moota m storebror&lillebror Skrevet 31. mars 2016 #26 Skrevet 31. mars 2016 Min far jobber i posten. Er i tillegg landsleder i foreningen. Ingen relevant utdanning. Min mor jobber på universitetet, med regnskap. Ingen relevant utdanning, men en del kurs. Min søster har 2 eller 3 utdanninger som er nesten fullført inkl. den hun prøver på nå innen helseservice. Jeg er barne- og ungdomsarbeider og tannhelsesekretær. Jobber ikke lenger pga. helsa.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #27 Skrevet 31. mars 2016 Sekretær og boktrykker Barna: lærer, fysioterapeut og ingeniør Anonymous poster hash: 7f752...8a7
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #28 Skrevet 31. mars 2016 Pappa er elektroinstallatør og mamma sykepleier. Begge tok disse utdanningene i voksen alder. De hadde begge yrkesfag fra vgs. Jeg er straks utdannet som barne og ungdomsarbeider og har det også en utdanning innen reiseliv. Min bror har ikke utdannelse, men fast jobb og tjener bra. Anonymous poster hash: b2e06...478
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #29 Skrevet 31. mars 2016 Mamma: Sykepleier Pappa: Elektriker Jeg: Regnskapsfører Bror: Kunstner Anonymous poster hash: 26553...784
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #30 Skrevet 31. mars 2016 Mamma- master innen helse Pappa- fagbrev Jeg- lektor Søster- ingenting Søster- bachelor innen helse Anonymous poster hash: 38dec...2c9
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #31 Skrevet 31. mars 2016 Mor: Ingen høyere utdannelse, kun vidregående, En del kurs fra EBS og tatt en bachelor like før hun ble 50(for å ha det på papiret ), yrke : Administrerende direktør i et firma som solgte maskindeler til industri i utlandet, Butikksjef, regionsjef, Leder for posten, Jobbet i som leder i carpark en periode, Franschise, Selvstendig næringsdrivende. Far: Ingen høyere utdannelse. Gikk sterkstrøm/svakstrøm/informatikk på vidregående og har noen kurs..(vet ikke hva det het da). Yrke: Han har stilling som softwarespesialist??(hva nå enn det der), Hatt egne firmaer, han lager fakturaprogrammer, vektprogrammer... Alt annet han prater om er det bare han som forstår He he Bror 1: Er 17 år så ikke ferdig med vgs, sier han vil studere ved NITH. Bror 2: Ingen høyere utdannelse, har jobbet som serviceteknikker og konsulent. Jeg: Bachelor og jobber i staten... Anonymous poster hash: e65f7...902
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #32 Skrevet 31. mars 2016 Foreldre er typograf og kontormedarbeider. Søsken: sykepleier, selvlært kommunikasjonssjef (kun vgs), lastebilsjåfør (fagbrev fra vgs i noe annet), jeg har master og starter snart doktorgrad. Anonymous poster hash: 0fbbc...7e3
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #33 Skrevet 31. mars 2016 Mor: gikk hjelpepleieren i godt voksen alder. Far: sveiser Søsken: hjelpepleier (før moren vår ble det) Jeg: Spesialsykepleier Anonymous poster hash: deca6...8ec
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #34 Skrevet 31. mars 2016 Hehe - pensjonist Min mor tok en del høyere utdanning etterhvert Min far har vel egentlig ikke mer enn ca 1 års høyere utdanning, men jobbet seg opp til en viktig stilling Jeg har over 6 års høyere utdanning. Min bror 3 Jeg har att mange forskjellige yrker. Det meste innen ledelse, media og administrasjon. Anonymous poster hash: bdb34...ff3
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #35 Skrevet 31. mars 2016 Mamma jobber i bank og pappa jobber med salg. Ene broren min har master i finans og jobber i norsk Hydro , andre broren min jobber på en rigg i Korea:-) selv jobber jeg også med salg. Anonymous poster hash: 9ddfd...efd
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #36 Skrevet 31. mars 2016 Far: overlege Mor: høyskolelektor Jeg: lege Bror: lege Bror: økonom fra NHH. Anonymous poster hash: fdaab...af7
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #37 Skrevet 31. mars 2016 Og dere søsknene. Anonymous poster hash: 39512...92d Mamma var hjemmeværende, etterhvert ufør (noen kontorfag etter obl skolegang) og pappa hadde noe kurs, men ingen formell utdannelse. Barna: hovedfag/ master innen samfunnsfag, og en sykepleier. Anonymous poster hash: 1aff4...3ad
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #38 Skrevet 31. mars 2016 Mamma har ingen utdannelse utover videregående (som hun tok som voksen) hun har hatt flere jobber innen kontor og industri før hun ble syk og ufør. Pappa har en fancy tittel jeg ikke husker, men han vedlikeholder roboter på plattform i nordsjøen. Min søster har gått reiselivskole og jobber på hotell. Jeg er pedagog. Anonymous poster hash: 6d25f...f63
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #39 Skrevet 31. mars 2016 Foreldre: vernepleier og sykepleier, begge med videreutdanning. Meg og mine søsken: økonom, vernepleier og student i journalistikk. Anonymous poster hash: a7457...52d
Gjest Stjerneklart Skrevet 31. mars 2016 #40 Skrevet 31. mars 2016 Foreldre: Ene er kokk og andre har en høyere stilling hos Tine Meieri Barna: Grunnskolelærer, regnskapsfører og yngstemann studerer kjemi
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #41 Skrevet 31. mars 2016 Mor er vaskehjelp og Far er kokk og baker. Søsteren min skal utdanne seg enten frisør eller bilmekaniker , hun vet ikke ennå. Anonymous poster hash: 04138...753
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #42 Skrevet 31. mars 2016 Foreldre: Pedagogisk leder i barnehage og stasjonsmontør. Vi barna er utdannet spesialpedagog og adjunkt. Anonymous poster hash: b6af0...417
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #43 Skrevet 31. mars 2016 Er vokst opp på bondegård, så mine foreldre var bønder, men da vi barna ble voksne så ga de seg. Min mor ble ufør og min far begynte i anleggsbransjen. Jobber nå i min brors transportfirma. Vi andre søskenene er sykepleier, kunderådgiver i bank og kontorsekretær. Anonymous poster hash: 9607c...677
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #44 Skrevet 31. mars 2016 Mor:barnepleier og deretter sykepleierutdannelse. Far:jobbet på anlegg, utdannet seg så til ingeniør, men syns det ble så kjedelig å sitte og bla i noen papirer som han sa, at etter noen få år gikk han tilbake til anlegg igjen. Jeg: Sykepleier med videreutdanning innen operasjon. Søster: Farmasøyt. Søster: Konditor Bror: Langtransportsjåfør Anonymous poster hash: 1ec65...5a4
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #45 Skrevet 31. mars 2016 Far elektriker. Mor hjelpepleier. 3 barn: Jente lærer, gutt siv.ing og jente lege. Anonymous poster hash: 40136...5fd
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #47 Skrevet 31. mars 2016 Pappa: maskiningeniør, planlegger Mamma: kjemiingeniør, yrkeshygieniker, ledelse Jeg: Dyrlege. Tatt ledelsesfag. Anonymous poster hash: 5d210...0cd
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #48 Skrevet 1. april 2016 Mamma tok kontorfaget som det het i den tiden, og jobber i kommunen med kommunale boliger, ansettelser, lærlinger osv. Pappa er utdanna telemontør, men starta i kommunen som vaktmester for 15 år siden. I dag er han avdelingsleder i kommunen for bygg og eiendom. Mine søsken er helsefagarbeider og industrimekaniker. Jeg er selv helsefagarbeider, men har søkt på sykepleien og satser på jeg kommer inn Anonymous poster hash: 7abae...37d
Miss Honey Skrevet 1. april 2016 #49 Skrevet 1. april 2016 far er organist + pianostemmer, mamma er rektor Jeg er lærer Lillebror: holder på med alt mulig. bygger hus, fikser biler, båter.. Jobber med noe sveisegreier tror jeg.. Aldri forstått det😂 Bittelillebror: studerer spilldesign i England Bittelillesøster: går i 7. klasse og kan bli hva hun vil😊
megmegmeg Skrevet 2. april 2016 #50 Skrevet 2. april 2016 Mamma er frisør og pappa er ambulansesjåfør 😊 Jeg er utdannet barne og ungd arbeider og broren min førskolelærer 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå