Ylva og Mathilde Skrevet 30. mars 2016 #26 Skrevet 30. mars 2016 Nei, alt slikt gjør jeg alene, uansett. Synes ikke noe om at menn gjør det heller, og vet at min IKKE liker slikt, så han hadde nok hatt problemer med at jeg holdt på slik.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #27 Skrevet 30. mars 2016 Her fiser hverken jeg eller mannen foran hverandre. Vi har ila 14 år ikke hatt noe problem i det hele tatt med å klare det heller. Jeg har vokst opp i et hjem der mamma og pappa fjertet hele tiden. Høylytt og illeluktende. Jævlig ekkelt og det skal mannen min få slippe! Anonymous poster hash: 25a40...2e3
DramaMama Skrevet 30. mars 2016 #28 Skrevet 30. mars 2016 Absolutt ikke! Vi går ikke på do med den andre tilstede heller. Vi har et avslappet forhold i den forstand at vi er veldig komfortable i hverandres selskap, og kan gjerne være nakne sammen i fullt dagslys, men akkurat slike ting holder vi for oss selv. Det gjelder selvfølgelig begge parter.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #29 Skrevet 30. mars 2016 Nei det gjør jeg ikke. Verken promper eller bæsjer foran kjærsten. Men tisser gjør jeg uten problemer. Kjærsten gjør der heller ikke og det syntes jeg er helt greit. Uhell kan jo skje og det er helt greit. Men eksen min gikk konstant rundt og prompet og det var bare plagsomt. Anonymous poster hash: ffa62...83d
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #30 Skrevet 30. mars 2016 Her fjertes og rapes det i alle døgnets tider. Har jeg en buse peller jeg meg selvom han sitter ved siden av. Her bæssjer mannen mens jeg pusser tenner😂😂 jeg klarer ikke å bæsje forran han. Aner ikke hvorfor Anonymous poster hash: 65300...e5c
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #32 Skrevet 30. mars 2016 Han hørtes ut som et sjarmtroll du😑 Han er det 😍 Akkurat dette er ikke det mest sjarmerende, men klarer fint å leve med det når alt annet er fint 😊 Anonymous poster hash: 1890a...dc3
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #33 Skrevet 30. mars 2016 Hva har et avslappet forhold med dårlig manerer å gjøre? Promping og raping er i min verden noe man holder for seg selv, akkurat som dere andre ikke gjør det med venner ser jeg ikke poeng å utsette mannen og barna for det. Det er bare udelikat. Anonymous poster hash: 10957...a2a
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #34 Skrevet 30. mars 2016 Jeg reagerer på enkelte ting jeg spiser, og da lever luften i magen enkelte dager sitt eget liv og kan ikke styres. Så ja. Anonymous poster hash: 53af8...c50
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #35 Skrevet 30. mars 2016 Sinnsykt ekkelt og lite sexy med promping og bæsjing, takk og pris for at kjæresten min gjør dette bak lukket baderomsdør! Tissing har jeg ikke problemer med. Ikke noe vi pleier å gjøre foran hverandre, men ute på tur i skog og fjell f. Eks. En annen ting jeg IKKE liker men som min kjære desverre gjør er å ligge på sofaen med hånden oppi buksen og tar seg nedentil. Gjerne mens han innimellom tar på andre ting dom mobil og fjernkontroll (æsj). Har ikke fått meg til å si noe om det, vi har ikke vært sammen så lenge, men kjenner at jeg f eks ikke har så lyst på sex etter å ha sett på denne tafsingen en hel kveld. Andre med erfaringer rundt dette? Er det vanlig? Hvordan bør det tas opp eller formidles at jeg ikke liker det uten å såre? Anonymous poster hash: 38f41...ac9
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. mars 2016 #36 Skrevet 30. mars 2016 (endret) Nei, har ikke behov for det Endret 30. mars 2016 av KineMor ♥C&M&O♥
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #37 Skrevet 30. mars 2016 Bæsjing skjer alene bak lukket dør. Promp og fis derimot er vi ikke så nøye på. Slipp fisen fri, slipp fisen fri og slå deg løs for nå fjerter vi Anonymous poster hash: 6a9a6...3dc
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #38 Skrevet 30. mars 2016 Ja herregud! Måtte vise denne tråden til mannen. Han skjønner ikke seg på kvinnfolk som er så "pripne", som han sie😄 Vi fiser og raper om vi må. Det er like normalt som å puste luft. Anonymous poster hash: c6cdc...024 Så han er med deg på do om du sitter å bæsjer også da? Siden det er så naturlig mener jeg? Anonymous poster hash: 84a52...131
Gemini77 Skrevet 30. mars 2016 #39 Skrevet 30. mars 2016 Noe må vel kun kunne høre til sin egen sfære? Må absolutt alt deles i et forhold? Kan ikke tenke meg noe mer usexy enn noen som sitter på do og bæsjer. At man har et uhell med luft er vel ganske greit men å bæsje foran andre er helt utenkelig. Dere som mener det er så naturlig, trekker dere ut tamponger og setter inn nye foran mannen også?
Miamimom Skrevet 30. mars 2016 #40 Skrevet 30. mars 2016 For meg handler det om folkeskikk. Og det er totalt mangel på sådan å lette på skinka i sofaen for å slippe en braker til glede for mann og barn! Det handler virkelig ikke om graden av trygghet i forholdet, men om dannelse.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #41 Skrevet 30. mars 2016 Nei, jeg gjør ikke det. Han gjør det i blant, men da med litt "oi", "unnskyld". Jeg er ikke plaget av det, gjør ikke noe å holde det eller gå på toalettet. Har alltid holdt meg på skole og så nå på jobb, og tror jeg gjorde det som ungdom hjemme, også. Så tenker ikke over det. Vi går aldri "ordentlig" på do mens vi er i samme rom, det lukter jo fælt. Og jeg sier bare at jeg skal "være der litt", sier ikke ordene;) Tisse gjør vi i samme rom. Vært sammen i 11 år. Kjenner noen som er som oss, og noen som ikke har noen hemninger. Folk er forskjellige og par er forskjellige, tenker man gjør det som passer en best:) Anonymous poster hash: 3496c...385
Luksusdyret Skrevet 31. mars 2016 #42 Skrevet 31. mars 2016 Unngår det så vidt jeg klarer, og det gjør han og. Det mest turn off jeg vet, er menn som sitter og presser ut fisen foran dama med vilje. Fysj! Enig med henne som skriver at mange her må ha kostholdsproblemer, er det vanlig å fise så mye at man ikke "kan springe på do hele tiden"? Og dere som bæsjer foran hverandre, klarer dere virkelig å ha sex med en mann dere nettopp har sett har presset ut en stor kabel? Det hjelper ikke at det er naturlig.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #44 Skrevet 31. mars 2016 Vi fiser foran hverandre ja. Gikk mange år før jeg gjorde det. Vart gravid og mye luft i magen hugser jeg Tisser foran hverandre, men andre ting gjør vi ikke. Er jo ikke slik at vi går å brak fiser selvfølgelig. Anonymous poster hash: 7046a...130
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #45 Skrevet 31. mars 2016 Vi har moro med promp! Og ja, kan til og med bæsje foran mannen. Han synes fremdeles jeg er mest sexy i verden, og viser det Heldige meg 😀 Anonymous poster hash: dec29...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå