Gå til innhold

Er din mor slank?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er du?

 

Anonymous poster hash: 5d983...b6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og ja.

 

Anonymous poster hash: 7d347...2ee

Skrevet

Nei og nei

 

Anonymous poster hash: 7c07d...1d2

Skrevet

Ja og ja.

 

Anonymous poster hash: 3839e...2a5

Skrevet

Ja og ja.

 

Anonymous poster hash: 71367...eb0

Skrevet

Ja og ja

 

Anonymous poster hash: 09006...8df

Skrevet

Nei, nei

 

Anonymous poster hash: fa462...842

Skrevet

ja og nei



Anonymous poster hash: 36ee1...0ce
Skrevet

Hun er veldig slank og har alltid vært det. Jeg har arvet pappa sine gener på det området og er langt fra slank. Så hun har null forståelse for at noen kan slite med vekta...

Skrevet

Ja og ja (datteren min er også slank).

Skrevet

Ja, på grensen til tynn (172 cm, 48 kg). Jeg er litt bedre polstret, men fortsatt slank :)

 

Anonymous poster hash: c4ad4...921

Skrevet

Ja. Hun er sykelig tynn. Jeg overspiser, så jeg er feit. Spiseforstyrrelser går tydeligvis i arv..

 

Anonymous poster hash: 8b1d8...862

Skrevet

Ja, hun er vakker og jeg likner på henne 😀

Skrevet

Ja og ja.. Min mamma hadde spisevegring og var undervektig. Jeg har anoreksi og er undervektig..

 

Anonymous poster hash: 694a1...f69

Skrevet

Mamma er veldig overvektig og har alltid vært det. Jeg legger også lett på meg, men er slank fordi jeg passer på.

Skrevet

Og er du?

 

Anonymous poster hash: 5d983...b6c

Ja og nei.

 

 

 

Anonymous poster hash: 35b63...1ed

Skrevet

Hun er tynn. Jeg er slank-ish.

 

Anonymous poster hash: f4cfe...a75

Skrevet

Vi er støpt i samme form. Type 42-form. 



Anonymous poster hash: 10c76...e73
Skrevet

Ja og tja. Hun har alltid blitt beskrevet som høy, slank og flott. Jeg er ganske høy og normalt bygd.

 

Anonymous poster hash: d0e6a...481

Skrevet

Nja og tja



Anonymous poster hash: 64eb3...f66
Skrevet

Hun var syltynn frem til hun rundet 40. Nå er hun kraftig. Jeg er slank, og frykter at det samme skal skje meg😱

 

Anonymous poster hash: 421a7...08b

Skrevet

Moren min er slank, jeg er ikke (ikke stor, men kraftig bygd) og datteren min er slank. Urettferdig hehe...

 

Anonymous poster hash: d33b1...2ad

Skrevet

nope (25 kg overvekt) og tja (vil ned 5 kg - men ligger innenfor akseptabel BMI)



Anonymous poster hash: 430f4...403

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...