Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Født barn! Råeste opplevelsen ever.. Anonymous poster hash: 996b1...be9
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 Utenom å få barn, det må være å dykke på Great Barrier Reef. Evt å bli heist opp i helikopter fra en båt. Anonymous poster hash: fbd67...bc2
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Juvvandring og tandemhopp 💖✌🏼️💪🏼😀 Anonymous poster hash: 303fa...414
Stridsmøy Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 Stillesittende: Helikoptertur hvor jeg fikk sitte foran med piloten. I bevegelse: Konkurranse i kampsport da jeg vant mot gutta i kamp. Var eneste jenta i den klassen.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. mars 2016 #6 Skrevet 30. mars 2016 Før jeg fikk barn var jeg en adrenalin junkie . Jeg har hoppet i strikk, gått på isbree, rappellert ned fossefall og raftet, men det kuleste var nok rafting i 5 timer midt i jungelen i Costa Rica. Jeg angrer på jeg ikke har hoppet i fallskjerm , for etter jeg fikk barn har jeg blitt den pysa som knapt tør å ta barnekarusellene på Tusenfryd 😜
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #7 Skrevet 30. mars 2016 Snorkling over korallrev. 3 uker med mustang cabriolet på vestkysten av USA. Anonymous poster hash: fd484...806
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #8 Skrevet 30. mars 2016 Dykket med hvithai i sør-Afrika:) havrafting. Men føde barn er nok det aller kuleste ja:) Anonymous poster hash: 809e9...1e4
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #9 Skrevet 30. mars 2016 New York Anonymous poster hash: b14c4...dc5
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #10 Skrevet 30. mars 2016 Føde barna står i særstilling. Under det står det at jeg (klin edru) turde å ta en sjans og kysse min beste venn. (Er nå gift på tiende året) Alt det andre jeg har opplevd har ikke gitt i nærheten så gode og langvarige minner, og heller ikke adrenalinkick. Anonymous poster hash: 3eafb...997
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #11 Skrevet 30. mars 2016 Føde barna står i særstilling. Under det står det at jeg (klin edru) turde å ta en sjans og kysse min beste venn. (Er nå gift på tiende året) Alt det andre jeg har opplevd har ikke gitt i nærheten så gode og langvarige minner, og heller ikke adrenalinkick. Anonymous poster hash: 3eafb...997 Med yngstemann kunne jeg se ham komme ut av meg. Det var nok kanskje mitt livs største opplevelse tror jeg. Anonymous poster hash: 3eafb...997
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #12 Skrevet 30. mars 2016 Fødselen min er det desidert råeste jeg har gjort. Utenom den er det tandemhopp som rangerer høyest. Anonymous poster hash: 02d98...387
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #13 Skrevet 30. mars 2016 Er vel obligatorisk å svare å føde barna mine. 😉 Bortsett fra det må jeg si å ha sex med to menn. Og ha firkant. Ja, jeg er meget seksuell av meg... 🙈 Anonymous poster hash: 6c8b3...99c
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #14 Skrevet 30. mars 2016 Det som har gitt meg mest sommerfugler i magen var når jeg var med å preparere en hoppbakke. Det var helt sykt å sitte i førerhuset når vi snudde og kjørte ned bakken. Føltes ut som vi bare datt nedover. Hjalp ikke når pappa sa han hadde tippa før. Jeg hater sommerfugler i magen, så det er igrunn rart jeg syns slike ting er litt morsomt også. Har kjørt og sitti på med de rareste maskiner og på de rareste steder. Det var igrunn ganske artig å kjøre på to hjul med en truck når jeg var 10år også. At pappa og faren til det andre barnet lot oss få lov skjønner jeg enda mindre nå som jeg har unger i den alderen. Anonymous poster hash: 4d71b...c92
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #15 Skrevet 30. mars 2016 Å bli forelsket i han som er mannen min nå. Utrolig mye følelser, og så mye lykke! 😍 Anonymous poster hash: 37558...4fa
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #16 Skrevet 30. mars 2016 Ta på en levende hai. Anonymous poster hash: be33e...564
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #17 Skrevet 30. mars 2016 Akkurat nå er det eneste jeg kommer på den gangen jeg kjørte bobsled Anonymous poster hash: 164a6...8be
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #18 Skrevet 30. mars 2016 Jeg kommer egentlig ikke på noe. Synes ikke å føde barn var noe særlig gøy. Følte meg ikke spesielt flink eller kul heller. Anonymous poster hash: 956d3...29f
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #19 Skrevet 30. mars 2016 Hoppe i strikk. Det slo både det å hoppe i fallskjerm, rappellering, rafting og fjellklatring. Ellers var det ganske rått å designe og bygge sitt helt eget drømmehus. Det var morsomt. Dra på ett år oppdagelsesferd verden rundt helt alene var også kult. Anonymous poster hash: 417bc...f58
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #20 Skrevet 30. mars 2016 Dykke på great barrier reef, hoppe I strikk på New Zealand, haike midt I Honduras, rafte/mountainbiking I jungelen I Ecuador. Ellers flytte til utlandet helt alene etter vgs. Anonymous poster hash: e1448...e1b
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #21 Skrevet 30. mars 2016 Det kuleste burde være da jeg fødte, men det er ikke kult å føde, så hopper over den. (Det er fantastisk å få barn, så det kommer høyest på fantastisk lista) På kul lista må det bli å fly helikopter, ri en halt kamel på en vei med flere hundre meters stup (har aldri vært så redd, så ganske kult å bli ferdig) Den gangen jeg bestemte meg for å satse på kunsten min, fikk bildene inn på et galleri og solgte alle bildene på få timer. Det var kult. Jeg kjenner at jeg ikke er helt komfortabel med ordet 'kult' egentlig... jo mer jeg gjentok det her, jo mer ukult ble det haha... Anonymous poster hash: 945ee...694
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #22 Skrevet 30. mars 2016 Første gangen jeg landet et fly med 180 personer ombord. (Joda, også barna mine, selvsagt.) Anonymous poster hash: fa28c...012
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #23 Skrevet 30. mars 2016 Kuleste jeg har gjort gjorde jeg da jeg var 16 år. Jeg hadde sett meg lei på at man ikke skulle snakke om homofili i ten-sing miljøet, så jeg var med sette opp et teaterstykke som tok for seg temaet at det var mennesket som dømte homofile og ikke Gud. Vi laget et "offisielt" stykke som vi viste til voksenlederne, og kjørte på med geriljateater foran 1000 publikummere. Det er det modigste og tøffeste og viktigste jeg har gjort, faktisk. Vi fikk mange blikk etter forestillingen, men det var også flere ungdommer som kom og takket fordi vi hadde talt deres sak. Hva kan vel være mer ødeleggende enn å slite med å finne ut av sin seksuelle legning i et miljø som ikke godtar deg som du er? Dette er jo maaange år siden, håper det er mer åpenhet rundt homofili i kristne miljøer i dag.. Anonymous poster hash: 8ec8d...dae
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #24 Skrevet 30. mars 2016 Sykle Birken..... Eller komme til mål i Sykkel Birken Anonymous poster hash: f70df...318
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #25 Skrevet 30. mars 2016 Kuleste jeg har gjort gjorde jeg da jeg var 16 år. Jeg hadde sett meg lei på at man ikke skulle snakke om homofili i ten-sing miljøet, så jeg var med sette opp et teaterstykke som tok for seg temaet at det var mennesket som dømte homofile og ikke Gud. Vi laget et "offisielt" stykke som vi viste til voksenlederne, og kjørte på med geriljateater foran 1000 publikummere. Det er det modigste og tøffeste og viktigste jeg har gjort, faktisk. Vi fikk mange blikk etter forestillingen, men det var også flere ungdommer som kom og takket fordi vi hadde talt deres sak. Hva kan vel være mer ødeleggende enn å slite med å finne ut av sin seksuelle legning i et miljø som ikke godtar deg som du er? Dette er jo maaange år siden, håper det er mer åpenhet rundt homofili i kristne miljøer i dag.. Anonymous poster hash: 8ec8d...dae Det var for øvrig lite applaus å sanke også. Det er noe med det.. å rusle av scena etter å ha fremført et teaterstykke foran så mange mennesker - og absolutt tyyystnad... Anonymous poster hash: 8ec8d...dae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå