Merdee Skrevet 23. april 2016 #26 Skrevet 23. april 2016 Jeg sorterer klærne fra hverandre før jeg legger dem i skittentøyet. Tidligere da jeg hadde plass så hadde jeg en beholder til ullklær, en til hvitvask og en til farget tøy. Det gjør det enkelt å slenge på en vask.
the amazing spidermamma Skrevet 23. april 2016 #27 Skrevet 23. april 2016 Selvsagt er det hans feil. Men hvis han ikke er i stand til å vaske uten å ødelegge klærne, tror jeg at jeg ville ha avtalt en byttehandel. F.eks han vasker badet, jeg vasker klær/ jeg vasker klær, han henger opp og bretter klær - noe sånt. Mest for å slippe å irritere meg grønn.
It's all about me Skrevet 23. april 2016 #28 Skrevet 23. april 2016 Det er den som vrengte av seg klærne i en eneste stor haug sin feil. Her sorteres alle klærne i tre forskjellige skittentøyskurker. Når det legges i kurven skal lommer være tømt, plagg vrengt rett vei og sokker fisket fram fra beina. Er det noe som blir ødelagt er det ikke vaskerns feil. Jeg roter ikke ned i skittentøyet, det tar jeg rett i maskina. Skittentøy klargjøres før det havner i kurven!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #29 Skrevet 23. april 2016 Diskusjon? Nei, kjedelig å få slikt i gave for at han skal ødelegge de i maskinen. Han greier aldri skille sine egne treningsklær engang når han legger det i dunken, men det gjør altså jeg når jeg vasker dem. Anonymous poster hash: bfafd...1b0 Kanskje du skal slutte med det? Kanskje han lærer noe hvis han sitt tøy blir vasket i stykker eller blir rosa, og du sier : jeg tar null ansvar, din feil Anonymous poster hash: 34634...036
Gjest Antarctica Skrevet 24. april 2016 #30 Skrevet 24. april 2016 Mannen er her en big baby som gjør seg dummere enn han er. Klassisk. Så slipper han å ta flere klesvasker.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #31 Skrevet 24. april 2016 Mannen er her en big baby som gjør seg dummere enn han er. Klassisk. Så slipper han å ta flere klesvasker. Min mann tror også han er smart på den måten der... Jeg tar all klesvasken fordi jeg vil ha det gjort ordentlig, men jeg har brukt det som forhandlingskort minst 3 ganger for å få han til å ta hovedansvaret for noe annet. Han husker det ikke fra gang til gang og tror det er han som slipper billig unna. Anonymous poster hash: fda15...4a2
Gjest Antarctica Skrevet 25. april 2016 #32 Skrevet 25. april 2016 Min mann tror også han er smart på den måten der... Jeg tar all klesvasken fordi jeg vil ha det gjort ordentlig, men jeg har brukt det som forhandlingskort minst 3 ganger for å få han til å ta hovedansvaret for noe annet. Han husker det ikke fra gang til gang og tror det er han som slipper billig unna. Anonymous poster hash: fda15...4a2 Jeg slipper kjøkkentjenesten... Hvis han kan "farge" sengetøyet rosa, kan jeg svi maten, knuse glassene og gjøre knivene sløve. Åh, jeg ER bare så klossete altså! Sånn uflaks, da...
Gjest Antarctica Skrevet 25. april 2016 #33 Skrevet 25. april 2016 Haha. Absurd å diskutere dette. Men den som putter klær inn og vasker er ansvarlig. Dere får utnevne en HMS ansvarlig i hjemmet. Anonymous poster hash: 49b0d...6dc Og mannen får tegne krympeforsikring!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #34 Skrevet 25. april 2016 Oi, for et kjipt ekteskap 😱 Ødelagte ullsokker, really? Snakk om det som egentlig irriterer dere! Anonymous poster hash: 2a403...47c
Mamma_til_2 Skrevet 25. april 2016 #35 Skrevet 25. april 2016 Dette blir for dumt for og lage krangel av, lærere heller poden og ta av seg klærne lag for lag så slipper ting og bli ødelagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå