Gå til innhold

Fiser du foran kjæresten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor med en mann som jeg har bodd med i 6 år nå, og jeg har venninner som ikke fiser foran typene deres. Jeg kunne aldri tenkt meg å gå rundt å holde det inne i meg eller å gå på do hver gang fjerten melder sin ankomst

Vi promper og tisser og bæsjer foran hverandre og vi har et veldig avslappet forhold. Det er deilig å ha det sånn.

Hva med dere andre her? Jeg skjønner meg ikke på de som vil skjule dette for typen eller holde seg. Det må være fælt å gå å holde seg sånn.

Anonymous poster hash: 03e1b...2c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat som dere.Deilig og avslappende.Vært sammen i tolv år!

Anonymous poster hash: c189b...306

Skrevet

Har vært sammen med mannen i 18 år og hverken tisser, bæsjer eller promper foran han.

Jeg har det ikke på noen måte fælt, for meg er det ikke naturlig å brake ivei, ikke på jobb, ikke i selskap og heller ikke i stua sammen med familien

Anonymous poster hash: 9dc73...9f0

Skrevet

Har vært sammen med mannen i 18 år og hverken tisser, bæsjer eller promper foran han.

Jeg har det ikke på noen måte fælt, for meg er det ikke naturlig å brake ivei, ikke på jobb, ikke i selskap og heller ikke i stua sammen med familienAnonymous poster hash: 9dc73...9f0

Vi gjør selvfølgelig ikke dette når vi har besøk eller er på besøk.Kun når vi er hjemme innenfor husets fire vegger,bare oss!

Anonymous poster hash: c189b...306

Skrevet

Bruker ikke å ha mannen inne på do mens jeg gjør det jeg må, og besøker heller ikke ham mens han gjør sitt.

Promping skjer i massevis. Ikke sånn at vi fiser på hverandre, men om vi trenger å slippe en fjert eller to så stopper vi ikke filmen vi ser slik at en av oss kan gå på badet og slippe en fjert.

Nå som jeg er gravid blir det mer fjerting enn til vanlig. ;)

Anonymous poster hash: 84f7c...dbc

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fiser foran han ja. Og tisser om det er nødvendig. Men bæsjing er nogo! Det kommer aldri noensinne til å skje!

Gjest Antarctica
Skrevet

Fiser ikke foran andre mennesker hvis det overhodet kan unngås. Sitter heller ikke på do med døra åpen nå som ungene er gamle nok til å vente de 4 minuttene det tar å bli ferdig.

Skrevet

Er det virkelig et problem å holde seg fra å fise foran de man bor sammen med? Da må man vel ha litt problemer med magen?

Jeg har vært sammen med mannen min i over 20 år og om det skulle komme en litt ukontrollert fis er det ingen krise, men det er virkelig ikke noe som skjer ofte.

Å rape og fise er noe man gjør i enerom, enkelt og greit.

Skrevet

Er det virkelig et problem å holde seg fra å fise foran de man bor sammen med? Da må man vel ha litt problemer med magen?

Jeg har vært sammen med mannen min i over 20 år og om det skulle komme en litt ukontrollert fis er det ingen krise, men det er virkelig ikke noe som skjer ofte.

Å rape og fise er noe man gjør i enerom, enkelt og greit.

Helt enig!! Og vi har likevel ett avslappet og godt forhold:-) heldigvis fiser ikke han foran meg heller. Tror enkelte her må ha problemer med kostholdet eller noe..;-)

Anonymous poster hash: 84a52...131

Skrevet

Nei, og vi har vært sammen i 15 år! Selvsagt har det skjedd at det har sneket seg ut en fis mot min vilje, men jeg prøver alt jeg kan å unngå det. Han derimot, fiser for 3. Vi låser også døra når vi bæsjer. Jeg også når jeg tisser, men det bryr ikke han seg om.

Anonymous poster hash: eb33b...bf5

Skrevet

Ja og har det gøy med det i tillegg.:)

Anonymous poster hash: ab1a5...0ef

Skrevet

Ja herregud! Måtte vise denne tråden til mannen. Han skjønner ikke seg på kvinnfolk som er så "pripne", som han sie😄

Vi fiser og raper om vi må. Det er like normalt som å puste luft.

Anonymous poster hash: c6cdc...024

Skrevet

Fiser så det dundrer 😉😏

Skrevet

Nyter den friheten det er å fise i mitt eget hjem når det behøves 👍

Anonymous poster hash: dec29...c34

Skrevet

Her i huset er det ingen sperrer. 

Anonymous poster hash: 7532a...f78
Skrevet

Jeg har en tarmsykdom og har derfor ikke alltid kontroll, og mannen har noe annet med magen og er derfor noen ganger plaget med luft. Jeg er veldig glad for at vi er såpass avslappet ang dette ;) Skal sies at han er den eneste jeg har vært så avslappet med, min eks som jeg var sammen med i 12 år hørte meg aldri prompe.

Anonymous poster hash: 5054f...a04

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Synes det er ekkelt og en uting. Gjør det ihvertfall ikke med vilje!

Skrevet

Jeg har problemer med magen. Har irritabel tarm så jeg fiser og promper foran både mann og barn.

Lukker ikke døra når jeg tisser, men låser selv når jeg er alene hjemme dersom jeg skal bæsje.

Skrevet

Nei ingen av oss gjør det. Noe kan man holde for seg selv.. Ikke rart sexlivet til enkelte her inne vistner😝

Vi har vært sammen i 13 år.

Anonymous poster hash: ac7c4...b10

Skrevet

Nei ingen av oss gjør det. Noe kan man holde for seg selv.. Ikke rart sexlivet til enkelte her inne vistner😝

Vi har vært sammen i 13 år.

Anonymous poster hash: ac7c4...b10

Vi har et helt utmerket sexliv, men takk for omsorgen du.

Anonymous poster hash: 371a9...c12

Skrevet

Vi bæsjer alene, men ellers er det både raping, fising og tissing selv om den andre er til stede. Vært sammen i 15 år.

Anonymous poster hash: 59b51...ea5

Skrevet

Han fiser så mye at det nesten er plagsomt 😂 Hele familien hans er sånn. Jeg gjør det ikke. Han gjør det med venner også, er vi på fest er det han som slipper en. Vi har vært sammen i 1,5 år.

Anonymous poster hash: 1890a...dc3

Skrevet

Nei. Vi fiser, raper, tisser og bæsjer alene. Uhell kan selvsagt skje, det er ingen krise, men vi foretrekker å puste i frisk luft i huset, og at luktene holdes på do.

Vi går jo ikke rundt og holder oss. Men vi går for oss selv, både barn og voksne.

Skjønner ikke helt poenget med å ha mer respekt for venner og kollegaer enn for sin egen mann.

For ikke å snakke om å være forbilde for barna. Ikke rart venner av barna kommer på besøk her og raper og promper helt ukritisk, uten å gå på badet. De tenker vel at det er sånn man skal oppfører seg, med foreldre helt uten hemninger🙈🙄

Anonymous poster hash: fcb9b...b8f

Skrevet

Han fiser så mye at det nesten er plagsomt 😂 Hele familien hans er sånn. Jeg gjør det ikke. Han gjør det med venner også, er vi på fest er det han som slipper en. Vi har vært sammen i 1,5 år.

Anonymous poster hash: 1890a...dc3

Han hørtes ut som et sjarmtroll du😑
Skrevet

Nei!

Beklager, men jeg synes det er ekkelt. Og ekstremt usexy.

Mister seriøst tenninga på en mann som sitter og fiser foran meg og driter med døra åpen.

Synes dette er noe som hører privatlivet til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...