Gå til innhold

25+4 og har fått rier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så godt å høre 💕

Anonymous poster hash: fcf84...cd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Nå har jeg vert på sykehuset i noen timer. Alt står bra til med både meg og babyen. Det var ingenting farlig, men rett og slett kroppen som hadde gitt beskjed om at jeg skulle ta det med ro.

Grunnen til at jeg gikk til lege var at jeg ikke visste hva en rie skal kjennes ut som, så jeg visste ikke at det kunne vere det. Det visste visst ikke legen heller, ettersom det ikke hadde vert rier. Mest sansynlig kom smertene av en kombinasjon av magesyre som har gitt sår i spiserør sammen med at kroppen dermed har spent seg, da spesielt i magepartiet.

Anonymous poster hash: 8be13...670

Veldig godt å høre, hi. Jeg er allikevel bestyrtet over legen som sendte deg hjem med det han selv trodde var rier.

Anonymous poster hash: b58da...8d1

Skrevet

Veldig godt å høre, hi. Jeg er allikevel bestyrtet over legen som sendte deg hjem med det han selv trodde var rier. Anonymous poster hash: b58da...8d1

Du er ikke alene om det... Jeg har vert innom denne legen bare et par ganger før, men opplever han som en som egentlig er lei jobben sin og ser på alt som hypokonderi, selv når en har en tydelig brukket arm tror jeg at han sender folk hjem og sier at en ibux kan hjelpe...

Anonymous poster hash: 8be13...670

Skrevet

Synes du burde kontakte helsesjefen og fortelle dette!

Helt horribelt å ikke ta dette på alvor.

Hilsen prematurmamma

Anonymous poster hash: e8b6d...7b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...