Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Barnehagen til sønnen min hadde en utrolig teit aprilsnarr idag og kjenner jeg er forbanna enda😡 Bhg åpner kl 7.30 men vi er der alltid rundt 7.20 pga vi tar bussen så da venter vi utenfor i de 10minuttene. Idag når vi kom hang det en lapp på døren hvor det sto: " Planleggingsdag 1.april" De pleier alltid å henge opp disse lappene på dørene noen dager før det er planleggingsdag. Var en annen mor der også med ungen sin og hun hadde heller ikke fått det med seg, det var ikke lys på i barnehagen noe det pleier å være når vi kommer kl 7.20. Vi prøvde å ringe inn på kontoret ril bhg, men ingen svarte. Så jeg tok med meg guttungen og løp for å rekke bussen som går utenfor barnehagen kl 7.30. Hun andre damen kjørte også hjem igjen. Jeg ringte jobben og sa ifra at det var planleggingsdag i bhg og at jeg ikke hadde fått dette med meg og hørte om jeg kunne få ta en feriedag, har ingen andre som kunne være hjemme med sønnen min. Kl 10 ringer de fra barnehagen og spør om min sønn kommer, for de hadde ikke fått beskjed om at han ikke kom. Det viste seg at den lappen bare var en aprilsnarr, en jævlig dårlig aprilsnarr.. Så nå har jeg brukt en feriedag som jeg egentlig kunne ha spart til en annen dag jeg virkelig hadde trengt den. Kjenner jeg er skikkelig irritert. Har som de fleste andre 5 uker ferie i året, bhg er stengt 4 uker om sommeren så da må jeg ta ut 4 uker ferie også har bhg 5 planleggingsdager i løpet av året, 2 om våren og 3 om høsten. Så da bruker jeg de siste feriedagene når bhg har planleggingsdag. Men nå har jeg jo allerede brukt en dag, så det vil si at jeg må ta fri uten lønn ene dagen det er planleggingsdag til høsten, siden jeg da ikke har flere feriedager igjen.. Og det var heller ingen vits i å levere sønnen min i bhg når de ringte kl 10, for å så få på jobb, for da var vi ute i skogen, 30 min å gå fra der vi bor. Så jeg måtte ha gått hjem for å hente busskort og så tatt buss til barnehagen og deretter tatt 2 busser til for å komme meg på jobb, siden arbeidsbussen som går direkte fra bhg til jobben min bare har 3 avganger om morgenen. Anonymous poster hash: fc398...720
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Det var en slem spøk ja. Ville reagert på den.. Anonymous poster hash: 3f9ef...7be
klg,2 boys now:) Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Det var en utrolig dårlig spøk.måtte ihvertfall fulgt med så dere ikke gikk igjen.var du den eneste som "gikk på spøken"?
Marriet Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Auch! Den der var ikke heldig...det der må du forklare til bhg slik at de hvertfall ikke gjentar den spøken.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 Håper dette også er en aprilsnarr? Hvis ikke: Utrolig dårlig, og kortenkt av de ansatte som hadde tidligvakt! Gi en tilbakemelding til bhg om hva spøken faktisk medførte for deg. Anonymous poster hash: 6a651...515
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 Denne var rett og slett dårlig gjort! Anonymous poster hash: a951c...485
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 Jeg greier ikke tro at noen ville gjort noe så idiotisk. Hadde det skjedd meg hadde jeg klikket i vinkel😝 Anonymous poster hash: 5ad4a...6fe
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #8 Skrevet 1. april 2016 Det var en utrolig dårlig spøk.måtte ihvertfall fulgt med så dere ikke gikk igjen.var du den eneste som "gikk på spøken"? Det spurte jeg ikke om, men hun andre moren som kom rett etter meg tok med ungen sin og gikk hun også. Hi Anonymous poster hash: fc398...720
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #9 Skrevet 1. april 2016 Denne var så drøy at jeg ville tatt det til media faktisk.. Anonymous poster hash: 4a3ad...715
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #10 Skrevet 1. april 2016 Håper dette også er en aprilsnarr? Hvis ikke: Utrolig dårlig, og kortenkt av de ansatte som hadde tidligvakt! Gi en tilbakemelding til bhg om hva spøken faktisk medførte for deg. Anonymous poster hash: 6a651...515 Jeg var ganske så sint når de ringte fra bhg og etterlyste min sønn. Og jeg har sendt mail til styreren i bhg og forklart hva dette medførte for min del. Å tape en dagslønn pga jeg nå må ta fri uten lønn er mye penger for meg som er alenemor. Nesten som om jeg skulle krevd at bhg dekker det! Hi Anonymous poster hash: fc398...720
Marriet Skrevet 1. april 2016 #11 Skrevet 1. april 2016 Jeg var ganske så sint når de ringte fra bhg og etterlyste min sønn. Og jeg har sendt mail til styreren i bhg og forklart hva dette medførte for min del. Å tape en dagslønn pga jeg nå må ta fri uten lønn er mye penger for meg som er alenemor. Nesten som om jeg skulle krevd at bhg dekker det! Hi Anonymous poster hash: fc398...720 Det synes jeg faktisk du skal kreve. Avslag på regningen tilsvarende dine økonomiske tap. Det var en dårlig og lite gjennomtenkt spøk.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #12 Skrevet 1. april 2016 Kan jeg få spørre om hvilken barnehage dette var eller hvor den ligger? Min venninne sin tullet med det samme idag tidlig, men de åpnet akkurat da de skulle, vet jo ikke om noen gikk fra før det? Uansett: gå til media!! Drit dårlig gjort 😡 Anonymous poster hash: 76ed5...edc
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #13 Skrevet 1. april 2016 Kan ikke far har barnet i ferie/planleggingsdag? Uansett en teit spøk. Samtidig burde du jo ventet til vanlig åpningstid og ikke forventet at barnehagen skulke ta telefonen før de åpnet. Anonymous poster hash: 30f21...1e5
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #14 Skrevet 1. april 2016 Kan jeg få spørre om hvilken barnehage dette var eller hvor den ligger? Min venninne sin tullet med det samme idag tidlig, men de åpnet akkurat da de skulle, vet jo ikke om noen gikk fra før det? Uansett: gå til media!! Drit dårlig gjort 😡 Anonymous poster hash: 76ed5...edc Vestlandet Hi Anonymous poster hash: fc398...720
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #15 Skrevet 1. april 2016 Kan ikke far har barnet i ferie/planleggingsdag? Uansett en teit spøk. Samtidig burde du jo ventet til vanlig åpningstid og ikke forventet at barnehagen skulke ta telefonen før de åpnet. Anonymous poster hash: 30f21...1e5 Far stakk av så ingen hjelp å få der. Kontoret åpner 7.15, det står det i vedtektene fra bhg, så telefonen skal være tilgjengelig til å motta samtaler fra kl 7.15. Jeg gikk fra barnehagen 7.25, 5 minutter før de åpnet. Og det var INGEN lys på, de som jobber tidligvakt begynner kl 7.15 og da sjekker de uteområdet og tar på lysene, tilogmed utelyset var av. De har alltid åpnet døren når de ser folk står utenfor etter at de har sjekket uteområdet, så vi slipper som oftest inn et par minutter før 7.30 så bruker vi alltid litt tid i garderoben og jeg leverer min sønn på avdelingen når kl er 7.30 og bhg er åpen. Hi Anonymous poster hash: fc398...720
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #16 Skrevet 1. april 2016 Idiotisk spøk, men hvorfor dro du fem før barnehagen skulle åpne, når du likevel ikke skulle på jobb?? Hadde vel vært hakket smartere og ventet, og evt tatt neste buss?? Anonymous poster hash: e3abd...5cc
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #17 Skrevet 1. april 2016 Idiotisk spøk, men hvorfor dro du fem før barnehagen skulle åpne, når du likevel ikke skulle på jobb?? Hadde vel vært hakket smartere og ventet, og evt tatt neste buss?? Anonymous poster hash: e3abd...5cc Er du litt kort? Hun SKULLE jo på jobb. Anonymous poster hash: f7790...07d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #18 Skrevet 1. april 2016 Her bør jo barnehagen legge seg flate og tilby kompensasjon for tapt arbeidsinntekt. Slikt gjør man bare ikke. Anonymous poster hash: 847f9...ffd
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #19 Skrevet 1. april 2016 Er du litt kort? Hun SKULLE jo på jobb. Anonymous poster hash: f7790...07d Ikke nødvendig å kalle andre kort. I utgangspunktet skulle hun på jobb, ja. Men da hun fant ut at barnehagen var stengt, måtte hun jo bli hjemme med barnet. Da hadde hun jo ikke lenger dårlig tid for å rekke jobben. Anonymous poster hash: fc2e2...13e
Gjest Minnieropptatt Skrevet 1. april 2016 #20 Skrevet 1. april 2016 Idiotisk spøk, men hvorfor dro du fem før barnehagen skulle åpne, når du likevel ikke skulle på jobb?? Hadde vel vært hakket smartere og ventet, og evt tatt neste buss?? Anonymous poster hash: e3abd...5cc Hvorfor vente? Ikke hadde hun fri heller.
Browncoat Skrevet 1. april 2016 #21 Skrevet 1. april 2016 Idiotisk spøk, men hvorfor dro du fem før barnehagen skulle åpne, når du likevel ikke skulle på jobb?? Hadde vel vært hakket smartere og ventet, og evt tatt neste buss?? Anonymous poster hash: e3abd...5cc Fordi TS ville rekke bussen hjem som gikk nøyaktig når barnehagen egentlig skulle åpne, så da fant hun ikke ut av spøken. Hva er poenget med å "henge" i en tom barnehage og kanskje måtte vente lenge på neste buss om man har mulighet til å ta en som går tidligere, så får man litt ut av den uventede fridagen sin?
Roheryn Skrevet 1. april 2016 #22 Skrevet 1. april 2016 Jeg ville krevd at bhg enten lot de som ble skadelidende i dag få et tilbud på neste planleggingsdag, eller kompensasjon i form av en dagslønn. Så ville jeg tatt det opp med kommunen, så de ansvarlige fikk klare signal om hvor utrolig dum den spøken var.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #23 Skrevet 1. april 2016 Ville sendt mail til kommunen faktisk, du har mistet en feriedag! Det må de kompensere for. Anonymous poster hash: 8f411...815
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #24 Skrevet 1. april 2016 Men jeg syntes det var veldig merkelig at de ringte kl 10 Etterlyser barn, liksom... Anonymous poster hash: 8f411...815
Puppen og lillemor Skrevet 1. april 2016 #25 Skrevet 1. april 2016 dette er så sinnsykt at det må være en aprilspøk i seg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå