Gå til innhold

Dustete el-bilsjåfør!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så jævlig dårlig stil å parkere på en av fire ladeplasser UTEN å lade, når det er tusen gratis parkeringsplasser rundt deg!

Hilsen irritert el-bilsjåfør på tivolitomta i Sandefjord!

Anonymous poster hash: 5c3cd...260

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HELT ENIG!!!!!

Ladeplasser KUN for lading!!

Er så sinnsykt irriterende å ikke få lade bilen pga idioter som tror plassen er reservert dem 😡

Anonymous poster hash: 7e36a...e6a

Skrevet

Det er så unødvendig!! Jeg parkerer ALDRI på en ladeplass med mindre jeg faktisk trenger å lade! Har ringt bileiere flere ganger og bedt dem flytte bilen siden jeg trenger lading, men det som er enda verre, er idiotene som kjører fossilbil og parkerer der! Da blir jeg grinete  :frustrert:

Anonymous poster hash: 225e2...d21
Skrevet

Det er ladeplasser i kjeller'n på Hvaltorvet også, så du kunne jo svippet opp der og sett om det var ledig.

Anonymous poster hash: a85e5...695
Skrevet

På enkelte sentre her i Oslo står det faktisk skilt om at el-biler skal parkere på el-bilplass uansett om de lader eller ikke har jeg sett. Så jeg ville ikke reagert på det, men det er kanskje ikke så vanlig.

Skrevet

snyltere

Anonymous poster hash: 76453...8bc
Skrevet

På enkelte sentre her i Oslo står det faktisk skilt om at el-biler skal parkere på el-bilplass uansett om de lader eller ikke har jeg sett. Så jeg ville ikke reagert på det, men det er kanskje ikke så vanlig.

Det er jo som om "vanlige" biler begynner å parkere ved bensinpumpen selv om de ikke skal fylle bensin.

Tenk om du er tom for bensin men får ikke fylt siden alle pumpene er opptatt av folk som bare har parkert der...

Anonymous poster hash: 7e36a...e6a

Skrevet

Har jeg ikke sett. Hvilke senter er det snakk om?

Anonymous poster hash: e811a...0ff

Skrevet

Det er ladeplasser i kjeller'n på Hvaltorvet også, så du kunne jo svippet opp der og sett om det var ledig.

Anonymous poster hash: a85e5...695

Ja, jeg vet, men akkurat i dag hadde jeg ikke tid. 😕

Skrevet

Har jeg ikke sett. Hvilke senter er det snakk om?

Anonymous poster hash: e811a...0ff

Alnabru blant annet.

Skrevet

snyltere

Anonymous poster hash: 76453...8bc

Hvem? De som kjører el-bil, og med det skaper mindre forurensing?

Har du virkelig ikke skjønt poenget med subsidiering, for å få fortgang i utskiftning av den fossile bilparken?

Har du i det hele tatt hørt om global oppvarming, eller er du en av dem som mener at det ikke er menneskeskapt?

Vær heller sjeleglad for at noen velger å bruke (masse) penger på nullutslippsbiler, du. Jeg kjører e-golf, den koster det samme som en vanlig golf av samme størrelse. At du synes jeg er en snylter fordi jeg slipper å betale noen lusne hundrelapper i parkerings-, eller bomavgifter bryr jeg meg særs lite om.

Gjøk.

Skrevet

Det har jeg aldri sett, og det høres jo helt merkelig ut. Hvilke sentre er dette?

I Sandvika står det helt klart at man ikke får parkere på elbilparkeringa uten å lade. Det er jo mer logikk i det..

Skrevet

Hvem? De som kjører el-bil, og med det skaper mindre forurensing?

Har du virkelig ikke skjønt poenget med subsidiering, for å få fortgang i utskiftning av den fossile bilparken?

Har du i det hele tatt hørt om global oppvarming, eller er du en av dem som mener at det ikke er menneskeskapt?

Vær heller sjeleglad for at noen velger å bruke (masse) penger på nullutslippsbiler, du. Jeg kjører e-golf, den koster det samme som en vanlig golf av samme størrelse. At du synes jeg er en snylter fordi jeg slipper å betale noen lusne hundrelapper i parkerings-, eller bomavgifter bryr jeg meg særs lite om.

Gjøk.

Den elektrisiteten bilen din går på, er du sikker på at den er så veldig miljøvennlig?

Skrevet

Det har jeg aldri sett, og det høres jo helt merkelig ut. Hvilke sentre er dette?

I Sandvika står det helt klart at man ikke får parkere på elbilparkeringa uten å lade. Det er jo mer logikk i det..

Edit:

Leste nå at det er fordi de er redde for at ladepunkter skal forsvinne hvis ikke det er belegg nok på plassene. Da forstår jeg det bedre.

Skrevet

Nå er el biler minst like forurensede som bensin bil.

Anonymous poster hash: 0fe69...36c

Skrevet

Dette er grunnen til at det er dumt at lading er gratis. Hadde det kostet noe per min hadde ikke folk parkert unødvendig. Tror de som må stå og vente lenge på ladeplass også hadde betalt litt for å slippe den irritasjonen. Gratis er ikke alltid best.

Anonymous poster hash: 5e807...472

Skrevet

Den elektrisiteten bilen din går på, er du sikker på at den er så veldig miljøvennlig?

Ja, det er jeg heldigvis veldig sikker på, sett i forhold til fossilbil.

Skrevet

Det er feil, feil, feil.

Skrevet

Det er feil, feil, feil.

Hva skjer med batteriet når den blir vraket?

Skrevet

Virkningsgrad, virkningsgrad, virkningsgrad, virkningsgrad.

Anonymous poster hash: bb615...a5f

Skrevet

Sludder. (Og ikke prøv å komme med den side3-linken, den bare understreker hvor lite du vet)

Skrevet

Hva skjer med batteriet når den blir vraket?

Det kan du lese mer om på f.eks. Teslas egne sider, eller i et godt utvalg livsløps rapporter om el-biler fra diverse FN og EU utnevnte organer og seriøse forskningsinstitusjoner.

Skrevet

Det er så jævlig dårlig stil å parkere på en av fire ladeplasser UTEN å lade, når det er tusen gratis parkeringsplasser rundt deg!

Hilsen irritert el-bilsjåfør på tivolitomta i Sandefjord!

Skjønner at det er irriterende, men at alle plasser er gratis er vel en overdrivelse. Rundt der jeg jobber feks kan man stå gratis i to timer.....det hjelper jo lite.

Anonymous poster hash: 4fb4c...00e

Skrevet

Har det sånn på jobb. De som har lenger å kjøre enn 4 mil hver vei blir prioritert og da får man ett eget kort. Det er så mange som stiller deg som ikke egentlig fått godkjennelse pluss elbiler som ikke lader. Sinnsykt frustrende for vi som må lade for å komme seg hjem og ikke bare de som er så kjipe med pengene at de må lade på jobb for å slippe å gjøre det hjemme

Anonymous poster hash: 8eb54...814

Skrevet

Skjønner at det er irriterende, men at alle plasser er gratis er vel en overdrivelse. Rundt der jeg jobber feks kan man stå gratis i to timer.....det hjelper jo lite.

Anonymous poster hash: 4fb4c...00e

Dette er en kommunal parkering, det er gratis for elbil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...