Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Og er du? Anonymous poster hash: 5d983...b6c
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Ja og ja. Anonymous poster hash: 7d347...2ee
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Nei og nei Anonymous poster hash: 7c07d...1d2
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 Ja og ja. Anonymous poster hash: 3839e...2a5
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 Ja og ja. Anonymous poster hash: 71367...eb0
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #6 Skrevet 7. april 2016 Ja og ja Anonymous poster hash: 09006...8df
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #8 Skrevet 7. april 2016 Nei, nei Anonymous poster hash: fa462...842
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #9 Skrevet 7. april 2016 ja og nei Anonymous poster hash: 36ee1...0ce
TPK Skrevet 7. april 2016 #10 Skrevet 7. april 2016 Hun er veldig slank og har alltid vært det. Jeg har arvet pappa sine gener på det området og er langt fra slank. Så hun har null forståelse for at noen kan slite med vekta...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #12 Skrevet 7. april 2016 Ja, på grensen til tynn (172 cm, 48 kg). Jeg er litt bedre polstret, men fortsatt slank Anonymous poster hash: c4ad4...921
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #13 Skrevet 7. april 2016 Ja. Hun er sykelig tynn. Jeg overspiser, så jeg er feit. Spiseforstyrrelser går tydeligvis i arv.. Anonymous poster hash: 8b1d8...862
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #15 Skrevet 7. april 2016 Ja og ja.. Min mamma hadde spisevegring og var undervektig. Jeg har anoreksi og er undervektig.. Anonymous poster hash: 694a1...f69
Julie (: Skrevet 7. april 2016 #16 Skrevet 7. april 2016 Mamma er veldig overvektig og har alltid vært det. Jeg legger også lett på meg, men er slank fordi jeg passer på.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #17 Skrevet 7. april 2016 Og er du? Anonymous poster hash: 5d983...b6c Ja og nei. Anonymous poster hash: 35b63...1ed
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #18 Skrevet 7. april 2016 Hun er tynn. Jeg er slank-ish. Anonymous poster hash: f4cfe...a75
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #19 Skrevet 7. april 2016 Vi er støpt i samme form. Type 42-form. Anonymous poster hash: 10c76...e73
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #20 Skrevet 7. april 2016 Ja og tja. Hun har alltid blitt beskrevet som høy, slank og flott. Jeg er ganske høy og normalt bygd. Anonymous poster hash: d0e6a...481
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #21 Skrevet 7. april 2016 Nja og tja Anonymous poster hash: 64eb3...f66
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #22 Skrevet 7. april 2016 Hun var syltynn frem til hun rundet 40. Nå er hun kraftig. Jeg er slank, og frykter at det samme skal skje meg😱 Anonymous poster hash: 421a7...08b
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #23 Skrevet 7. april 2016 Moren min er slank, jeg er ikke (ikke stor, men kraftig bygd) og datteren min er slank. Urettferdig hehe... Anonymous poster hash: d33b1...2ad
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #24 Skrevet 7. april 2016 nope (25 kg overvekt) og tja (vil ned 5 kg - men ligger innenfor akseptabel BMI) Anonymous poster hash: 430f4...403
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå