Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #26 Skrevet 7. april 2016 Alikevel så kritiserer du den anonyme med tacoretten..........Hva vet du om balansen de har? Anonymous poster hash: 82aad...8b5 Amen Anonymous poster hash: 4cdc4...ce6
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #27 Skrevet 7. april 2016 Aner ikke hva jeg skal spise til middag i dag - for jeg er bedt på middag hos noen andre som er veldig god på å lage mat Gleder meg Anonymous poster hash: c0904...c7b
Ylva og Mathilde Skrevet 7. april 2016 #28 Skrevet 7. april 2016 (endret) Det går jo helt fin an å spise sånn i blant. Man trenger ikke å være helt hysterisk heller. Anonymous poster hash: 82aad...8b5 Alikevel så kritiserer du den anonyme med tacoretten..........Hva vet du om balansen de har? Anonymous poster hash: 82aad...8b5 Vet at dette er et ekstremt ubalansert måltid i hvertfall, og at alle ingrediensene alene kan unnskyldes hvis de kompenseres med grønnsaker. Jeg står inne for min middag, den ble kritisert på kalorinivå, men jeg skal da ikkke spise den alene, næringsmessig kommer den helt tipp-topp ut! Endret 7. april 2016 av Ylva og Mathilde
Ylva og Mathilde Skrevet 7. april 2016 #29 Skrevet 7. april 2016 Amen Anonymous poster hash: 4cdc4...ce6 Hun står helt fritt til å opplyse meg. Jeg kritiserer den ene hårreisende retten hun legger ut.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #30 Skrevet 7. april 2016 Vet at Vet at dette er et ekstremt ubalansert måltid i hvertfall, og at alle ingrediensene alene kan unnskyldes hvis de kompenseres med grønnsaker. Jeg står inne for min middag, den ble kritisert på kalorinivå, men jeg skal da ikkke spise den alene, næringsmessig kommer den helt tipp-topp ut! Slutt å kuppe tråder med å krangle om bagateller. HI er ute etter middagsinspirasjon, ikke lære å krangle av to stabukker. Ta dere sammen og flytt krangelen til Mail. Anonymous poster hash: f026a...0c5
BareEnTil Skrevet 7. april 2016 #31 Skrevet 7. april 2016 Har lyst på en litt småsterk, sunn kyllingsuppe. Ingen oppskrift, ingen energi, bare sjuk.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #32 Skrevet 7. april 2016 Oppskrift på kyllingsuppe, jeg pleier å kun ta en dæsj matfløte og en dæsj creme fraiche for å ha den litt sunnere. 7dl vann 2-3 stk kyllingbuljong 3-4 kyllingfilet eller en hel revet kylling Creme fraiche Matfløte Cayennepepper 1ts Karri 3-4 ts Tomatpure Noen fedd hvitløk Paprika Purre Gulrot Anonymous poster hash: 7cd41...c2d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #33 Skrevet 7. april 2016 Spaghetti og kjøttsaus. Yngstesønnen putter det i tacoskjell så da blir det spaghettitaco på ham Anonymous poster hash: 965a0...c69 Æsj. Og virkelig usunt. Tacoskkjellet har 0 næring. Men MYE kalorier. Hvorfor lære ungen at det er okej ? Det er spaghetti til middag. Ikke taco. Tafatt av deg som mor å la ungen gjøre som den vil. Ditt ansvar å tilse at barnet får i seg næringsrik mat. Anonymous poster hash: 59394...a55
*Miss Marple* Skrevet 7. april 2016 #34 Skrevet 7. april 2016 Alikevel så kritiserer du den anonyme med tacoretten..........Hva vet du om balansen de har? Anonymous poster hash: 82aad...8b5 👏👏👏
*Miss Marple* Skrevet 7. april 2016 #35 Skrevet 7. april 2016 Vi hadde stekt torsk, poteter og gulrot. Ikke fancy og fantasifullt, men sunt og veldig godt.
BareEnTil Skrevet 7. april 2016 #36 Skrevet 7. april 2016 Oppskrift på kyllingsuppe, jeg pleier å kun ta en dæsj matfløte og en dæsj creme fraiche for å ha den litt sunnere. 7dl vann 2-3 stk kyllingbuljong 3-4 kyllingfilet eller en hel revet kylling Creme fraiche Matfløte Cayennepepper 1ts Karri 3-4 ts Tomatpure Noen fedd hvitløk Paprika Purre Gulrot Anonymous poster hash: 7cd41...c2d Herlig☺️Kos mikse du alt? kor masse av grønnsakene, sånn ca?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #37 Skrevet 7. april 2016 Vet ikke. Stedatter kommer i dag og vi pleier handle sammen og hun får bestemme slik at hun føler seg ekstra velkommen. Eneste regelen er at hun må velge noe som inneholder minst én grønnsak. Anonymous poster hash: f026a...0c5 Koselig gest Anonymous poster hash: d10c0...f32
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #38 Skrevet 7. april 2016 Vet at dette er et ekstremt ubalansert måltid i hvertfall, og at alle ingrediensene alene kan unnskyldes hvis de kompenseres med grønnsaker. Jeg står inne for min middag, den ble kritisert på kalorinivå, men jeg skal da ikkke spise den alene, næringsmessig kommer den helt tipp-topp ut! Ah, du slanker deg og nå skal du oppdra hele verden til å bli like flink som deg. Lykke til. Anonymous poster hash: bc4d6...a23
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #39 Skrevet 7. april 2016 Her har mannen startet grillsesongen. Så han disket opp grillede lammekoteletter, grillede poteter med fetaost og en grønn salat 😄 Anonymous poster hash: 115aa...aae
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #40 Skrevet 7. april 2016 Vet at dette er et ekstremt ubalansert måltid i hvertfall, og at alle ingrediensene alene kan unnskyldes hvis de kompenseres med grønnsaker. Jeg står inne for min middag, den ble kritisert på kalorinivå, men jeg skal da ikkke spise den alene, næringsmessig kommer den helt tipp-topp ut! Det er en ting å være besserwisser, men det har da ingenting med tråden å gjøre. Anonymous poster hash: f4c13...0b6
JessicaM50 Skrevet 7. april 2016 #41 Skrevet 7. april 2016 I dag ble det pitabrød med stekte kyllingstrimler og masse grønnsaker
Optatium Skrevet 7. april 2016 #42 Skrevet 7. april 2016 Vet ikke om jeg tør svare, men vi hadde pannekaker😂 Imorgen blir det spicy kyllingboller med ovnsbakte rotgrønnsaker og søtpotet☺️
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #43 Skrevet 7. april 2016 Vi hadde kyllingfilet i mangosaus fra www.godt.no Barna elsket det:) Anonymous poster hash: cdcc3...165
skinnfilla Skrevet 7. april 2016 #44 Skrevet 7. april 2016 Vi hadde nakkekoteletter i brunsaus, gulrot,kålrot,blomkål og brokkoli. Kokt potet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå