Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt tips, er så lei av lasagne og spagetti, taco osv...

Anonymous poster hash: 39792...416

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spaghetti og kjøttsaus.

Yngstesønnen putter det i tacoskjell så da blir det spaghettitaco på ham ;)

Anonymous poster hash: 965a0...c69

Skrevet

Hveteboller og sjokomelk. En flott variasjon fra pannekaker og saft :)

Anonymous poster hash: bdf10...441

Skrevet

I dag er det veldig enkelt. Ferdig grillet kylling, grønnsaker, ris/bygg-gryn og saus

Skrevet

Wok med svinekjøtt marinert i hvitløk, ingefær og soya med nudler og peanøttsaus til.

Skrevet

Tacoform siden ungene hadde så lyst på.

Tacosaus og tacokrydder blandes sammen med stekt kjøttdeig og creme fraiche.

Kok pasta og bland alt sammen i en ildfast form, nachos og ost på toppen. Er så godt, men mer en lørdagsrett kanskje.

Anonymous poster hash: 7cd41...c2d

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Indisk karrisuppe med kylling

Skrevet

Steikt seibiff med løk, poteter og stuede gulrøtter. Godt levert sin Barnekasse - gleder oss.

Anonymous poster hash: 56842...df9
Skrevet

Grønnsaksuppe med loff  :P

Anonymous poster hash: 988e9...7ad
Skrevet

Skyr og knekkebrød 😍

Anonymous poster hash: e5af5...a9f

Skrevet

Brødskiver!

Anonymous poster hash: 2a37f...20a

Skrevet

Tacoform siden ungene hadde så lyst på.

Tacosaus og tacokrydder blandes sammen med stekt kjøttdeig og creme fraiche.

Kok pasta og bland alt sammen i en ildfast form, nachos og ost på toppen. Er så godt, men mer en lørdagsrett kanskje.

Wow.... Wowowowow! Det er noe av det verste jeg har hørt!

Skrevet

Skal ha hjemmelaget pizza, 2 typer, en med spinat, pesto, oliven, ovnsbakte cherrytomater og spekeskinke (til de som vil ha det), og en med chorizo, blåmuggost, røkt paprika og oliven.

Butterdeigsskiver med eple og is til dessert.

Skrevet

Da har du ikke hørt mye Ylva 😂

Skrevet

Da har du ikke hørt mye Ylva

Nei, kan jo begrense det til denne tråden. Du skal ikke bare droppe pastaen og lure inn en grønnsak i stedet da?

Skrevet

Wow.... Wowowowow! Det er noe av det verste jeg har hørt!

Fordi at?

Anonymous poster hash: 82aad...8b5

Skrevet

Skal ha hjemmelaget pizza, 2 typer, en med spinat, pesto, oliven, ovnsbakte cherrytomater og spekeskinke (til de som vil ha det), og en med chorizo, blåmuggost, røkt paprika og oliven.

Butterdeigsskiver med eple og is til dessert.

Wow! Noe av det verste jeg har hørt!! Så mange kalorier og det er ikke helg engang!!

Anonymous poster hash: 4cdc4...ce6

Skrevet

Fordi at?

Raske karbohydrater, mettet og herdet fett, null grønnsaker, eller vitaminer overhodet. Kalsium fra meieriprodukter, men det tas generelt dårlig opp. oppskriften på viceralt fett og livsstilssykdommer.

Skrevet

Vet ikke.

Stedatter kommer i dag og vi pleier handle sammen og hun får bestemme slik at hun føler seg ekstra velkommen. Eneste regelen er at hun må velge noe som inneholder minst én grønnsak.

Anonymous poster hash: f026a...0c5

Skrevet

Wow! Noe av det verste jeg har hørt!! Så mange kalorier og det er ikke helg engang!!

Anonymous poster hash: 4cdc4...ce6

Det kommer vel an på mengden man inntar, men jeg løp 8 km motbakke og trente styrke i går, har spist en salat med litt laks hittil i dag, så det går nok bra. Alt handler om balanse.

Skrevet

Raske karbohydrater, mettet og herdet fett, null grønnsaker, eller vitaminer overhodet. Kalsium fra meieriprodukter, men det tas generelt dårlig opp. oppskriften på viceralt fett og livsstilssykdommer.

Det går jo helt fin an å spise sånn i blant. Man trenger ikke å være helt hysterisk heller.

Skrevet

Det kommer vel an på mengden man inntar, men jeg løp 8 km motbakke og trente styrke i går, har spist en salat med litt laks hittil i dag, så det går nok bra. Alt handler om balanse.

Alikevel så kritiserer du den anonyme med tacoretten..........Hva vet du om balansen de har?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...