Mrs Smith Skrevet 20. april 2016 #26 Skrevet 20. april 2016 Det var voldsomt mye. Skjønner godt du la merke til det. Er hun overvektig ?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #27 Skrevet 20. april 2016 Det var voldsomt mye. Skjønner godt du la merke til det. Er hun overvektig ? Nei, hun er igrunn ikke det. Eller, kanskje et par kilos polstring men ikke noe voldsomt. Det er nesten så jeg blir bekymret for henne. Jeg kjenner henne ikke noe særlig selv om Hu har vært sammen med broren min i seks år. Hun holder oss liksom litt på avstand, er stille og forknytt. . Men den spising der har jeg ikke sett hos henne før... oi, kanskje hun er gravid? Det kom jeg på først nå! Er det vanlig å få oksehunger av det? Anonymous poster hash: 1ca4f...0c6
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #28 Skrevet 20. april 2016 Det var voldsomt mye. Skjønner godt du la merke til det. Er hun overvektig ? Nei, hun er igrunn ikke det. Eller, kanskje et par kilos polstring men ikke noe voldsomt. Det er nesten så jeg blir bekymret for henne. Jeg kjenner henne ikke noe særlig selv om Hu har vært sammen med broren min i seks år. Hun holder oss liksom litt på avstand, er stille og forknytt. . Men den spising der har jeg ikke sett hos henne før... oi, kanskje hun er gravid? Det kom jeg på først nå! Er det vanlig å få oksehunger av det? Anonymous poster hash: 1ca4f...0c6
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #29 Skrevet 20. april 2016 Det var voldsomt mye. Skjønner godt du la merke til det. Er hun overvektig ? Nei, hun er igrunn ikke det. Eller, kanskje et par kilos polstring men ikke noe voldsomt. Det er nesten så jeg blir bekymret for henne. Jeg kjenner henne ikke noe særlig selv om Hu har vært sammen med broren min i seks år. Hun holder oss liksom litt på avstand, er stille og forknytt. . Men den spising der har jeg ikke sett hos henne før... oi, kanskje hun er gravid? Det kom jeg på først nå! Er det vanlig å få oksehunger av det? Anonymous poster hash: 1ca4f...0c6
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #30 Skrevet 20. april 2016 Høres mye ut,men som folk sier... Det er vel opp til hver enkelt!!! Også var vel sikkert ikke alle kakestykkene like store. Kan ofte spise en god del jeg(forsyne meg mange ganger) men dog flisestykker. Anonymous poster hash: 3d6af...bb5
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #31 Skrevet 20. april 2016 Du er den som har et problem her. Du er frekk, mangler sosiale antenner og normal folkeskikk, når du ikke bare står og observerer og holder telling med hva andre spiser, men også legger ut på denne måten. Skam deg Anonymous poster hash: 292bb...065
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #32 Skrevet 20. april 2016 Var det SÅ ille da? I løpet av 3 timer, og hun var sikkert sliten og sulten etter å ha stelt i stand til selskap. Anonymous poster hash: 746b3...f22
Luksusdyret Skrevet 21. april 2016 #33 Skrevet 21. april 2016 Helt greit å tro at man har store problemer med å spise så mye kaker på 3 timer. Men å drikke 6-pakning med øl, som inneholder like mange kalorier, på 3 timer, er greit og "innafor". Du, HI, mangler alt av sosiale antenner. Og hvordan i huleste har du tid til å telle hva hver enkelt spiser i et selskap?
Pobie Skrevet 21. april 2016 #34 Skrevet 21. april 2016 Du stod seriøst og telte hvor mange av hver kakesort hun spiste? Tror ikke det er hun som har et problem her..... Creepy stalker much.
Luksusdyret Skrevet 21. april 2016 #35 Skrevet 21. april 2016 Du stod seriøst og telte hvor mange av hver kakesort hun spiste? Tror ikke det er hun som har et problem her..... Creepy stalker much. Eventuelt OCD som går ut på å telle ting.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #36 Skrevet 21. april 2016 Det var et ekstremt inntak i løpet av så kort tid. Skjønner også godt at du la merke til det. Kanskje følge litt med i fremtidige familiesammenkomster for å se om det er gjentakende? Er det det, kan det kanskje være greit å melde sin bekymring på en forsiktig måte. Enten til henne, hvis dere har et ok forhold, eller til broren din. Anonymous poster hash: 272ce...b3b
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #37 Skrevet 21. april 2016 Nei, hun er igrunn ikke det. Eller, kanskje et par kilos polstring men ikke noe voldsomt. Det er nesten så jeg blir bekymret for henne. Jeg kjenner henne ikke noe særlig selv om Hu har vært sammen med broren min i seks år. Hun holder oss liksom litt på avstand, er stille og forknytt. . Men den spising der har jeg ikke sett hos henne før... oi, kanskje hun er gravid? Det kom jeg på først nå! Er det vanlig å få oksehunger av det? Anonymous poster hash: 1ca4f...0c6 Skjerp deg! Her sitter du å henger ut en person som lett kan kjenne seg selv igjen. Du gir for mye info her. Jeg ville hundre ganger mer ha hatt en koselig svigerinne som var glad i kaker, enn et nebbdyr som deg. Umoden er du! Jeg lærte barna da de var veldig små å ikke telle hva andre spiser... det er som oftest barn som har denne uvanen, med unntak ser jeg... SKJERP DEG! Anonymous poster hash: aa2c4...7e5
Monica Skrevet 21. april 2016 #38 Skrevet 21. april 2016 Men hvordan klarte du å få med deg nøyaktig, hvor mye hun spiste av alt. Det betyr at du i 3 timer, har sett på henne hele tiden. Du må da virkelig ha et stort problem.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #39 Skrevet 21. april 2016 Jeg er en storspiser på fest og hadde seriøst slitt med å få i meg halvparten av det der. Samme her. Tenker tvangsspising med en gang. Anonymous poster hash: 9d50b...280
Gjest Antarctica Skrevet 21. april 2016 #40 Skrevet 21. april 2016 Du skulle vært i sunnmørsk selskap der det bugner av kaker. De aller fleste i min omgangskrets spiser fat på fat med kaker;-) Noen er tynne, noen normale og noen litt overvektig. Men ingen er syke av spiseforstyrrelser. Anonymous poster hash: 5690d...534 Det kan da ikke du vite. Det er ingen som er flinkere til å operere i smug enn folk med spiseforstyrrelser.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #41 Skrevet 21. april 2016 Jeg blir misunnelig på slike folk som kan spise så mye uten å være overvektige. Jeg spiser sunt og lite + jeg trener 3 ganger i uka. Fortsatt har jeg 10 kilo for mye. Men jeg vet om jeg spiser det jeg vil, og slutter å trene, så vil vekta gå ytterlig opp, så jeg må gjøre det beste ut av det. Anonymous poster hash: 15d0b...e84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå