Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Jeg og samboeren har akkuratt avsluttet forholdet etter 4 år. Vi sover fortsatt i samme seng, MEN hver eneste morgen slumrer han klokka en time, for deretter å bruke en halvtime før han går ut døren, så jeg ligger våken 1,5 time før han går/eller jeg må opp. Jeg har fri man og tirsdager men når jeg sa på tull '' tror vi må forby slumring her jeg '' så ble han sur og sa '' sofaen er der ''.også sa jeg '' men er du ikke enig at det er bedre at du setter på kl når du vet at du skal stå opp, så slipper den å ringe en time før '' også sa han surt '' sikkert ''Vi har bare en dobbeltdyne, og det er helt uaktuelt for meg å legge meg på sofaen når jeg eier både sofaen og senga, fordi han skal slumre hver dag. Det har vært sånn i alle år, men begynner å bli lei nå. går jo utover søvnen min. Jeg jobber i bhg så jobber skift, det er kun en dag av de 3 jeg står opp før han.Er jeg urimelig? skal jeg ta opp kampen igjen når han kommer hjem eller skal jeg bare tenke at om 3 mnd bor vi ikke sammen lenger. Anonymous poster hash: 4c89f...11b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Dere er ikke sammen, men sover i samme seng under dobbeldyne? Har dere sex også da eller sover dere fullt påkledd? Du kan hive ham ut av huset, men du kan da ikke forlange at han kan følge dine regler når du ikke lenger er partneren hans. Jeg tror nok at du troller - man ligger ikke under samme dyna som eksen sin frivillig altså... Man enten jager ham på sofaen eller tar sofaen selv. Eller kjøper en egen dyne, de koster 59 kroner på jysk. Gå og legg dine 11 små du. Anonymous poster hash: f51b9...846
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 Jeg ville ihvertfall kjøpt meg en ny dyne så vi hadde hver vår... Anonymous poster hash: 89aa0...499
3 i april Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 Hadde sagt til han at om han ikke skjerpet seg så blir det sofa på han de neste 3 månedene...det hadde jeg ikke giddet.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #6 Skrevet 29. mars 2016 Dere er ikke sammen, men sover i samme seng under dobbeldyne? Har dere sex også da eller sover dere fullt påkledd? Du kan hive ham ut av huset, men du kan da ikke forlange at han kan følge dine regler når du ikke lenger er partneren hans. Jeg tror nok at du troller - man ligger ikke under samme dyna som eksen sin frivillig altså... Man enten jager ham på sofaen eller tar sofaen selv. Eller kjøper en egen dyne, de koster 59 kroner på jysk. Gå og legg dine 11 små du. Anonymous poster hash: f51b9...846 Vi leier sammen og han eier depositummet, så kan ikke hive han ut. vi har blitt enige om at vi skal bo her sammen ut oppsigelsen pga økonomen. jeg er 21 og han er 26. Nei, klarer helt fint å sove sammen uten at det blir noe. Anonymous poster hash: 4c89f...11b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #7 Skrevet 29. mars 2016 Vi leier sammen og han eier depositummet, så kan ikke hive han ut. vi har blitt enige om at vi skal bo her sammen ut oppsigelsen pga økonomen. jeg er 21 og han er 26. Nei, klarer helt fint å sove sammen uten at det blir noe. Anonymous poster hash: 4c89f...11b Kanskje DU klarer det fint, men han er en mann. De fleste menn synes det er kjipt å sove sammen med ei ung lekker snelle uten å få noe sex. Derfor plager han deg. Som sagt, kjøp egen dyne du. Han har like mye krav på å være i leiligheten som deg. Tror fortsatt at du troller jeg - å sove tett omslynget med eksen uten at det blir noe tror jeg ikke noe på. Anonymous poster hash: f51b9...846
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #8 Skrevet 29. mars 2016 Kanskje DU klarer det fint, men han er en mann. De fleste menn synes det er kjipt å sove sammen med ei ung lekker snelle uten å få noe sex. Derfor plager han deg. Som sagt, kjøp egen dyne du. Han har like mye krav på å være i leiligheten som deg. Tror fortsatt at du troller jeg - å sove tett omslynget med eksen uten at det blir noe tror jeg ikke noe på. Anonymous poster hash: f51b9...846 Hehe, nei troller ikke. Han sliter med utrolig lav sexlyst og hater å bli tatt på når han er trøtt/skal sove, så det er ikke et problem i det heletatt. senga er også 180 så er god plass til begge i hver vår ende. Ja, han har jo like mye rett på å være her som meg, derfor jeg ikke har gjort noe enda, men synes det virker feil at JEG skal legge meg på sofaen, når det er han som ødlegger min søvn, og jeg eier både senga,sofaen og alt av puter og dyner som hører med. men hvis han fortsatt er sur etterpå,så legger jeg meg på sofaen, bare for å poengetere et poeng. Anonymous poster hash: 4c89f...11b
Gjest Antarctica Skrevet 29. mars 2016 #9 Skrevet 29. mars 2016 Hehe, nei troller ikke. Han sliter med utrolig lav sexlyst og hater å bli tatt på når han er trøtt/skal sove, så det er ikke et problem i det heletatt. senga er også 180 så er god plass til begge i hver vår ende. Ja, han har jo like mye rett på å være her som meg, derfor jeg ikke har gjort noe enda, men synes det virker feil at JEG skal legge meg på sofaen, når det er han som ødlegger min søvn, og jeg eier både senga,sofaen og alt av puter og dyner som hører med. men hvis han fortsatt er sur etterpå,så legger jeg meg på sofaen, bare for å poengetere et poeng. Anonymous poster hash: 4c89f...11b Så si som det er, at dere må begge holde ut de tre månedene, og som han driver på nå, tar han ikke hensyn til deg og ditt behov for søvn. Klarer han ikke å ha klokka satt til et litt mer rimelig klokkeslett så får han sove på sofaen.
Marriet Skrevet 29. mars 2016 #10 Skrevet 29. mars 2016 Hvis det ikke har vært et problem for deg de siste fire årene, men plutselig blir det nå så synes jeg du er urimelig ja. Dere er enig om å bo sammen de siste tre mnd, du kan ikke plutselig endre reglene.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #11 Skrevet 29. mars 2016 Så si som det er, at dere må begge holde ut de tre månedene, og som han driver på nå, tar han ikke hensyn til deg og ditt behov for søvn. Klarer han ikke å ha klokka satt til et litt mer rimelig klokkeslett så får han sove på sofaen. Jævlig godt poeng Anonymous poster hash: 4c89f...11b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #12 Skrevet 29. mars 2016 Hvis det ikke har vært et problem for deg de siste fire årene, men plutselig blir det nå så synes jeg du er urimelig ja. Dere er enig om å bo sammen de siste tre mnd, du kan ikke plutselig endre reglene Ja. det er jo sant. Anonymous poster hash: 4c89f...11b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #13 Skrevet 29. mars 2016 Hehe, nei troller ikke. Han sliter med utrolig lav sexlyst og hater å bli tatt på når han er trøtt/skal sove, så det er ikke et problem i det heletatt. senga er også 180 så er god plass til begge i hver vår ende. Ja, han har jo like mye rett på å være her som meg, derfor jeg ikke har gjort noe enda, men synes det virker feil at JEG skal legge meg på sofaen, når det er han som ødlegger min søvn, og jeg eier både senga,sofaen og alt av puter og dyner som hører med. men hvis han fortsatt er sur etterpå,så legger jeg meg på sofaen, bare for å poengetere et poeng. Anonymous poster hash: 4c89f...11b Hvem som slo opp? Synes det er vesentlig her. Anonymous poster hash: f51b9...846
Gjest Antarctica Skrevet 29. mars 2016 #14 Skrevet 29. mars 2016 Hvis det ikke har vært et problem for deg de siste fire årene, men plutselig blir det nå så synes jeg du er urimelig ja. Dere er enig om å bo sammen de siste tre mnd, du kan ikke plutselig endre reglene. Kan man vel. Alle strekker seg litt ekstra for kjæresten. Det er noe annet å miste søvn på grunn av en kjenning i samme hus.
Fandens Oldemor Skrevet 29. mars 2016 #15 Skrevet 29. mars 2016 Eks eller ei, jeg synes det er ufint å dra andre inn i egen slumring.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #16 Skrevet 29. mars 2016 Kan man vel. Alle strekker seg litt ekstra for kjæresten. Det er noe annet å miste søvn på grunn av en kjenning i samme hus. Men de sover under samme dyne tett inntil hverandre - da er man fortsatt kjæreste. Man deler ikke dyne hver natt med en kjenning i samme hus, med mindre man bor i flyktningleir. HI er ikke villig til å bruke under hundrelappen på å kjøpe egen dyne, ergo kan hun ikke klage. Anonymous poster hash: f51b9...846
Marriet Skrevet 29. mars 2016 #17 Skrevet 29. mars 2016 Kan man vel. Alle strekker seg litt ekstra for kjæresten. Det er noe annet å miste søvn på grunn av en kjenning i samme hus. Har man blitt enig om å bo sammen de siste tre månedene å leve mer eller mindre som før, jeg får inntrykk av at det eneste som har endret seg er at de ikke kaller seg for kjærester lenger, så synes ikke jeg at hub kan begynne å stiløe krav til ting hun har godtatt frem til nå. Da må hun isåfall ta grep. Flytte senga inn på stua eller no
Gjest Antarctica Skrevet 29. mars 2016 #18 Skrevet 29. mars 2016 Men de sover under samme dyne tett inntil hverandre - da er man fortsatt kjæreste. Man deler ikke dyne hver natt med en kjenning i samme hus, med mindre man bor i flyktningleir. HI er ikke villig til å bruke under hundrelappen på å kjøpe egen dyne, ergo kan hun ikke klage. Anonymous poster hash: f51b9...846 Helt ute av HIs spor, men altså: Blir man kjærester av å sove under samme dyne? Får man barn av å kysse også, da?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #19 Skrevet 29. mars 2016 Den som har slått opp bør strekke seg lengst og være ydmyk. Da kan denne situasjonen være nogenlunde levbar. Anonymous poster hash: c6001...700
Gjest Darwinia:-) Skrevet 29. mars 2016 #20 Skrevet 29. mars 2016 Jeg og samboeren har akkuratt avsluttet forholdet etter 4 år. Vi sover fortsatt i samme seng, MEN hver eneste morgen slumrer han klokka en time, for deretter å bruke en halvtime før han går ut døren, så jeg ligger våken 1,5 time før han går/eller jeg må opp. Jeg har fri man og tirsdager men når jeg sa på tull '' tror vi må forby slumring her jeg '' så ble han sur og sa '' sofaen er der ''. også sa jeg '' men er du ikke enig at det er bedre at du setter på kl når du vet at du skal stå opp, så slipper den å ringe en time før '' også sa han surt '' sikkert '' Vi har bare en dobbeltdyne, og det er helt uaktuelt for meg å legge meg på sofaen når jeg eier både sofaen og senga, fordi han skal slumre hver dag. Det har vært sånn i alle år, men begynner å bli lei nå. går jo utover søvnen min. Jeg jobber i bhg så jobber skift, det er kun en dag av de 3 jeg står opp før han.Er jeg urimelig? skal jeg ta opp kampen igjen når han kommer hjem eller skal jeg bare tenke at om 3 mnd bor vi ikke sammen lenger. Anonymous poster hash: 4c89f...11b Har du holdt ut i "alle år" holder du ut i et par måneder til. Jeg synes du er urimelig om du nå kommer og krever å bli tatt hensyn til fordi dere IKKE er sammen lengre.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #21 Skrevet 29. mars 2016 Men de sover under samme dyne tett inntil hverandre - da er man fortsatt kjæreste. Man deler ikke dyne hver natt med en kjenning i samme hus, med mindre man bor i flyktningleir. HI er ikke villig til å bruke under hundrelappen på å kjøpe egen dyne, ergo kan hun ikke klage. Anonymous poster hash: f51b9...846 Nei, vi ligger ikke inntil hveranre på natta Anonymous poster hash: 4c89f...11b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #22 Skrevet 29. mars 2016 Hvem som slo opp? Synes det er vesentlig her. Anonymous poster hash: f51b9...846 Jeg på en måte.jeg sa at sånn som ting er nå, så vil jeg ikke fortsette, og han var enig om at det var best å kalle det en dag. Anonymous poster hash: 4c89f...11b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #23 Skrevet 29. mars 2016 Nei, vi ligger ikke inntil hveranre på natta Anonymous poster hash: 4c89f...11b Hvor stor er denne dobbeldyna? 4 meter bred eller? Hvordan kan man ligge under samme dyna og ikke ved siden av hverandre? Anonymous poster hash: f51b9...846
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #24 Skrevet 29. mars 2016 Helt ute av HIs spor, men altså: Blir man kjærester av å sove under samme dyne? Får man barn av å kysse også, da? Slutt med den hånlige stilen din i alle innlegg, du er bare belærende og ufyselig. Nei, man BLIR ikke kjærester av å sove under samme dyna. Men man er heller ikke "en kjenning i samme hus" hvis man velger å fortsette å dele seng. Da er det ingenting bortsett fra planen om å flytte fra hverandre på et senere tidspunkt, som har endret seg. De bor fortsatt sammen og sover i samme seng. Hadde du hatt interesse av å sove under samme dyna som eksen din? DET trenger man ikke på grunn av økonomi, man kan gå og kjøpe egen dyne. Anonymous poster hash: f51b9...846
Fandens Oldemor Skrevet 29. mars 2016 #25 Skrevet 29. mars 2016 Hvor stor er denne dobbeldyna? 4 meter bred eller? Hvordan kan man ligge under samme dyna og ikke ved siden av hverandre? Anonymous poster hash: f51b9...846 Noen som nevnte "hånlig"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå