Gå til innhold

Jeg vil bli slank uten synlige muskler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig å forklare de vanskeligste. Min fetter er PT og fikk øvelser av han.

Men hopper i trapper, har en hoppbakke der jeg hopper opp trapper. Over flere trinn.

Hopper opp på benker.

Anonymous poster hash: 27b49...b88

Samme gjør jeg, har en trapp som er dritbratt, fra Tøyen opp til Kampen, og der hopper jeg tre og tre trinn hele veien opp. Bena dirrer i timesvis etterpå.

Anonymous poster hash: 4766e...64f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig burde du begynne å forstå tekstens innhold og ikke henge deg opp i trivialiteter.

Tipper du tilhører de overvektige damene som er 'livredd' for å se ut som ei kroppsbygger sånn helt plutselig?

Anonymous poster hash: e680f...e0f

Ikke slå deg på gambling, er mitt råd.

Anonymous poster hash: 08c1a...eff

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Dette kommer jo ann på kroppen. Jeg er kun normalt slank men får synlige biceps kun ved å ta 15 push ups 3 ganger i uka. Selv når jeg ikke trener har jeg synlige men kledelige armmuskler så ikke vær så bastante. Skal heller ikke mye pilates til før muskler synes på mage også. spis sunt og tren yoga og pilates og ta deg et par løpe el gåturer i uka så får blir du nok fornøyd.Anonymous poster hash: 0b7ce...14e

Du er jo unntaket, og du er sikkert veldig fin :)

Skrevet

Ikke slå deg på gambling, er mitt råd. Anonymous poster hash: 08c1a...eff

Haha, mora mi var sånn. Hun var helt deig i kroppen, alt bare fløt ut. Hun var liiiiivredd for muskler. Så i tilfellet jeg arver henne trener jeg med vekter som faen, og tungt som faen. Og smiler fornøyd av fiskebollene mine haha. Ps beina blir fantastiske, bare harde, lange og slanke.

Anonymous poster hash: fcea4...517

Skrevet

Haha, mora mi var sånn. Hun var helt deig i kroppen, alt bare fløt ut. Hun var liiiiivredd for muskler. Så i tilfellet jeg arver henne trener jeg med vekter som faen, og tungt som faen. Og smiler fornøyd av fiskebollene mine haha. Ps beina blir fantastiske, bare harde, lange og slanke.

Anonymous poster hash: fcea4...517

Synd at mora di var dum. Men hva mener du det har med meg å gjøre?

Anonymous poster hash: 08c1a...eff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...