Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #26 Skrevet 4. april 2016 En fin takk fra sønnen, å ikke ville passe hunden som han i mange år har bodd med også. Hadde tatt det til etterretning og prøvd å finne noen andre, men jeg er langsint og det hadde ikke gått i glemmeboka. Anonymous poster hash: bf316...31f
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #27 Skrevet 4. april 2016 En fin takk fra sønnen, å ikke ville passe hunden som han i mange år har bodd med også. Hadde tatt det til etterretning og prøvd å finne noen andre, men jeg er langsint og det hadde ikke gått i glemmeboka. Anonymous poster hash: bf316...31f Jeg hadde heller ikke latt det gå i glemmeboka. Ikke fordi jeg er langsint, men fordi jeg er barnslig! Hahaha Hi; det kommer sikkert et barnebarn en gang i framtiden. Husk å krev penger fra ham om du noen gang skal sitte barnevakt Anonymous poster hash: 1abd2...80f
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #28 Skrevet 4. april 2016 Jeg er veldig glad i foreldrene mine og vi sees ofte, men jeg kunne ikke tenkt meg å bo i deres hus i to uker. Jeg har mitt liv. Mine foreldre hr bestandig hatt hund og da de begynte å snakke om ny valp for noen år siden var jeg veldig klar på at jeg ikke ønsket å være hunderase, h esken når de skal på ferie eller hvis de bare skal bort en tur der det ikke passer å ha den med. Selv om jeg bor 5 minutters gange unna må de finne andre til å ta seg av hunden eller bli hjemme. Noen ganger betyr det å droppe en utenlandstur. Å bo hos dem i to uker hadde Vært totalt uaktuelt. Det vet de. Som regel betaler de noen andre for å ta seg av hunden. Jeg tror de pleier å betale et par tusen i uka for å få noen til å gå turer og fore dem. Anonymous poster hash: d1257...e15
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #29 Skrevet 4. april 2016 Jeg er veldig glad i foreldrene mine og vi sees ofte, men jeg kunne ikke tenkt meg å bo i deres hus i to uker. Jeg har mitt liv. Mine foreldre hr bestandig hatt hund og da de begynte å snakke om ny valp for noen år siden var jeg veldig klar på at jeg ikke ønsket å være hunderase, h esken når de skal på ferie eller hvis de bare skal bort en tur der det ikke passer å ha den med. Selv om jeg bor 5 minutters gange unna må de finne andre til å ta seg av hunden eller bli hjemme. Noen ganger betyr det å droppe en utenlandstur. Å bo hos dem i to uker hadde Vært totalt uaktuelt. Det vet de. Som regel betaler de noen andre for å ta seg av hunden. Jeg tror de pleier å betale et par tusen i uka for å få noen til å gå turer og fore dem. Anonymous poster hash: d1257...e15
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #30 Skrevet 4. april 2016 Jeg er veldig glad i foreldrene mine og vi sees ofte, men jeg kunne ikke tenkt meg å bo i deres hus i to uker. Jeg har mitt liv. Mine foreldre hr bestandig hatt hund og da de begynte å snakke om ny valp for noen år siden var jeg veldig klar på at jeg ikke ønsket å være hunderase, h esken når de skal på ferie eller hvis de bare skal bort en tur der det ikke passer å ha den med. Selv om jeg bor 5 minutters gange unna må de finne andre til å ta seg av hunden eller bli hjemme. Noen ganger betyr det å droppe en utenlandstur. Å bo hos dem i to uker hadde Vært totalt uaktuelt. Det vet de. Som regel betaler de noen andre for å ta seg av hunden. Jeg tror de pleier å betale et par tusen i uka for å få noen til å gå turer og fore dem. Anonymous poster hash: d1257...e15
Superdolly Skrevet 4. april 2016 #31 Skrevet 4. april 2016 Jeg synes det er dårlig gjort av sønnen din. Jeg er også så barnslig at jeg hadde sagt "greit, glem det" og enten funnet noen andre eller droppet turen. Men jeg ville ha husket det neste gang han ba om en tjeneste. Og jeg ville ha sagt det til ham også. I min familie gjør vi hverandre slike tjenester uten å forvente betaling, og det går begge veier. Men vi har aldri bestilt tur uten å sjekke om vi får pass til dyrene først.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #32 Skrevet 4. april 2016 Ja det er urimelig. Jeg forventet ikke penger av mine foreldre når jeg passet hunden mens de var på ferie. Men de betalte meg det som det ville kostet dem og ha hunden på kennel uansett om jeg prøvde og si nei, men her var situasjonen annerledes med st de har god råd og jeg har ikke så god råd. Men de passer barnebarna stortsett alltid når vi spør eller barna selv spørr om og sove der så lenge de kan og det er ikke som at vi betaler de da. Men mine foreldre vil betale og jeg har gitt opp og si nei. Anonymous poster hash: 32b5d...d34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå