Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #26 Skrevet 29. mars 2016 Noen som nevnte "hånlig"? Det er jo ingen dobbeldyner som er større enn 2 meter, sånn at det er umulig å dekke seg helt med dyna og ligge 1 meter fra hverandre. Derfor forstår jeg ikke, kanskje de har en spesialtilpasset dyne som avviker fra normalen. Har selv hatt dobbeldyne og det er uting uten like - man blir svett og klam og kald på den ene siden, fordi hele sovingen blir en drakamp mellom de to som ligger under dyna og drar den til hver sin side hele natta. Anonymous poster hash: f51b9...846
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #27 Skrevet 29. mars 2016 Hvis han alltid har slumret 1,5 time før han står opp og du aldri har sagt at det er et problem, da synes jeg det blir demonstrasjon å skulle krangle om det nå. Selv ville jeg aldri ha orket at noen slumret i halvannen time og holdt meg våken - uansett hvor forelsket jeg var. Så jeg synes det er pussig at du ikke har tatt det opp før. Har du tatt det opp før som et problem, da kan du stå mer på ditt nå. Å sove under samme dyne som en eks i tre måneder, det tror jeg blir problemer selv om det kanskje ikke er det pr. i dag. Så egen dyne er en billig måte å unngå problemer. Det samme å veksle mellom å ligge i senga og på sofaen. Foreslå at dere ligger en uke hver i seng/sofa. Jeg synes det er hensynsløst å holde andre våkne i halvannen time bare fordi man selv ikke gidder å stå opp. Det sier kanskje noe om mannen... Ellers er gjerne ørepropper en fin ting - min trolig ikke nok om dere sover på samme rom. Anonymous poster hash: 307c1...4e5
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #28 Skrevet 29. mars 2016 Dere har bestemt dere for å bo i samme leilighet i tre måneder. På IKEA kan dere få en rammemadrass med overmadrass for 500 kroner (ja, jeg vet at IKEA ikke finnes overalt, men det finnes alternativer). Sov f.eks. en uke hver på reserveseng i stuen eller bestem at den hvis vekkerklokke ringer senest får sove på stuen. Jeg er helt enig med deg i at det er voldsomt respektløst å vekke andre helt uten grunn, men bit tennene sammen og fokuser på at det hele er over om ca 90 dager. Anonymous poster hash: 2e08d...e2d
Gjest Antarctica Skrevet 29. mars 2016 #29 Skrevet 29. mars 2016 Slutt med den hånlige stilen din i alle innlegg, du er bare belærende og ufyselig. Nei, man BLIR ikke kjærester av å sove under samme dyna. Men man er heller ikke "en kjenning i samme hus" hvis man velger å fortsette å dele seng. Da er det ingenting bortsett fra planen om å flytte fra hverandre på et senere tidspunkt, som har endret seg. De bor fortsatt sammen og sover i samme seng. Hadde du hatt interesse av å sove under samme dyna som eksen din? DET trenger man ikke på grunn av økonomi, man kan gå og kjøpe egen dyne. Anonymous poster hash: f51b9...846 Hvis du har noen problemer med meg, send meg PM. Jeg stilte et spørsmål fordi logikken ikke hang på greip. Kan hende jeg ikke er hånlig, det er bare du selv som oppdaget at logikken var for dum? Selv om du føler deg truffet er det ikke sikkert noen prøver å ramme deg, vet du.
Gjest Antarctica Skrevet 29. mars 2016 #30 Skrevet 29. mars 2016 Det er jo ingen dobbeldyner som er større enn 2 meter, sånn at det er umulig å dekke seg helt med dyna og ligge 1 meter fra hverandre. Derfor forstår jeg ikke, kanskje de har en spesialtilpasset dyne som avviker fra normalen. Har selv hatt dobbeldyne og det er uting uten like - man blir svett og klam og kald på den ene siden, fordi hele sovingen blir en drakamp mellom de to som ligger under dyna og drar den til hver sin side hele natta. Anonymous poster hash: f51b9...846 Ja, da er det nok kliss likt for alle i hele verden! Et under at det fortsatt selges dobbeldyner.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #31 Skrevet 29. mars 2016 Hvis du har noen problemer med meg, send meg PM. Jeg stilte et spørsmål fordi logikken ikke hang på greip. Kan hende jeg ikke er hånlig, det er bare du selv som oppdaget at logikken var for dum? Selv om du føler deg truffet er det ikke sikkert noen prøver å ramme deg, vet du. Se på svaret ditt i tråden om ung elskerinne du... Da forstår du hva jeg snakker om når jeg skriver at du er belærende og hånlig. Og siste svaret ditt i denne tråden der du håner og latterliggjør igjen uten å svare noe som helst på spørsmålet eller bidra til diskusjonen på noen som helst måte. Anonymous poster hash: f51b9...846
Gjest Antarctica Skrevet 29. mars 2016 #32 Skrevet 29. mars 2016 Se på svaret ditt i tråden om ung elskerinne du... Da forstår du hva jeg snakker om når jeg skriver at du er belærende og hånlig. Og siste svaret ditt i denne tråden der du håner og latterliggjør igjen uten å svare noe som helst på spørsmålet eller bidra til diskusjonen på noen som helst måte. Anonymous poster hash: f51b9...846 Ta det på PM hvis du bare ønsker å skjelle meg ut. Denne tråden handler ikke om meg. Jeg skjønner godt at du selv ikke viser nicket ditt, ellers måtte du nok forsvare dine egne idiotiske svar i andre tråder.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #33 Skrevet 29. mars 2016 Hvor stor er denne dobbeldyna? 4 meter bred eller? Hvordan kan man ligge under samme dyna og ikke ved siden av hverandre? Anonymous poster hash: f51b9...846 Vi har 150-seng og dobbeldyne. vi ligger ikke inntil hverandre under dynen hver natt (som oftest er det minst en unge imellom😜) HI har 180-seng så med mindre de er ekstremt store mennesker vil jeg tro det går helt fint å dele både dyne og seng uten å ligge tett omslynget. Anonymous poster hash: 9c7e4...c4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå