Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #26 Skrevet 1. april 2016 Menn altså HI, hvorfor drar du ikke på legevakta da ? Da får du UL tvert. Anonymous poster hash: 1dab4...035
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #27 Skrevet 1. april 2016 Menn altså HI, hvorfor drar du ikke på legevakta da ? Da får du UL tvert. Anonymous poster hash: 1dab4...035 Det er slett ikke sikkert hun får det... Anonymous poster hash: 874c4...9c1
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #28 Skrevet 1. april 2016 Menn altså HI, hvorfor drar du ikke på legevakta da ? Da får du UL tvert. Anonymous poster hash: 1dab4...035 Jeg har ringt legevakt og fikk beskjed om at siden jeg ikke var lenger på vei så var ikke dette noe de prioriterte og at jeg måtte ringe legen.. Anonymous poster hash: 75eeb...3ff
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #29 Skrevet 2. april 2016 Da har blødningen avtatt igjen og jeg har brukt mesteparten av dagen på å kaste opp..håper at blødningen skyldes noe annet og at jeg får et positivt svar hos legen på mandag.. Anonymous poster hash: 75eeb...3ff
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #30 Skrevet 5. april 2016 Hvordan gikk det med deg?? Anonymous poster hash: de53e...5e6
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #31 Skrevet 5. april 2016 Fikk innkalling til tidlig ul. Legen var veldig optimistisk og mente at siden jeg fortsatt er kvalm og har veldig ømme pupper så var det ikke stor sjangse for at det hadde gått galt. Hun virka ikke bekymret for blødningene og mente at siden de kommer og går så kan de ha sammenheng med samleie eller andre ting:) Håper virkelig hun har rett der! Anonymous poster hash: 75eeb...3ff
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #32 Skrevet 5. april 2016 Fikk innkalling til tidlig ul. Legen var veldig optimistisk og mente at siden jeg fortsatt er kvalm og har veldig ømme pupper så var det ikke stor sjangse for at det hadde gått galt. Hun virka ikke bekymret for blødningene og mente at siden de kommer og går så kan de ha sammenheng med samleie eller andre ting:) Håper virkelig hun har rett der! Anonymous poster hash: 75eeb...3ff Lykke til ❤💙 Anonymous poster hash: de53e...5e6
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #33 Skrevet 5. april 2016 Første gang mistet jeg en uke etter en ulykke jeg var i. Jeg viste ikke jeg var gravid, så jeg tenkte bare jeg hadde me menssmertr enn vanlig når jeg begynte å blø. Overraskelsen var når det sa plopp i do og jeg skjønte hv det var. Vondt noen timer frd et ble normalt igjen. De andre gangene jeg har mistet har vært forholdsvis tidlig i svangeskapet, og da har det bare vært som en mens. Ene gangen var jeg på kontroll hos legen og han sa jeg tror du mister i løpet av helga. Det stemte. Anonymous poster hash: 62809...c52
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #34 Skrevet 5. april 2016 Første gang mistet jeg en uke etter en ulykke jeg var i. Jeg viste ikke jeg var gravid, så jeg tenkte bare jeg hadde me menssmertr enn vanlig når jeg begynte å blø. Overraskelsen var når det sa plopp i do og jeg skjønte hv det var. Vondt noen timer frd et ble normalt igjen. De andre gangene jeg har mistet har vært forholdsvis tidlig i svangeskapet, og da har det bare vært som en mens. Ene gangen var jeg på kontroll hos legen og han sa jeg tror du mister i løpet av helga. Det stemte. Anonymous poster hash: 62809...c52 Var det vondt alle gangene? Anonymous poster hash: 75eeb...3ff
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #35 Skrevet 10. april 2016 Hvordan går det hi? Anonymous poster hash: de53e...5e6
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #36 Skrevet 11. april 2016 Det gikk ikke så bra her. Fikk sterke smerter fredag og fossblødde. Og blør fortsatt. Anonymous poster hash: 75eeb...3ff
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #37 Skrevet 11. april 2016 Det gikk ikke så bra her. Fikk sterke smerter fredag og fossblødde. Og blør fortsatt. Anonymous poster hash: 75eeb...3ff Høres ikke bra ut. Lykke til neste gang. Klem fra meg Anonymous poster hash: de53e...5e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå