Gå til innhold

Hva er det kuleste du har opplevd eller gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å bli mamma.

Gifte meg med drømmemannen.

Sette meg på flyet til favorittlandet/byen min, uten å ha jobb eller leilighet der...og bli boende der i over ett år.

Anonymous poster hash: 20df1...479

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alenereisene mine ut i verden. Til Russland, Kaukasus og Sentral-Asia da jeg var 16, for eksempel, og en del seinere turer i Europa.

Å bli sanger og gjøre et levebrød av å synge og undervise i sang.

Anonymous poster hash: 553cb...3d0

Skrevet

-Dykking; syns Thailand var bedre enn Australia.

-Fallskjerm og strikkhopp. Skulle egentlig begynne med basehopping, men mannen satte ned foten (før vi fikk barn vel og merke)

-Alikevel liker jeg toppturer på ski aller best. For endel år siden ble jeg sann halveis tatt av et snøskred, men jeg greide å manøvrere meg ut av det. Helt vilt var det.

Anonymous poster hash: 7c22b...656

Skrevet

Første gangen jeg landet et fly med 180 personer ombord.

(Joda, også barna mine, selvsagt.)

Anonymous poster hash: fa28c...012

DET er kult!!!

Anonymous poster hash: 436a4...08b

Skrevet

Første gang jeg kjørte utrykning og holdt høy fart i feil felt med bil imot. Jeg ville hele tiden tilbake til mitt kjørefelt, men instruktøren bare sa litt til, litt til

Anonymous poster hash: 41c07...03e

Skrevet

Nå har jeg vridd hjernen min, og kommer ikke på noe überkult jeg har gjort eller opplevd. Livet mitt er fylt av små kule hendelser og opplevelser heldigvis, men har ikke en "wow, DET var kult"-opplevelse. 

Men noen av de kuleste opplevelsene var da jeg vant en pris innen bransjen jeg jobber i. Veldig kult, men med en takketale preget av prestasjonsangst og noen enheter alkohol husker jeg ikke mye fra det. Kult å ha prisen, da =)
Også fikk jeg nærmest en eureka-opplevelse da jeg endelig fikk besøket et land jeg har vært fascinert av siden jeg gikk i barnehagen. Å gå av flyet der, og faktisk være en plass jeg hadde drømt om i 20 år var så sterkt at jeg begynte å grine av glede :P

Anonymous poster hash: 8ef39...d0e
Skrevet

Kanskje litt kjedelig, men å løpe maraton😅 Helt fantastisk, var ruset i flere dager etterpå!!! Løp på en veldig god tid også, under fire timer (for meg er det bra, hvertfall)

At jeg gjorde det var helt uvirkelig! Herlig følelse!!

Anonymous poster hash: 8ae44...773

Skrevet

- å dykke med "små" hai på great barrier reef

- 5 timer raftingtur i Tully River i Cairns, Australia

Anonymous poster hash: 5ed9e...f70
Skrevet

Nå har jeg vridd hjernen min, og kommer ikke på noe überkult jeg har gjort eller opplevd. Livet mitt er fylt av små kule hendelser og opplevelser heldigvis, men har ikke en "wow, DET var kult"-opplevelse.

Men noen av de kuleste opplevelsene var da jeg vant en pris innen bransjen jeg jobber i. Veldig kult, men med en takketale preget av prestasjonsangst og noen enheter alkohol husker jeg ikke mye fra det. Kult å ha prisen, da =)

Også fikk jeg nærmest en eureka-opplevelse da jeg endelig fikk besøket et land jeg har vært fascinert av siden jeg gikk i barnehagen. Å gå av flyet der, og faktisk være en plass jeg hadde drømt om i 20 år var så sterkt at jeg begynte å grine av glede :P

Hvilket land...?

(Jeg drømte merkelig nok om å besøke Nederland som barn!)

Skrevet

Badet sammen med en mange meter lang hvalhai!

Skrevet

Bortsett fra å få barn og å møte Kjæresten:

Danse i diverse (teater)forestillinger foran masse folk, feste med rockeband (!), møte/henge med/feste med mange spennende kulturpersonligheter, få gode karakterer (jeg elsker det - blir nærmest høy av det ...), reise Europa på kryss og tvers (vært på mange rare steder) ...

Har ikke noe behov for å hoppe i fallskjerm, sloss med krokodiller, klatre i fjell eller utforske jungelen på Borneo ... kjedelig, jeg :P

Skrevet

Første gangen jeg landet et fly med 180 personer ombord.

(Joda, også barna mine, selvsagt.)

Anonymous poster hash: fa28c...012

SK A321 er vel de eneste med nøyaktig 180 man pleier å jobbe med her til lands?

Slår deg med 9! ;-)

Anonymous poster hash: 840d3...9f3

Skrevet

Det kuleste bortsett fra det å føde er

- kjøre utfor som 15 åring og ta fartsrekord i en konkurranse med 93 km/t.

(For å si det sånn, hadde aldri i LIVET gjort det nå!😂 Pys delux eller de 2 barna er kommet!)

Anonymous poster hash: e5bbc...a75

Skrevet

Hvilket land...?

(Jeg drømte merkelig nok om å besøke Nederland som barn!)

Island :D 

Fikk gått "fjelltur" på vulkaner (ikke så veldig aktive vulkaner, but still), sett geysirer, badet i den blå lagunen, kjørt rundt halve øyen i en rålekker leiebil, besøkt kirker, møtt islendinger som har fortalt om deres sterke tro til overnaturlige vesen og hele pakken. Jeg gråt flere ganger :P 

Skrevet

Da jeg fikk jobben i en hjelpeorganisasjon og kunne jobbe i mange afrikanske land med nødhjelp. Det hadde vært min drøm i mange år, og endelig gikk den i oppfyllelse. Elsker Afrika og å kunne jobbe der og gjøre et virkelig meningsfylt arbeid var utrolig kult og givende.

Anonymous poster hash: 8ae36...09b
Skrevet

De beste opplevelsene var å følge kaizers på avskjedsturneen. Blir helt rørt av tanken ennå. Følelsen av å stå foran scenen når introen blir spilt og når de gikk på😱

Fikk med meg 6 konserter fra jan-sept

Herregud , musiclove of my life💞

Skumleste var en busstur opp alpene i Sveits , stupbratte skråninger, ingen gjerde( hadde vel ingen betydning ,dobbeltdekker )

Svinger og smal vei😖

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...