Gå til innhold

Har du en diagnose(r)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste som føler at alle andre fremstår utrolig sutrete her inne når man leser om de som har kreft?

Anonymous poster hash: e8587...cf8

Ja, du er den eneste som føler det sånn. Vi andre ser på innleggene i tråden som saksopplysninger.

Anonymous poster hash: 8aa2a...7c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jeg den eneste som føler at alle andre fremstår utrolig sutrete her inne når man leser om de som har kreft?

Anonymous poster hash: e8587...cf8

Hvorfor mener du dette?

Kreft er ikke én sykdom. Kreft er heller ikke alltid det verste man kan få. Noen trenger noe behandling som ikke en gang gir store bivirkninger, andre får store bivirkninger. Noen har svært gode prognoser, andre dårlige.

Kreft er ikke et stort monster som trumfer alle andre sykdommer bare fordi det er kreft. På sitt verste kan kreft være grusomt. På sitt beste så trenger det ikke gi særlig problemer. To identiske kreftdiagnoser hos to ulike personer kan også utarte seg svært forskjellig.

Et slikt utsagn som du kommer med her gir meg inntrykk av at du enten har stor frykt for kreft selv, eller har lite kunnskap om kreft?

Anonymous poster hash: dd2ac...0ac

Skrevet

Hadde diabetes type 2.

Men ikke nå lengere..

Anonymous poster hash: f0681...789

Skrevet

Neiii uff :( krysser fingrene for deg! Mistet mamma for 4 år siden pga kreft

Takk for det.Ser foreløpig ut som at det skal gå bra med meg.Trist å høre at du mistet din mor.Jeg har mistet begge mine foreldre i kreft,så jeg skjønner litt hvordan det er.Trist og vanskelig

Anonymous poster hash: 7f6c1...059

Skrevet

Henoch Shonlein Purpura

Hashimotos ( stoffskifte)

og en del vanlige allegier: hund, katt,kanin,hest,gress,pollen,kjernefrukt. ( men det er vel ikke diagnose?)

Anonymous poster hash: 9a146...d25

Henoch Schønlein Purpura går jo over av seg selv? Er jo ikke noe som sitter langvarig? Blir jo litt som å si at jeg lider av forkjølelse - siden jeg hadde det for to år siden :P 

Hvis jeg ikke har blitt lurt trill rundt av legene da...  

Anonymous poster hash: a7371...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...