Gjest Sekretøsa Skrevet 3. april 2016 #26 Skrevet 3. april 2016 Haha... Min var KJEMPEFLINK hjemme for et par uker siden. Jeg var veldig glad og tenkte at nå har vi fått til noe her.. Så kom det; mamma, kan jeg være med xxxx på vinterlyd? Marcus og martinus skal synge der Jeg sa jo selvsagt ja, men tror du hun har vært like flink hjemme etter det? Anonymous poster hash: 13e7c...17b Haha! Bra utspekulerte!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #27 Skrevet 3. april 2016 De er 8 og 10. De går hjem fra skolen selv og er alene til jeg kommer fra jobb, dvs jeg er hjemme mellom 3 og 5. Hvis en er med en venn, går den andre alene. Ellers må de: Rydde av bordet etter deg selv Sette sko, jakker og sekker pent på plass (det er de skikkelig dårlige på av og til) Holde rommene sine ryddet, med litt hjelp Gjøre 6-7 små oppgaver per uke som hjelpe med oppvask, klesvask, matlaging, eller dekke bord, ta ut søppel, støvsuge eller annet tilsvarende. Oppgavene tar ofte 5-15 min og så har vi en liste på kjøleskapet vi krysser av på Anonymous poster hash: 2330a...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå