Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha øyekatarr med min på snart 6 år hvis det skal skje noe i alle fall. Fullstendig oppslukt i det som skjer i øyeblikket. Jeg bruker også å telle til 3. Etter det skjer det ulike ting avhengig slaver hva som skal skje. Er jo ikke straff det. Hvis hun skal vaske hendene feks så henter jeg henne fysisk hvis jeg kommer til 3. Hvis hun skal på med skoene putter jeg de på når jeg kommer til tre. Hun liker å gjøre ting selv så servile alltid gjort før jeg kommer til tre😊

Anonymous poster hash: 5d25b...c03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må ha øyekatarr med min på snart 6 år hvis det skal skje noe i alle fall. Fullstendig oppslukt i det som skjer i øyeblikket. Jeg bruker også å telle til 3. Etter det skjer det ulike ting avhengig slaver hva som skal skje. Er jo ikke straff det. Hvis hun skal vaske hendene feks så henter jeg henne fysisk hvis jeg kommer til 3. Hvis hun skal på med skoene putter jeg de på når jeg kommer til tre. Hun liker å gjøre ting selv så servile alltid gjort før jeg kommer til tre😊

Kjære vene, her var det mye rart.. Øyekontakt, ikke øyekatarr..🙈

Skrevet

En ting som fungerer på min 6 åring hvis han f.eks nekter å gå å pusse tenner er å si at da må han legge seg uten å pusse tennene. Det fungerer som bare det☺

Anonymous poster hash: 83b30...5e4

Skrevet

En ting som fungerer på min 6 åring hvis han f.eks nekter å gå å pusse tenner er å si at da må han legge seg uten å pusse tennene. Det fungerer som bare det☺

Anonymous poster hash: 83b30...5e4

Skrevet

"Men Mamma, ørene var slått av" - sitat 6-åringen min som svar på spørsmålet hvorfor han ikke svarte når jeg hadde snakket til ham mange ganger....

Anonymous poster hash: bde88...6c8
Skrevet

Min fireåring har ører, men forbindelsen til hjernen er brutt.

-Hørte du hva jeg sa nå?

-Ja.

-Hva sa jeg da?

-Vet ikke.

-Skal jeg si det en gang til?

-Ja.

...

-Hørte du det nå, da?

-Jada!

-Hva sa jeg da?

-Jeg vil ikke snakke om det.

Ånei. Da så.

Er jo fristende å kverke ham.

Neida.

(joda...)

Det høres ut som om du har vært hjemme hos meg....

Skrevet

Kan du gi eksempler på konsekvenser? Jeg synes det er vanskelig å finne naturlige konsekvenser, det blir som oftest straff...

Jeg teller også til tre og det funker utmerket! Pleier for eksempel å si «hvis ikke du har startet å ta på pysj når jeg har telt til tre, så kommer jeg og tar på pysjen din for deg» eller «hvis du ikke har gått og tisset før jeg teller til tre, så rekker vi bare to bøker i kveld». Pleier aldri å si det hvis ikke det har noen opplagt konsekvens. Ungen er bare tre, men har skjønt tegninga.
Skrevet

En ting som fungerer på min 6 åring hvis han f.eks nekter å gå å pusse tenner er å si at da må han legge seg uten å pusse tennene. Det fungerer som bare det☺Anonymous poster hash: 83b30...5e4

Da hadde min regnet det som seier og prøvd seg igjen med tannpussnekt neste dag.

Anonymous poster hash: dcb09...802

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...