Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alikevel så kritiserer du den anonyme med tacoretten..........Hva vet du om balansen de har?

Anonymous poster hash: 82aad...8b5

Amen

Anonymous poster hash: 4cdc4...ce6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva jeg skal spise til middag i dag - for jeg er bedt på middag hos noen andre som er veldig god på å lage mat :D

Gleder meg :)

Anonymous poster hash: c0904...c7b
Skrevet (endret)

Det går jo helt fin an å spise sånn i blant. Man trenger ikke å være helt hysterisk heller.

Alikevel så kritiserer du den anonyme med tacoretten..........Hva vet du om balansen de har?

Vet at dette er et ekstremt ubalansert måltid i hvertfall, og at alle ingrediensene alene kan unnskyldes hvis de kompenseres med grønnsaker. Jeg står inne for min middag, den ble kritisert på kalorinivå, men jeg skal da ikkke spise den alene, næringsmessig kommer den helt tipp-topp ut!

Endret av Ylva og Mathilde
Skrevet

Amen

Anonymous poster hash: 4cdc4...ce6

Hun står helt fritt til å opplyse meg. Jeg kritiserer den ene hårreisende retten hun legger ut.

Skrevet

Vet at

Vet at dette er et ekstremt ubalansert måltid i hvertfall, og at alle ingrediensene alene kan unnskyldes hvis de kompenseres med grønnsaker. Jeg står inne for min middag, den ble kritisert på kalorinivå, men jeg skal da ikkke spise den alene, næringsmessig kommer den helt tipp-topp ut!

Slutt å kuppe tråder med å krangle om bagateller.

HI er ute etter middagsinspirasjon, ikke lære å krangle av to stabukker.

Ta dere sammen og flytt krangelen til Mail.

Anonymous poster hash: f026a...0c5

Skrevet

Har lyst på en litt småsterk, sunn kyllingsuppe. Ingen oppskrift, ingen energi, bare sjuk.

Skrevet

Oppskrift på kyllingsuppe, jeg pleier å kun ta en dæsj matfløte og en dæsj creme fraiche for å ha den litt sunnere.

7dl vann

2-3 stk kyllingbuljong

3-4 kyllingfilet eller en hel revet kylling

Creme fraiche

Matfløte

Cayennepepper 1ts

Karri 3-4 ts

Tomatpure

Noen fedd hvitløk

Paprika

Purre

Gulrot

Anonymous poster hash: 7cd41...c2d

Skrevet

Spaghetti og kjøttsaus.

Yngstesønnen putter det i tacoskjell så da blir det spaghettitaco på ham ;)

Anonymous poster hash: 965a0...c69

Æsj. Og virkelig usunt. Tacoskkjellet har 0 næring. Men MYE kalorier. Hvorfor lære ungen at det er okej ? Det er spaghetti til middag. Ikke taco.

Tafatt av deg som mor å la ungen gjøre som den vil. Ditt ansvar å tilse at barnet får i seg næringsrik mat.

Anonymous poster hash: 59394...a55

Skrevet

👏👏👏

Skrevet

Vi hadde stekt torsk, poteter og gulrot.

Ikke fancy og fantasifullt, men sunt og veldig godt.

Skrevet

Oppskrift på kyllingsuppe, jeg pleier å kun ta en dæsj matfløte og en dæsj creme fraiche for å ha den litt sunnere.

7dl vann

2-3 stk kyllingbuljong

3-4 kyllingfilet eller en hel revet kylling

Creme fraiche

Matfløte

Cayennepepper 1ts

Karri 3-4 ts

Tomatpure

Noen fedd hvitløk

Paprika

Purre

Gulrot Anonymous poster hash: 7cd41...c2d

Herlig☺️Kos mikse du alt? :) kor masse av grønnsakene, sånn ca? :)

Skrevet

Vet ikke.

Stedatter kommer i dag og vi pleier handle sammen og hun får bestemme slik at hun føler seg ekstra velkommen. Eneste regelen er at hun må velge noe som inneholder minst én grønnsak.

Anonymous poster hash: f026a...0c5

Koselig gest :)

Anonymous poster hash: d10c0...f32

Skrevet

Ah, du slanker deg og nå skal du oppdra hele verden til å bli like flink som deg. Lykke til. 

Anonymous poster hash: bc4d6...a23

Skrevet

Her har mannen startet grillsesongen. Så han disket opp grillede lammekoteletter, grillede poteter med fetaost og en grønn salat 😄

Anonymous poster hash: 115aa...aae

Skrevet

Det er en ting å være besserwisser, men det har da ingenting med tråden å gjøre.

Anonymous poster hash: f4c13...0b6

Skrevet

I dag ble det pitabrød med stekte kyllingstrimler og masse grønnsaker :)

Skrevet

Vet ikke om jeg tør svare, men vi hadde pannekaker😂 Imorgen blir det spicy kyllingboller med ovnsbakte rotgrønnsaker og søtpotet☺️

Skrevet

Vi hadde kyllingfilet i mangosaus fra www.godt.no Barna elsket det:)

Anonymous poster hash: cdcc3...165
Skrevet

Vi hadde nakkekoteletter i brunsaus, gulrot,kålrot,blomkål og brokkoli.

Kokt potet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...