Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere fisk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi spiser som regel laks 1x i uka og 1x med torsk/ fiskeboller eller fiskekaker. Målet er 3x i uka hvorav 1 med laks, 1 med ren hvit fisk og 1 med farseprodukter. Men blir som oftest 2x.

Er rett og slett lite oppfinnsom når det kommer til fiskemåltider.

 

Anonymous poster hash: 22167...61b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel 2-3 dager i uka



Anonymous poster hash: c0926...680
Skrevet

2 ganger i uka. Umulig å få husbonden med på flere :(



Anonymous poster hash: 0baae...120
Gjest Stjerneklart
Skrevet (endret)

Aldri. Rett og slett. Har aldri laget et fiskemåltid fram til dags dato (annet enn fiskeboller da jeg var yngre).

 

Men skal straks begynne å spise mer fisk nå som babyen begynner å spise fast føde :) Mulig jeg kommer opp i et par ganger i måneden etter hvert. 

Endret av Stjerneklart
Skrevet

2-3 ganger i uka, mer på sommeren , da er vi ofte ute og fisker makrell .

Fisker også fra brygga, tar krabber osv

Skrevet

En gang i uka...

 

Anonymous poster hash: 44c5e...ede

Skrevet

Blir stort sett 2 ganger. Har matkasse for 3 dager, der en av middagene alltid er fisk også har vi en dag med fisk utenom.



Anonymous poster hash: 829c3...55f
Skrevet

1-2 ganger daglig, men bare jeg. Til middag er det maks én gang i uken.

Skrevet

Vi er glade i sushi / sashimi, krabber og reker. Har ofte en av dem som kosemat en dag i helga.

I ukedagene spiser vi fisk en eller to ganger. Vi lager hjemmelaget grateng eller fiskepinner, steker fiskefileter, fiskekaker eller spiser lettsaltet torsk.

Hele familien er glad i fisk og skalldyr😊

 

Anonymous poster hash: d89d9...f98

Skrevet

3-4 ganger i uka. Vi kjører vegetar 1-2 ganger i uka i tillegg.

 

Anonymous poster hash: de6a2...4a5

Skrevet

Hver eneste dag! 😊

 

Anonymous poster hash: 92312...1fb

Skrevet

En gang i uken, må ha dessert etterpå for å få ungene til å spise☺ Men hele familien tar tran da og spiser ofte makrell i tomat på skiven.

Skrevet

2 ganger i uken..

 

Anonymous poster hash: 3c9bc...4c2

Skrevet

En gang i uken. Spiser mye vegetar, tar tran, men burde absolutt øke fiskeinntaket.

 

Anonymous poster hash: cbd33...6db

Skrevet

En gang i uken, men ungene er glad i makrell i tomat!

 

Anonymous poster hash: e1d42...bd8

Skrevet

2-4 ganger i uka hvis du inkl fiskemat. Bruker laks minst en gang i uka(laksewraps mest pop hos barna), torsk (stekt torsk med bacon, eggsmør og rotmos mest pop), fiskepinner/fiskekake/fiskeboller noen uker. Bruker ofte å lage fiskegrateng av torsk i helger.

 

Anonymous poster hash: 95f6d...741

Skrevet

Jeg har problemer med stoffskifte, så fvk sa jeg bør droppe det. Så det gjorde jeg..

 

Anonymous poster hash: 28ed5...117

Skrevet

Har som mål å ha minst to fiskemiddager i uken :)

Skrevet

Jeg har problemer med stoffskifte, så fvk sa jeg bør droppe det. Så det gjorde jeg..

 

Anonymous poster hash: 28ed5...117

Fvk? Hvorfor skulle du det? Jeg har lavt stoffskifte og har aldri hørt om det

 

Anonymous poster hash: c0926...680

Skrevet

 

Fvk? Hvorfor skulle du det? Jeg har lavt stoffskifte og har aldri hørt om det

 

Anonymous poster hash: c0926...680

Vet ikke jeg... Fvk hjelper for alt

 

Anonymous poster hash: 28ed5...117

Skrevet

Vet ikke jeg... Fvk hjelper for alt

 

Anonymous poster hash: 28ed5...117

Hva er fvk?

 

Anonymous poster hash: c0926...680

Skrevet

 

Hva er fvk?

 

Anonymous poster hash: c0926...680

Familievernkontoret

 

Anonymous poster hash: 28ed5...117

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...