Gå til innhold

Herregud som min svigerinne eter!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi feiret bursdagen til sønnen hennes i går og jeg begynte å legge merke til hva hun klarte å trykke i seg av kaker iløpet av to-tre timer

 

To store bløtkakestykker

Tre stykker brownie med is til

Et stykke ostekake

Sikkert ti kransekakestenger

5-6 store sjokolafecookies

1 kokosboller

1 stykke hvetekringle

 

Dama må jo ha seriøse problemer??

 

 

Anonymous poster hash: 1ca4f...0c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har i hvert fall ett problem.....deg



Anonymous poster hash: cee7d...660
Skrevet

Alt man skal henge seg opp i.

Hennes kropp og helse, eller hva??

 

Anonymous poster hash: 8fbb8...8aa

Skrevet

Problemer? Hun er kjempemessig som kan spise så mye godt!

 

Anonymous poster hash: 959ee...f53

Skrevet

Hørtes ut som det var et langt selskap, tar litt tid å spise alt det.

Skrevet

Problemer? Hun er kjempemessig som kan spise så mye godt!

 

Anonymous poster hash: 959ee...f53

Kjempeheldig

 

Anonymous poster hash: 959ee...f53

Skrevet

Hørtes ut som det var et langt selskap, tar litt tid å spise alt det.

Neida, vi var der i litt mer enn tre timer.. hun bare åt og åt... satt og åt, stod og åt, gikk og åt, ryddet og åt.. osv..

 

Anonymous poster hash: 1ca4f...0c6

Skrevet

Jeg har ikke vært borti noen som spiser så mye som ikke har hatt en form for spiseforstyrrelse :/



Anonymous poster hash: 2542b...085
Skrevet

Alt man skal henge seg opp i, og attpåtil nok til å lage en tråd om det😅 Pass dine egne saker og få deg en hobby utover å være regnskapsfører over andres matinntak🙄

 

Anonymous poster hash: 70b77...e09

Skrevet

Neida, vi var der i litt mer enn tre timer.. hun bare åt og åt... satt og åt, stod og åt, gikk og åt, ryddet og åt.. osv..

 

Anonymous poster hash: 1ca4f...0c6

Hun hadde vel hatt fullt opp hele dagen med å lage maten, så det har blitt lite mat i løpet av dagen. I tillegg har godsakene fristet henne mens hun tilberedte det så hun har sett frem til å endelig få stappe innpå. Kanskje var hun litt stresset også, så hun merket ikke at hun spiste så mye.

Skrevet

 

Jeg har ikke vært borti noen som spiser så mye som ikke har hatt en form for spiseforstyrrelse :/

 

Anonymous poster hash: 2542b...085

Jeg kan godt spise så mye hvis jeg er sulten. Det er jo ikke sånn jeg spiser til vanlig,men om jeg ikke her spist middag kan jeg spise masse. Det som rammes opp her fyller tross alt ikke så mye i magen. Jeg har ikke noen spiseforstyrrelse, er normalvektig, frisk og sprek.

 

 

Anonymous poster hash: 959ee...f53

Skrevet

Jeg kan godt spise så mye hvis jeg er sulten. Det er jo ikke sånn jeg spiser til vanlig,men om jeg ikke her spist middag kan jeg spise masse. Det som rammes opp her fyller tross alt ikke så mye i magen. Jeg har ikke noen spiseforstyrrelse, er normalvektig, frisk og sprek.

 

 

Anonymous poster hash: 959ee...f53

 

Da vil jeg si at du er et unntak, i hvert fall i forhold til hva jeg har sett gjennom mange år både privat og jobbmessig. Bra for deg :)

 

Det er snakk om 6 kakestykker, is, masse kransekake, flere kjeks, kokosbolle og hvetekringle. Det er langt mer enn hva som er normalt å få i seg av søtt, og dessverre så har de aller fleste som gjør det en eller annen form for spiseforstyrrelse :/

Er det noe som skjer jevnlig så er det uansett snarveien til en hel rekke livsstilssykdommer, selv om man er slank.

 

Anonymous poster hash: 2542b...085

Skrevet

Kunne godt ha spist det der. Uten å bli kvalm, neppe! Men hadde klart det. 55 kilo og er ikke feit akkurat

 

Anonymous poster hash: 4b4df...bf6

Skrevet

Folk dytter innpå 2 kilo snør og en kilo sukker i løpet av få timer, og ingen ser noe feil med det.

Men om en går ut på trappa og tar seg en røyk, DA er det slutt på å passe sine egne saker 😂

 

Anonymous poster hash: 28a46...6a3

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg er en storspiser på fest og hadde seriøst slitt med å få i meg halvparten av det der.

Skrevet

Du skulle vært i sunnmørsk selskap der det bugner av kaker. De aller fleste i min omgangskrets spiser fat på fat med kaker;-) Noen er tynne, noen normale og noen litt overvektig. Men ingen er syke av spiseforstyrrelser.



Anonymous poster hash: 5690d...534
Skrevet

Takk skal du ha KJÆRE SVIGERINNE.

Du blir herved ikke invitert noe mer så slipper du se meg spise.

Forøvrig har jeg aldri likt deg heller.

 

Anonymous poster hash: 22d6d...38b

Skrevet

Takk skal du ha KJÆRE SVIGERINNE.

Du blir herved ikke invitert noe mer så slipper du se meg spise.

Forøvrig har jeg aldri likt deg heller.

 

Anonymous poster hash: 22d6d...38b

Jeg tror ikke det er deg, men

Hvis det er deg: takk skal du ha for å si at du aldri har likt meg! Men du sier du aldri har likt meg HELLER.. Jeg misliker ikke deg jeg, bare syntes det inntaket av kake var ganske rått. .

 

 

Anonymous poster hash: 1ca4f...0c6

Skrevet

Høres ut som noe jeg lett kunne gjort i skjul.. Og jeg er dypt nede i anoreksi-og-bulimi helvete.

 

Har idag spist 3 boller, en 6-pk med kroneis, en 6-pk med saftis, et karbonadesmørbrød, 4 skiver med syltetøy, 3 skiver med ost og skinke og 1 pose med M. Og spydd i timesvis etterpå.

 

Anonymous poster hash: 4c910...4db

Skrevet

 

Da vil jeg si at du er et unntak, i hvert fall i forhold til hva jeg har sett gjennom mange år både privat og jobbmessig. Bra for deg :)

 

Det er snakk om 6 kakestykker, is, masse kransekake, flere kjeks, kokosbolle og hvetekringle. Det er langt mer enn hva som er normalt å få i seg av søtt, og dessverre så har de aller fleste som gjør det en eller annen form for spiseforstyrrelse :/

Er det noe som skjer jevnlig så er det uansett snarveien til en hel rekke livsstilssykdommer, selv om man er slank.

 

Anonymous poster hash: 2542b...085

Jeg foretrekker jo heller å få middag først og så begrense meg til kanskje 3 kneskader og litt kjeks,is og kransekake, men hvis det bare er kaker å få klarer jeg mye.

Jeg ror det er veldig mange som spiser mer alene enn sammen med andre. I motsetning til de fleste spiser jeg dem jeg har lyst til uten å ta hensyn til hva alle adresse måtte mene.

 

Anonymous poster hash: 959ee...f53

Skrevet

Jeg foretrekker jo heller å få middag først og så begrense meg til kanskje 3 kneskader og litt kjeks,is og kransekake, men hvis det bare er kaker å få klarer jeg mye.

Jeg ror det er veldig mange som spiser mer alene enn sammen med andre. I motsetning til de fleste spiser jeg dem jeg har lyst til uten å ta hensyn til hva alle adresse måtte mene.

 

Anonymous poster hash: 959ee...f53

Kneskader er jeg ikke så glad i når jeg tenker meg om. Kakeskiver er bedre.

 

 

Anonymous poster hash: 959ee...f53

Skrevet

Kneskader er jeg ikke så glad i når jeg tenker meg om. Kakeskiver er bedre.

 

 

Anonymous poster hash: 959ee...f53

Absolutt lurt å begrense seg litt på disse kneskadene, så det holder jeg med deg i :D

Skrevet

Det hørtes ut som et veldig kjedelig selskap siden du gadd å få med deg alt en annen gjest spiste. Rakk du å snakke med noen i det hele?

Skrevet

Folk dytter innpå 2 kilo snør og en kilo sukker i løpet av få timer, og ingen ser noe feil med det.

Men om en går ut på trappa og tar seg en røyk, DA er det slutt på å passe sine egne saker

 

Anonymous poster hash: 28a46...6a3

Om du ikke plager andre med den røyken og du kaster sneipen etter deg, da er det vel ingen som klager?

Skrevet

Hadde oldemora mi sett deg telle maten i folk hadde hun gitt deg ris på rumpa. Det er faktisk ikke noe man gjør. Det er du som har et problem her. Oppførselen din er høyst unormal. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...