Gå til innhold

Hvilke yrker/utdanninger har foreldrene dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dere søsknene.

Anonymous poster hash: 39512...92d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldre: hjelpepleier og ingeniør

Barna: sosionom, førskolelærer og elektriker.

Anonymous poster hash: 8abbf...3e5
Skrevet

Ingeniør og pedagog

Vi barna er: journalist, barnehagelærer m/spesped og ambulansesjafør eller arbeider eller hva det heter. Sykepleier i ambulansen hvert fall.

Skrevet

De har hovedfag i hhv historie og kjemi. Jobbet som lærere i VGs. Mammas søstre er også lærere, og pappas brødre er begge sivilingeniører.

Anonymous poster hash: 673c3...ab2

Skrevet

De har hovedfag i hhv historie og kjemi. Jobbet som lærere i VGs. Mammas søstre er også lærere, og pappas brødre er begge sivilingeniører.

Sorry, leste "deres søsken". Mine søsken er leger og sivilingeniør. Alle med doktorgrad.

Skrevet

Foreldre: Siv.ing og uutdannet (har 7-årig grunnskole) som har jobbet med forskjellige vaskejobber, på vaskeri og slikt.

Jeg og mitt søsken: Helseskretær med videreutdanning innen ledelse og hovedfag i samfunnsfag og fransk på universitetet.

Anonymous poster hash: af64b...ea6
Skrevet

Mine foreldre er begge uføretrygdet. Ingen av dem har utdannelse, ble ufør i ganske ung alder.

Mine søsken har ingen utdannelse. Den ene prøver å få ferdig et fagbrev, men syns det er mer komfortabelt å gå på nav enn å gjøre en innsats for å få seg jobb. Den andre gidder ikke gjøre en innsats en gang, prøver bare å få seg trygd. 

Jeg er utdannet siviløkonom med en master fra NTNU og tilleggsutdanning innen revisjon fra NHH. 

Anonymous poster hash: 302fe...604
Skrevet

Min far er bussjåfør, og min mor hjelpe pleier.

Min eldste bror er lastebilsjåfør og daglig leder i firmaet.

Min andre bror ingeniør

Jeg selv jobber fortiden som renholder men ønsker å utdanne med til regnskapsfører.

Anonymous poster hash: 2b6aa...ddd

Skrevet

Mamma var ufør pga kreft og pappa var kaptein.

Anonymous poster hash: e2c74...c5b

Skrevet

Far er lærer med master i ledelse, jobbet som rektor og skoleinspektør.

Min fine mamma var sosionom, med verdens største hjerte. Hun fulgte drømmen og tok utdannelsen da vi ble voksne. Hun fikk jobbet knapt ett år før hun dessverre fikk kreft og døde. Et menneske verden virkelig trengte. 6000 hadde hun i mnd de årene hun studerte (vi hjalp til, selv om hun ikke ville), stod opp halv fem hver morgen og pendlet til Oslo på skolen, og ga uteliggerne penger og mat på veien.

Vet jeg havnet helt på sidelinjen her❤️

Min søster er førskolelærer med spes.ped videreutdanning og jeg vernepleier med videreutdanning og et år igjen av master.

Skrevet

Mamma hjelpepleier, pappa murer, jeg er vernepleier.

Anonymous poster hash: 42074...442

Skrevet

Mamma spesialpedagog, pappa journalist. (Begge pensjonister nå, da.)

Mine søsken er en lydtekniker og en IT-mann. Men han er dessverre ufør, har ikke jobbet på mange år.

Anonymous poster hash: 1cb5d...c9f

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Pappa vet jeg ikke om har en utdannelse , men han har eget firma og tjener fett med penger.

Mamma er utdanna hudpleier, men har aldri jobbet som det.

Jeg er helsesekretær, eldste broren min har ingen utdannelse og de to andre søskna mine er ikke gamle nok til å ha noe

Skrevet

Mamma jobber i butikk uten utdannelse. Div kurs oppgjennom tidene

Pappa er snekker. Vært bussjåfør og lastebilsjåfør også.

Søsken er fagutvikler i ambulansen og pedleder.

Jeg forsker.

Anonymous poster hash: d2e36...a3f

Skrevet

Pappa brannmann, mamma veterinær

Jeg er lærerstudent og min bror er veterinær

Anonymous poster hash: 1d614...12a

Skrevet

Foreldre: Hjelpepleier og blåsemaler.

Jeg er sykepleier og min bror er maskinfører.

Anonymous poster hash: 5087b...0a0

Skrevet

Sykepleier og kaptein i marinen.

Økonom, styrmann og sistemann er "ingenting" enda.

Anonymous poster hash: 2fd06...91c

Skrevet

Foreldre : syerske og kranfører

Søsken : snekker og ingeniør, jeg er pedleder

Anonymous poster hash: 5e506...037
Skrevet

Foreldrene mine drev gård.

Søsknene mine jobber med bilimport, ingen utdanning, en driver gård, har ingen utdanning, den tredje jobber med forsikring, lav utdanning, mest kurs og internopplæring. Jeg er lektor i vgs.

Anonymous poster hash: 21765...cd9

Skrevet

Mamma og pappa er leger begge to.

Storesøster er fysioterapeut, storebror er legestudent og lillesøster går andre året på veterinær. Jeg er jordmor :)

Anonymous poster hash: 48237...982

Skrevet

Pappa er økonom og mamma bioingeniør. Søsken: fagbrev innen IT, svennebrev som møbelsnekker, sykepleier med videreutdanning og barnevernspedagog.

Anonymous poster hash: e087b...e6e

Skrevet

Ingen utdanning og ufør på begge.

Jeg er sosionom og min bror er frisør.

Anonymous poster hash: 7e767...92d

Skrevet

Min far: utdannet maskinfører tror jeg. Så mange ulike diplomer hos han engang. På papiret jobbet han som gartner og oppsynsmann de siste 25 åra han jobbet.

Min mor: utdannet arkitekt. Jobbet i barnehage i snart 25 år nå.

Min søster: utdannet regnskapsfører. For øyeblikket hjemmeværnde etter å ha vært ass butikksjef sidne hun var 18.

Jeg: utdannet grafiker og multimedia designer men jobber i butikk. Har valgt feil utdanning, men aner ikke hva jeg vil bli når jeg blir stor. Helt greit å jobbe der jeg jobber nå som jeg har barn.

Anonymous poster hash: 91fb9...589

Skrevet

Begge mine foreldre er utdannet lærere. Mamma har master og jobber som rådgiver. Min far jobber ikke som lærer, han jobber innen salg.

Har en bror som er lærer, en er ingeniør og jeg er sykepleier.

Anonymous poster hash: 08355...ed4

Skrevet

Foreldrene mine er begge utdannet lærere (bare en jobber som det nå).

Jeg holder på med doktorgrad, søsknene mine har hhv to bachelorgrader og en master.

Anonymous poster hash: e73c0...c08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...