Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #26 Skrevet 6. april 2016 Synes ikke hun er i nærheten av Pluz Size. En fin gjennomsnittlig kropp har hun Anonymous poster hash: b86a6...e5e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #27 Skrevet 6. april 2016 Slank er hun ikke, tykk er hun heller ikke. Men hun er utrent og har et "snev" av overvekt. Tipper 4-5 kilo. http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/05/08/18/2877CB9600000578-0-image-m-32_1431104987721.jpg Anonymous poster hash: cfd07...018
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #28 Skrevet 6. april 2016 Slank er hun ikke, tykk er hun heller ikke. Men hun er utrent og har et "snev" av overvekt. Tipper 4-5 kilo. http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/05/08/18/2877CB9600000578-0-image-m-32_1431104987721.jpg Anonymous poster hash: cfd07...018 Alt fett er ikke overvekt! Anonymous poster hash: cb630...5b5
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #29 Skrevet 6. april 2016 Synes ikke hun er plus size men hun ser litt dvask ut. Anonymous poster hash: 03087...524
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #30 Skrevet 6. april 2016 Ikke nødvendigvis plus size nei men veldig veldig dvask. Fortsetter hun slik blir hun jo overvektig ivertfall. Anonymous poster hash: 83af9...b03
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #31 Skrevet 6. april 2016 Med alle "jeg har spist støv til frokost, er det for mange kalorier" og "jeg veier 58 kg og er 175 høy, er jeg tykk" damene her inne skjønner jeg jo at noen har behov for å rakke ned på en vanlig, normalvektig (dog utrent) kropp. Anonymous poster hash: 5f544...584
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #33 Skrevet 6. april 2016 Jeg er ca normal, 22,5 i BMI, men selvfølgelig ikke perfekt fordelt fett. Jeg vil kalle henne smålubben. Hun er ikke i kategori FEIT! Anonymous poster hash: b25d1...fc8
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #34 Skrevet 6. april 2016 Hun er verken slank eller tjukk. Litt valpefett her og der. Ville slanket meg om jeg hadde sett sånn ut. Men plus size, nei, ikke akkurat, men ikke veldig langt unna heller. Om dere har sett plus size modellene, de er egentlig ikke særlig plus size de heller... Anonymous poster hash: 31cd2...c39
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #35 Skrevet 6. april 2016 Ikke nødvendigvis plus size nei men veldig veldig dvask. Fortsetter hun slik blir hun jo overvektig ivertfall. Anonymous poster hash: 83af9...b03 Hvorfor mener du det? Ingen kvinner trente kroppen sin stram før i tiden da de fleste var normalvektige. Anonymous poster hash: cb630...5b5
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #36 Skrevet 6. april 2016 Hun er småfeit vil jeg si..med veldig kraftige overarmer. Men man kan godt si at hun er normal,for det er mange småfeite folk i dagens samfunn. Anonymous poster hash: 9cf5b...f53
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #37 Skrevet 6. april 2016 Hva mener du med før i tiden egentlig? 100 år siden? Lengre? 70-80 tallet? Forskjelige tidsepoker har hatt forskjellige moter ang utseende og vekt. I " gamle dager" var det mange rike og overvektige for det ble sett på som at de hadde penger og nok av mat og drikke om du skjønner. Men var ikke noe mer sunt å være overvektig selv om det var stas å være det..... Fra vi har visst hva overvekt betyr av livsstilsykdommer har det vært alment for kvinner også å holde seg sunne. Normalvektig på 70-80 tallet er da veldig annerledes av hva som begynner bli normalt nå.... Nå er snart lubben og fet normalt. Men for en kropp er det ikke egentlig bra eller normalt . Og joda fortsetter denne dama uten å prøve trene bittelitt og legge om noe kost blir hun tilslutt overvektig. Om hun er fornøyd med egen kropp er det jo all good det, er alt som teller. Men fra det bilde fra det surfebrettet er det klart hun er ganske chubby. Pene kjolebilder skjulte jo hvordan hun så ut. Anonymous poster hash: 83af9...b03
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #38 Skrevet 6. april 2016 Hva mener du med før i tiden egentlig? 100 år siden? Lengre? 70-80 tallet? Forskjelige tidsepoker har hatt forskjellige moter ang utseende og vekt. I " gamle dager" var det mange rike og overvektige for det ble sett på som at de hadde penger og nok av mat og drikke om du skjønner. Men var ikke noe mer sunt å være overvektig selv om det var stas å være det..... Fra vi har visst hva overvekt betyr av livsstilsykdommer har det vært alment for kvinner også å holde seg sunne. Normalvektig på 70-80 tallet er da veldig annerledes av hva som begynner bli normalt nå.... Nå er snart lubben og fet normalt. Men for en kropp er det ikke egentlig bra eller normalt . Og joda fortsetter denne dama uten å prøve trene bittelitt og legge om noe kost blir hun tilslutt overvektig. Om hun er fornøyd med egen kropp er det jo all good det, er alt som teller. Men fra det bilde fra det surfebrettet er det klart hun er ganske chubby. Pene kjolebilder skjulte jo hvordan hun så ut. Anonymous poster hash: 83af9...b03 Man har ikke endret på de medisinske betegnelsene for overvekt fordi om flere er overvektige. Idealene har variert, men ikke hva som faktisk er normalvekt. Anonymous poster hash: cb630...5b5
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #39 Skrevet 6. april 2016 Man har ikke endret på de medisinske betegnelsene for overvekt fordi om flere er overvektige. Idealene har variert, men ikke hva som faktisk er normalvekt. Anonymous poster hash: cb630...5b5 Og hun blir forøvrig ikke overvektig med mindre hun spiser mer enn hun forbrenner. Det er ikke nødvendigvis mer sansynlig at en med kmi på 25 gjør det enn en med KMI på 20. Anonymous poster hash: cb630...5b5
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #40 Skrevet 6. april 2016 Hva mener du med før i tiden egentlig? 100 år siden? Lengre? 70-80 tallet? Forskjelige tidsepoker har hatt forskjellige moter ang utseende og vekt. I " gamle dager" var det mange rike og overvektige for det ble sett på som at de hadde penger og nok av mat og drikke om du skjønner. Men var ikke noe mer sunt å være overvektig selv om det var stas å være det..... Fra vi har visst hva overvekt betyr av livsstilsykdommer har det vært alment for kvinner også å holde seg sunne. Normalvektig på 70-80 tallet er da veldig annerledes av hva som begynner bli normalt nå.... Nå er snart lubben og fet normalt. Men for en kropp er det ikke egentlig bra eller normalt . Og joda fortsetter denne dama uten å prøve trene bittelitt og legge om noe kost blir hun tilslutt overvektig. Om hun er fornøyd med egen kropp er det jo all good det, er alt som teller. Men fra det bilde fra det surfebrettet er det klart hun er ganske chubby. Pene kjolebilder skjulte jo hvordan hun så ut. Anonymous poster hash: 83af9...b03 Og nå husker jeg deg! Det er du som mener at normalvekt kun er nedre del av normalområdet og at alt over 22,5 er "på vei til å bli overvektig" Anonymous poster hash: cb630...5b5
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #41 Skrevet 6. april 2016 Nei normalvektige er folk med normal bmi. Nå husker jeg deg, du er hun som mener normalvektige kun er de med bmi på midten og øvre sjikte av normal bmi mens de med normal bmi lavere sjikte er på vei til å bli anorektiske og bli beinrangler? 😉 Anonymous poster hash: 83af9...b03
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #42 Skrevet 6. april 2016 Nei normalvektige er folk med normal bmi. Nå husker jeg deg, du er hun som mener normalvektige kun er de med bmi på midten og øvre sjikte av normal bmi mens de med normal bmi lavere sjikte er på vei til å bli anorektiske og bli beinrangler? Anonymous poster hash: 83af9...b03 Da husker du feil. Det er jo du som rører med at hva som er "normalt" endrer seg. Jeg forholder meg kun til hva som er medisinsk normalvekt og mener at en skal ha like stor aksept for øvre som nedre sjikt. Anonymous poster hash: cb630...5b5
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #43 Skrevet 6. april 2016 Alt fett er ikke overvekt! Anonymous poster hash: cb630...5b5 Herregud, det har jeg heller ikke skrevet 🙄 Anonymous poster hash: cfd07...018
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #44 Skrevet 6. april 2016 Google plus size modeller da. De fleste er faktisk slankere i overkroppen og mer "fit" en dama i hovedinnlegget. Hva med å kalle en spade for en spade. Denne dama er IKKE slank, hun er IKKE veltrent og hun HAR for MYE FETT på kroppen. At hun og veldig mange andre hårsåre(muligens med samme fettfordeling) blir snurt, sier litt om hvor vanlig det har blitt å ha en del kilo ekstra på kroppen. Hvis dette er det nye "normale" blir jeg skremt. Anonymous poster hash: d15e8...ce7
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #45 Skrevet 6. april 2016 Heller såkalt plus size enn pro ana. Anonymous poster hash: 5f544...584
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #46 Skrevet 6. april 2016 Jeg er ca som henne, bruker fra str. 36-42, er større på underkroppen, enn overkroppen. Og jeg og hadde vel blitt fornærmet hadde jeg blitt kalt plus size. Fordi så stor er jeg ikke. Ja, jeg vet jeg ikke er slank, men er bare litt overvektig. Anonymous poster hash: 9acd2...a3d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #47 Skrevet 6. april 2016 Google plus size modeller da. De fleste er faktisk slankere i overkroppen og mer "fit" en dama i hovedinnlegget. Hva med å kalle en spade for en spade. Denne dama er IKKE slank, hun er IKKE veltrent og hun HAR for MYE FETT på kroppen. At hun og veldig mange andre hårsåre(muligens med samme fettfordeling) blir snurt, sier litt om hvor vanlig det har blitt å ha en del kilo ekstra på kroppen. Hvis dette er det nye "normale" blir jeg skremt. Anonymous poster hash: d15e8...ce7 Dersom dama er normalvektig (innenfor normal BMI) så er hun normal og har ikke "for mye fett" på kroppen. For mye fett i forhold til hva forresten? Til å være pen nok? Til å være kjent? Til å være kvinne? Til å være fornøyd med seg selv og forvente at andre ikke sier at hun er plus-size når hun er normalvektig? Til å gå i bikini offentlig? Det er ikke usunt for kvinner å ha litt ekstra fett (innenfor normal BMI). Det er sunt. Kvinner er ikke laget for å ha markerte muskler og sixpack. Men nå er det ikke lenger nok å være i vanlig aktivitet og innenfor normal BMI for å være "sunn". Vi er blitt så forskrudde av mediafokus og sykelig syke modeller/hollywoodstjerner og fotballfruebloggere at man ikke er trent nok før man bruker hele fritiden sin på å få en markert kropp. Er det rart at ungdommen blir psyke av jaget etter å være perfekt?? De er dømt til å mislykkes fordi ikke engang en normal kropp er god nok. Man kan like godt gi opp og være lubben. Dette er ei normal dame med en normal kropp (normal BMI siden hun er 170 og 70 kg). Normalvektig er ikke plus size. Anonymous poster hash: a47e6...ba3
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #48 Skrevet 6. april 2016 Hvor har dere fra at hun veier 70 kilo forresten? Hun er ikke de første hollywood dama som juger på vekta ivertfall. Det Bilde av henne på surfebrettet ser det ikke ut som om hun veier 70 kilo. Anonymous poster hash: 83af9...b03
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #49 Skrevet 6. april 2016 Hvor har dere fra at hun veier 70 kilo forresten? Hun er ikke de første hollywood dama som juger på vekta ivertfall. Det Bilde av henne på surfebrettet ser det ikke ut som om hun veier 70 kilo. Anonymous poster hash: 83af9...b03 Link? Anonymous poster hash: d15e8...ce7
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #50 Skrevet 6. april 2016 Hvorfor mener du det? Ingen kvinner trente kroppen sin stram før i tiden da de fleste var normalvektige. Anonymous poster hash: cb630...5b5 Nå vet ikke jeg hvor lang tilbake i tid du sikter, men da min mor og svigermor var unge var det virkelig et press om å være tynn. Svigermor betegnerundt kvinner som hi referer til som "smellfeite". Sannheten er at befolkningen blir bare tykkere og tykkere, og vi prøver i større grad og normalisere det. Jeg syns mange i Hollywood har mer normale kropper nå, enn om vi bare ser tilbake 10-15 år (Kate Moss, keira knightley (?), Victoria Beckham osv.) Anonymous poster hash: 73505...5bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå