Gå til innhold

Jeg vil bli slank uten synlige muskler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: cd281...028

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er den beste treningen da? Vil ha tynne legger

Anonymous poster hash: cd281...028

Skrevet

Slutt og spis og sitt stille?

Skrevet

Tenke sunt kosthold, jobbe med kjernemuskulatur og gå turer?

Anonymous poster hash: fc8f6...9fc

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Jeg er ingen kostholds eller treningsekspert, men jeg tror det du bør satse på er et sunt kosthold og i tillegg gå turer, jogge eller svømme for eksempel. Forbrenne flere kalorier enn du får i deg, rett og slett. Så enkelt, så vanskelig :spise:

Skrevet

Du må jobbe ganske hardt for å få synlige muskler så om du trener cardio og lettere vekter blir du ikke muskuløs. Kosthold er viktigst mtp å gå ned i vekt.

Anonymous poster hash: 9c91c...b64

Skrevet

Løpe løpe løpe. Både joggeturer og intervalltrening 👍🏻👍🏻 Og et godt kosthold selvsagt. Forbrenne mer en du konsumerer

Anonymous poster hash: 37455...807

Skrevet

Haha, typisk uvitende dame.

Du har ikke skjønt at vanlig styrketrening ikke gir synlige muskler. Du skal trene veldig hardt og tungt og ha et vanvittig strengt kosthold for å bygge muskulatur.

Til og med da vil ikke musklene vises til vanlig. MEN med mer muskelmasse vil du forbrenne mer døgnet rundt, og dermed bli lettere tynn.

Er så lei av alle overvektige damer som nekter å trene styrke fordi de redd for muskler 😂 Også går de og trasker på den evinnelige tredemølla og skjønner ikke hvorfor de aldri går ned i vekt...

Anonymous poster hash: e680f...e0f

Skrevet

Du har ikke skjønt at vanlig styrketrening ikke gir synlige muskler. Du skal trene veldig hardt og tungt og ha et vanvittig strengt kosthold for å bygge muskulatur.

Til og med da vil ikke musklene vises til vanlig. MEN med mer muskelmasse vil du forbrenne mer døgnet rundt, og dermed bli lettere tynn.

Er så lei av alle overvektige damer som nekter å trene styrke fordi de redd for muskler Også går de og trasker på den evinnelige tredemølla og skjønner ikke hvorfor de aldri går ned i vekt...

Hvorfor er du lei av det, hvorfor er det et problem at de trasker på den evinnelige tredemølla, plager det deg?

Anonymous poster hash: f1f11...19f

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Er så lei av alle overvektige damer som nekter å trene styrke fordi de redd for muskler Også går de og trasker på den evinnelige tredemølla og skjønner ikke hvorfor de aldri går ned i vekt...Anonymous poster hash: e680f...e0f

Dette er sant.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Hvorfor er du lei av det, hvorfor er det et problem at de trasker på den evinnelige tredemølla, plager det deg? Anonymous poster hash: f1f11...19f

Fordi definisjonen på galskap er: å gjennta det samme mønsteret og forvente nytt resultat.

Skrevet

Fordi definisjonen på galskap er: å gjennta det samme mønsteret og forvente nytt resultat.

Men hvorfor plager det andre enn den som gjentar det samme mønsteret?

Skrevet

Men hvorfor plager det andre enn den som gjentar det samme mønsteret?

Fordi det utsagnet 'jeg vil ikke ha muskler' og 'det er så stygt med muskler på damer' blir ytret av så mange. Og det betyr at det er mye uvitenhet ang styrketrening rundt omkring.

Jeg trener styrke, har ambisjoner om å stille i bikini fitness. Men selv om jeg trener hardt og har strengt fokus på kosthold, ser jeg særdeles lite muskuløs ut. Blir slank da.... men alle rundt meg tror bare jeg 'slanker' meg. De forstår ikke, fordi de skjønner ikke sammenhengen mellom styrke/muskler og forbrenning...

Skrevet

Skal USEDVANLIG mye til for at en dame får plagsomt synlige muskler. Jeg er veldig atletisk bygget fra naturens side, så hvis jeg hadde levd på kaloriunderskudd og trent tung styrke 5 dager i uken, kunne jeg fått ganske markerte muskler. Samtidig har jeg venninner som kun får antydning til "fiskeboller" uansett hvor mye de trener, og det er nok det som er normen.

Bare løp og sykle og spis mindre enn du forbrenner, så er du jo i mål.

Anonymous poster hash: 4766e...64f

Skrevet

Dette kommer jo ann på kroppen. Jeg er kun normalt slank men får synlige biceps kun ved å ta 15 push ups 3 ganger i uka. Selv når jeg ikke trener har jeg synlige men kledelige armmuskler så ikke vær så bastante. Skal heller ikke mye pilates til før muskler synes på mage også. spis sunt og tren yoga og pilates og ta deg et par løpe el gåturer i uka så får blir du nok fornøyd.

Anonymous poster hash: 0b7ce...14e

Skrevet

Der hvor muskler ikke synes er det jo for det er for mye polstring på utsiden... Lever som normalt , ikke noe kalorunderskudd eller proteindrikk her , men jeg kan altså ikke se på en manual uten å få synlige muskler i overkroppen hehe. Ser ganske buff ut i singlet.

Anonymous poster hash: 0b7ce...14e

Skrevet

Kropper er forskjellige! Men hvis du tenker på hvordan de så ut/levde på 70-tallet, er du vel nærmere noe. Mye hverdagsaktivitet - gå, sykle, bære, helt "vanlig" naturlig mat, lite godteri/kaker/sukker, lite brus, lite alkohol. Du kan slenge på jogging for ekstra forbrenning. Og hold deg i kaloriunderskudd hvis du vil ned i vekt.

Skrevet

Er så lei av alle overvektige damer som nekter å trene styrke fordi de redd for muskler 😂 Også går de og trasker på den evinnelige tredemølla og skjønner ikke hvorfor de aldri går ned i vekt...

Det hun sa.

Anonymous poster hash: 2690e...31e

Skrevet

Løping gir en slank kropp. Litt styrketrening og spensttrening. Uansett når fettprosenten blir lavere vil muskler bli mer fremtredende. Men for å få store muskler må du bygge kropp.

Jeg har slank løpekropp. Ikke store muskler men de er svakt definert i lår og legger.

Jeg løper fire ganger i uka. Trener kjernemuskulatur samt tar litt andre øvelser med egen kropp som vekt. I tillegg trener jeg spenst en gang i uka.

Anonymous poster hash: aa1be...e1f

Skrevet

Løping gir en slank kropp. Litt styrketrening og spensttrening. Uansett når fettprosenten blir lavere vil muskler bli mer fremtredende. Men for å få store muskler må du bygge kropp.

Jeg har slank løpekropp. Ikke store muskler men de er svakt definert i lår og legger.

Jeg løper fire ganger i uka. Trener kjernemuskulatur samt tar litt andre øvelser med egen kropp som vekt. I tillegg trener jeg spenst en gang i uka.

Anonymous poster hash: aa1be...e1f

Hvordan trener du spenst?

Skrevet

Hvis du ikke skal ha synlige muskler og samtidig ha lav fettprosent, kan du ikke løpe, sykle, eller gå tur. Da er det kun kostholdet som gjelder og å bevege deg minimalt.

Hvis du tåler normal leggmuskulatur kan du sykle, løpe og gå.

Med lav fettprosent vil man få synlige muskler (ikke dermed sagt *store* muskler) hvis man trener styrke i tillegg.

Skrevet

Hvordan trener du spenst?

Vanskelig å forklare de vanskeligste. Min fetter er PT og fikk øvelser av han.

Men hopper i trapper, har en hoppbakke der jeg hopper opp trapper. Over flere trinn.

Hopper opp på benker.

Anonymous poster hash: 27b49...b88

Skrevet

Er så lei av alle overvektige damer som nekter å trene styrke fordi de redd for muskler Også går de og trasker på den evinnelige tredemølla og skjønner ikke hvorfor de aldri går ned i vekt...

Personlig er jeg drittlei av folk som slenger på "ler så jeg griner"-emoticon i alle mulige sammenhenger for å latterliggjøre andre.

Anonymous poster hash: 08c1a...eff

Skrevet

Personlig er jeg drittlei av folk som slenger på "ler så jeg griner"-emoticon i alle mulige sammenhenger for å latterliggjøre andre.

Anonymous poster hash: 08c1a...eff

Personlig burde du begynne å forstå tekstens innhold og ikke henge deg opp i trivialiteter.

Tipper du tilhører de overvektige damene som er 'livredd' for å se ut som ei kroppsbygger sånn helt plutselig?

😂

Skrevet

Jogg!!

Anonymous poster hash: 77f00...39d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...