Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 Vi feiret bursdagen til sønnen hennes i går og jeg begynte å legge merke til hva hun klarte å trykke i seg av kaker iløpet av to-tre timer To store bløtkakestykker Tre stykker brownie med is til Et stykke ostekake Sikkert ti kransekakestenger 5-6 store sjokolafecookies 1 kokosboller 1 stykke hvetekringle Dama må jo ha seriøse problemer?? Anonymous poster hash: 1ca4f...0c6
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Hun har i hvert fall ett problem.....deg Anonymous poster hash: cee7d...660
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 Alt man skal henge seg opp i. Hennes kropp og helse, eller hva?? Anonymous poster hash: 8fbb8...8aa
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #4 Skrevet 20. april 2016 Problemer? Hun er kjempemessig som kan spise så mye godt! Anonymous poster hash: 959ee...f53
Elsker livet Skrevet 20. april 2016 #5 Skrevet 20. april 2016 Hørtes ut som det var et langt selskap, tar litt tid å spise alt det.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #6 Skrevet 20. april 2016 Problemer? Hun er kjempemessig som kan spise så mye godt! Anonymous poster hash: 959ee...f53 Kjempeheldig Anonymous poster hash: 959ee...f53
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #7 Skrevet 20. april 2016 Hørtes ut som det var et langt selskap, tar litt tid å spise alt det. Neida, vi var der i litt mer enn tre timer.. hun bare åt og åt... satt og åt, stod og åt, gikk og åt, ryddet og åt.. osv.. Anonymous poster hash: 1ca4f...0c6
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #8 Skrevet 20. april 2016 Jeg har ikke vært borti noen som spiser så mye som ikke har hatt en form for spiseforstyrrelse :/ Anonymous poster hash: 2542b...085
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #9 Skrevet 20. april 2016 Alt man skal henge seg opp i, og attpåtil nok til å lage en tråd om det😅 Pass dine egne saker og få deg en hobby utover å være regnskapsfører over andres matinntak🙄 Anonymous poster hash: 70b77...e09
Elsker livet Skrevet 20. april 2016 #10 Skrevet 20. april 2016 Neida, vi var der i litt mer enn tre timer.. hun bare åt og åt... satt og åt, stod og åt, gikk og åt, ryddet og åt.. osv.. Anonymous poster hash: 1ca4f...0c6 Hun hadde vel hatt fullt opp hele dagen med å lage maten, så det har blitt lite mat i løpet av dagen. I tillegg har godsakene fristet henne mens hun tilberedte det så hun har sett frem til å endelig få stappe innpå. Kanskje var hun litt stresset også, så hun merket ikke at hun spiste så mye.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #11 Skrevet 20. april 2016 Jeg har ikke vært borti noen som spiser så mye som ikke har hatt en form for spiseforstyrrelse :/ Anonymous poster hash: 2542b...085 Jeg kan godt spise så mye hvis jeg er sulten. Det er jo ikke sånn jeg spiser til vanlig,men om jeg ikke her spist middag kan jeg spise masse. Det som rammes opp her fyller tross alt ikke så mye i magen. Jeg har ikke noen spiseforstyrrelse, er normalvektig, frisk og sprek. Anonymous poster hash: 959ee...f53
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #12 Skrevet 20. april 2016 Jeg kan godt spise så mye hvis jeg er sulten. Det er jo ikke sånn jeg spiser til vanlig,men om jeg ikke her spist middag kan jeg spise masse. Det som rammes opp her fyller tross alt ikke så mye i magen. Jeg har ikke noen spiseforstyrrelse, er normalvektig, frisk og sprek. Anonymous poster hash: 959ee...f53 Da vil jeg si at du er et unntak, i hvert fall i forhold til hva jeg har sett gjennom mange år både privat og jobbmessig. Bra for deg Det er snakk om 6 kakestykker, is, masse kransekake, flere kjeks, kokosbolle og hvetekringle. Det er langt mer enn hva som er normalt å få i seg av søtt, og dessverre så har de aller fleste som gjør det en eller annen form for spiseforstyrrelse :/ Er det noe som skjer jevnlig så er det uansett snarveien til en hel rekke livsstilssykdommer, selv om man er slank. Anonymous poster hash: 2542b...085
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #13 Skrevet 20. april 2016 Kunne godt ha spist det der. Uten å bli kvalm, neppe! Men hadde klart det. 55 kilo og er ikke feit akkurat Anonymous poster hash: 4b4df...bf6
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #14 Skrevet 20. april 2016 Folk dytter innpå 2 kilo snør og en kilo sukker i løpet av få timer, og ingen ser noe feil med det. Men om en går ut på trappa og tar seg en røyk, DA er det slutt på å passe sine egne saker 😂 Anonymous poster hash: 28a46...6a3
Gjest Darwinia:-) Skrevet 20. april 2016 #15 Skrevet 20. april 2016 Jeg er en storspiser på fest og hadde seriøst slitt med å få i meg halvparten av det der.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #16 Skrevet 20. april 2016 Du skulle vært i sunnmørsk selskap der det bugner av kaker. De aller fleste i min omgangskrets spiser fat på fat med kaker;-) Noen er tynne, noen normale og noen litt overvektig. Men ingen er syke av spiseforstyrrelser. Anonymous poster hash: 5690d...534
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #17 Skrevet 20. april 2016 Takk skal du ha KJÆRE SVIGERINNE. Du blir herved ikke invitert noe mer så slipper du se meg spise. Forøvrig har jeg aldri likt deg heller. Anonymous poster hash: 22d6d...38b
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #18 Skrevet 20. april 2016 Takk skal du ha KJÆRE SVIGERINNE. Du blir herved ikke invitert noe mer så slipper du se meg spise. Forøvrig har jeg aldri likt deg heller. Anonymous poster hash: 22d6d...38b Jeg tror ikke det er deg, men Hvis det er deg: takk skal du ha for å si at du aldri har likt meg! Men du sier du aldri har likt meg HELLER.. Jeg misliker ikke deg jeg, bare syntes det inntaket av kake var ganske rått. . Anonymous poster hash: 1ca4f...0c6
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #19 Skrevet 20. april 2016 Høres ut som noe jeg lett kunne gjort i skjul.. Og jeg er dypt nede i anoreksi-og-bulimi helvete. Har idag spist 3 boller, en 6-pk med kroneis, en 6-pk med saftis, et karbonadesmørbrød, 4 skiver med syltetøy, 3 skiver med ost og skinke og 1 pose med M. Og spydd i timesvis etterpå. Anonymous poster hash: 4c910...4db
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #20 Skrevet 20. april 2016 Da vil jeg si at du er et unntak, i hvert fall i forhold til hva jeg har sett gjennom mange år både privat og jobbmessig. Bra for deg Det er snakk om 6 kakestykker, is, masse kransekake, flere kjeks, kokosbolle og hvetekringle. Det er langt mer enn hva som er normalt å få i seg av søtt, og dessverre så har de aller fleste som gjør det en eller annen form for spiseforstyrrelse :/ Er det noe som skjer jevnlig så er det uansett snarveien til en hel rekke livsstilssykdommer, selv om man er slank. Anonymous poster hash: 2542b...085 Jeg foretrekker jo heller å få middag først og så begrense meg til kanskje 3 kneskader og litt kjeks,is og kransekake, men hvis det bare er kaker å få klarer jeg mye. Jeg ror det er veldig mange som spiser mer alene enn sammen med andre. I motsetning til de fleste spiser jeg dem jeg har lyst til uten å ta hensyn til hva alle adresse måtte mene. Anonymous poster hash: 959ee...f53
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #21 Skrevet 20. april 2016 Jeg foretrekker jo heller å få middag først og så begrense meg til kanskje 3 kneskader og litt kjeks,is og kransekake, men hvis det bare er kaker å få klarer jeg mye. Jeg ror det er veldig mange som spiser mer alene enn sammen med andre. I motsetning til de fleste spiser jeg dem jeg har lyst til uten å ta hensyn til hva alle adresse måtte mene. Anonymous poster hash: 959ee...f53 Kneskader er jeg ikke så glad i når jeg tenker meg om. Kakeskiver er bedre. Anonymous poster hash: 959ee...f53
Mumua Skrevet 20. april 2016 #22 Skrevet 20. april 2016 Kneskader er jeg ikke så glad i når jeg tenker meg om. Kakeskiver er bedre. Anonymous poster hash: 959ee...f53 Absolutt lurt å begrense seg litt på disse kneskadene, så det holder jeg med deg i
*Miss Marple* Skrevet 20. april 2016 #23 Skrevet 20. april 2016 Det hørtes ut som et veldig kjedelig selskap siden du gadd å få med deg alt en annen gjest spiste. Rakk du å snakke med noen i det hele?
smurfis Skrevet 20. april 2016 #24 Skrevet 20. april 2016 Folk dytter innpå 2 kilo snør og en kilo sukker i løpet av få timer, og ingen ser noe feil med det. Men om en går ut på trappa og tar seg en røyk, DA er det slutt på å passe sine egne saker Anonymous poster hash: 28a46...6a3 Om du ikke plager andre med den røyken og du kaster sneipen etter deg, da er det vel ingen som klager?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. april 2016 #25 Skrevet 20. april 2016 Hadde oldemora mi sett deg telle maten i folk hadde hun gitt deg ris på rumpa. Det er faktisk ikke noe man gjør. Det er du som har et problem her. Oppførselen din er høyst unormal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå