Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #26 Skrevet 2. april 2016 Har det sånn på jobb. De som har lenger å kjøre enn 4 mil hver vei blir prioritert og da får man ett eget kort. Det er så mange som stiller deg som ikke egentlig fått godkjennelse pluss elbiler som ikke lader. Sinnsykt frustrende for vi som må lade for å komme seg hjem og ikke bare de som er så kjipe med pengene at de må lade på jobb for å slippe å gjøre det hjemme Anonymous poster hash: 8eb54...814 Det høres veldig frustrerende ut, ja! Anonymous poster hash: 5c3cd...260
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #27 Skrevet 2. april 2016 Dette er en kommunal parkering, det er gratis for elbil. Anonymous poster hash: 5c3cd...260 Det trodde jeg også, helt til jeg fikk bot. Anonymous poster hash: 4fb4c...00e
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #28 Skrevet 2. april 2016 Det trodde jeg også, helt til jeg fikk bot. Anonymous poster hash: 4fb4c...00e Ooops, det var jo ikke bra. Klaget du? Eller sto det et sted at det bare var to timer parkering? Kanskje parkeringsvakten gjorde en feil? Anonymous poster hash: 5c3cd...260
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå