Gå til innhold

Åh.. Elsker stilen på dette huset!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne flyttet dit 😍

Anonymous poster hash: dc90c...ca5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne flyttet dit 😍

Ja det var jo kjempe fint.

😂

Anonymous poster hash: 51d31...a51

Skrevet

Uff! Grusomt med alle gulvteppene over alt..

Og hva er greia med den gamle stilen, men de "morderne" bildene over alt? Hadde revet ut alt av møbler og tepper og innredet helt annerledes, for huset i seg selv er pent, men stilen er grusom

Anonymous poster hash: ccd98...ca5

Skrevet

Helt greit som hytte eller fritidsbolig, men kunne ikke bodd der. Hadde føltes som om jeg skulle kveles av de mørke treveggene. Fargen på huset var grusom og hagen/uteområdet var ikke akkurat noe å skryte av heller. Ikke min stil i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 5b96d...49c
Skrevet

Uff! Grusomt med alle gulvteppene over alt..

Og hva er greia med den gamle stilen, men de "morderne" bildene over alt? Hadde revet ut alt av møbler og tepper og innredet helt annerledes, for huset i seg selv er pent, men stilen er grusom

Anonymous poster hash: ccd98...ca5

Elsker kilim tepper! Ville kanskje valgt noen hakket mer moderne. Men elsker farger og blanding av gammelt og nytt. Og så koselig med panelveggene.

Skrevet

Nei fyttyrakkeren.

Anonymous poster hash: 1d4b3...b99

Skrevet

Det var utrolig harry og styggt.

Harry? 😂😂

Skrevet

Det var utrolig harry og styggt.

Harry? 😂😂

Skrevet

Så langt fra min stil man kan komme, tror jeg. Blir helt stressa av alle gulvteppene, fargene, alt på veggene. Hver sin smak.

Skrevet

Harry?

"Styggt"...?

Anonymous poster hash: 5629a...a5b

Skrevet

Åh, skulle gjerne flyttet fra min hvite dowlight leilighet, til dette huset. På meg virket det varmt, koselig, "inviterende", spennende, full av historier, samtidig som det er komfortabelt.

Skrevet

Første jeg ville gjort var og plate alle veggene. Liker ikke ren tømmer. For meg ser det ut som noen som har pusset opp et gammelt hus, men ikke har tatt seg råd til å plate veggene. 

Anonymous poster hash: ea80f...36f
Skrevet

Første jeg ville gjort var og plate alle veggene. Liker ikke ren tømmer. For meg ser det ut som noen som har pusset opp et gammelt hus, men ikke har tatt seg råd til å plate veggene.

Anonymous poster hash: ea80f...36f

Å plate disse veggene ville vært en skam. Veggene er noe av det jeg liker best 🙂

Skrevet

Harry? 😂😂

Ja det var Harry og styggt! Var ikke noe å hvile øyene på om du likte de bedre.

Skrevet

Det*

Skrevet

Ja det var Harry og styggt! Var ikke noe å hvile øyene på om du likte de bedre.

Skjønner ikke hva du mener var Harry med huset. Stygt (styggt) kan jeg forstå, ettersom smaken er som baken. Men noe av det jeg likte var at der var så mye å hvile øynene på. Det var ikke sterilt og kjedelig :)

Skrevet

Skjønner ikke hva du mener var Harry med huset. Stygt (styggt) kan jeg forstå, ettersom smaken er som baken. Men noe av det jeg likte var at der var så mye å hvile øynene på. Det var ikke sterilt og kjedelig :)

Alle har hver sin smak. Om du likte det fint for deg, bare å pakke å flytte dit.

Skrevet

Alle har hver sin smak. Om du likte det fint for deg, bare å pakke å flytte dit.

Dessverre 500 000 kr over budsjettet :/

Skrevet

Syns det var koselig innvendig, men utvendig var det lite tiltalende.

Anonymous poster hash: 290d9...97a

Skrevet

Ikke helt min stil, men deilig å se at ikke alle følger bloggerstilen interiørmessig. Er så lei av at alle skal ha det likt. Likte teppene :)

Anonymous poster hash: a682b...500

Skrevet

Dessverre 500 000 kr over budsjettet :/

Ingenting i veien for å by 3.100.000 hvis det er budsjettet. Flott hvis det går, ingen skade skjedd hvis det ikke går.
Skrevet

Begriper ikke at så mange mennesker synes det er viktig å fortelle en annen person at de synes det hun synes er fint er stygt. Trodde det var slikt man lærte barna sine at man ikke gjør?

Anonymous poster hash: 5629a...a5b
Skrevet

Jeg er så lei av at folk her inne legger ut annonser om boliger. Det lyser jo lang vei av at det er selgeren selv som prøver seg.

Slutt med dette!

Anonymous poster hash: bbc5d...d9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...