Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #76 Skrevet 5. april 2016 3 fødsler, kastet opp på første.. Og det kom helt uventet, av smerte rettogslett. Siste fødsel bæsja jeg.👌🏻. Hadde heller kastet opp for å si det sånn..✋🏻 Men de bryr seg ikke noe om det.. Tørker og fjerner før du får sukk for deg. Anonymous poster hash: 72be5...afa
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #77 Skrevet 5. april 2016 Har ikke lest mer enn hovedinnlegget her, så mulig mange har skrevet dette før men: Nei, jeg gjorde ikke det. Fødselen ble faktisk en fantastisk opplevelse og jeg gleder meg (det høres kanskje litt sykt ut) til jeg skal gjøre det igjen Og jeg var IKKE spesielt positiv til fødsel før jeg fødte, prøvde egentlig å tenke minst mulig på det da jeg var gravid. Husk at man hører mest om de som har hatt fæle fødsler, for de har mest behov for å snakke om det etterpå. Veldig mange har veldig fine opplevelser Lykke til Anonymous poster hash: 7e2d7...9e0
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #78 Skrevet 5. april 2016 Oppkast burde vel være din minste bekymring… hehe Anonymous poster hash: 34b0d...aea
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #79 Skrevet 5. april 2016 Verken kastet opp eller hadde ukontrollert avføring, ingen av de 4.. Anonymous poster hash: 6eb25...13d
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #80 Skrevet 5. april 2016 Har fødet to ganger, hadde enorme riersmerter, men kastet ikke opp noen av gangene.... Anonymous poster hash: 97a92...d5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå