøpet opp til 14 mil. Rekkevidden skal optimalt være 22 mil, men har ikke hatt behov for alle milene. Det er ikke noe langkjøringbil, men til alle småturer og pendling er den genial. Morsom å kjøre er alle el-biler og. Anonymous poster hash: 3f295...11d
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #27 Skrevet 26. april 2016 Jeg har Nissa Leaf 2012 modell. Har altså hatt min bil i 4 år allerede, og er superfornøyd!!  Den har rekkevidde på 14 mil. Jeg tipper jeg har kjørt11-12 mil på det meste. Som regel ligger vi på rundt 8 mil. Det som taper batteriet fort er kupevarmer.  Bilen brukes aller mest til jobbjøring og kjøring til/fra aktiviteter. Det er fint plass til to barneseter bak. 12 åringen greier å presse seg mellom de to, men da er det veldig trangt.  Ønsker meg en Tesla på sikt, og har satt meg på venteliste på den nyeste modellen:) Anonymous poster hash: 3d85a...5d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå