Gå til innhold

Flere enn meg som ikke drikker alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drikker ytterst sjelden, kan gå flere år mellom hver gang jeg inntar alkohol. Det har nok en del å gjøre med at begge mine foreldre var glad i flasken i perioder når jeg var barn og endte opp som fulltidsalkoholikere etter at jeg flyttet ut som 15-åring. Jeg blir veldig usikker rundt folk som drikker, man vet aldri om de bare blir overstadig hyggelige og kosete eller om de blir aggressive ( min far var ofte aggressiv og kranglete i fylla mens min mor ville være midtpunktet og ble pissesur hvis ikke alle så og hørte på henne ). Trives best hjemme med brus i glasset og barna mine i armkroken <3

Anonymous poster hash: 5b8cd...5e9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som kaller folk som er avholds for kjipe høns, har dere tenkt på at det kan være tørrlagte alkoholikere? Mye mer kjipt å svikte familien sin og fortsette å drikke, enn å la være. I Norge ser det ut som at man MÅ drikke, det er vanvittig drikkepress, drikker du ikke, så blir du ikke invitert i "det gode selskapet" og blir sett på som kjip. Mens å kutte ut cola, karbohydrater, kjøtt og andre ting er helt innafor og må respekteres. Mens å kutte ut alkohol, neida, DET gjør deg kjip og fæl. Jeg stiller mer spørsmål ved voksne damer som kaller andre damer for høns.

Anonymous poster hash: 8f4cd...9d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...