Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #26 Skrevet 29. mars 2016 Han liker iallefall oppmerksomheten ellers hadde han satt en stopper for det... Anonymous poster hash: d2955...201
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #27 Skrevet 29. mars 2016 Han svarer ikke og det tror jeg egentlig på. Problemet hans er at han er verdens mest hyggelige, imøtekommende og smilende person. Jeg forstår ikke at hun er interessert engang når vi venter nr.3...... men hun gir tydligvis ikke opp. Han har ikke svart henne, og det er 2-3 uker siden hun sist tok kontakt. Han er ikke redd for mobilen sin i det hele tatt og det tenker jeg er fordi han ikke har noe å skjule. Han er så feig, og har ikke svart henne nå heller, og jeg så hun var våken i natt og trykket "liker" på flere bilder... Så mulig det er det beste. .. og overse henne. Må jo være passelig pinlig når hun skriver "hvordan har du det? Klem" og han aldri svarer.. hadde han svart ville han vært redd for mobilen sin, men det er han jo ikke... Likevel blir jeg irritert fordi hun har på ny lagt ut bilde av han og skriver hvor fantastisk han er... og han trykker "liker" Anonymous poster hash: 1bd5c...170 Skjønner du virkelig ingenting? Han trykker "liker" på bildet av de to med kommentaren om hvor fantastisk han er? Og han er ikke interessert? Du VIL bedras du... Uff, synes synd på deg som blir ført bak lyset så åpenbart og ikke forstår det. Anonymous poster hash: cf109...bd1
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #28 Skrevet 29. mars 2016 Slik jeg forstår det er det da ikke HAN som trykker liker på bildene, men denne "jentungen"?? Anonymous poster hash: 8a814...139
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #29 Skrevet 29. mars 2016 Om han ikke har et forhold på si, eller er på vei inn i et med henne, så er sannheten at han liker oppmerksomheten, og blir kanskje bittelitt tent av det også. Menn er enkle, de puler hvis de får sjansen. Jeg hadde nok blitt sjalu, hvis jeg var deg. Og du skriver at mannen din er veldig pen å se på, det er desverre bakdelen med vakre menn. De får oppmerksomhet enten de vil eller ikke. Tilslutt, en jentunge er noe jeg forbinder med en ti-tolvåring. Ikke med en på tjuetre. Anonymous poster hash: 2abcd...380
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #30 Skrevet 29. mars 2016 Slik jeg forstår det er det da ikke HAN som trykker liker på bildene, men denne "jentungen"?? Anonymous poster hash: 8a814...139 Hun skrev at dama på ny hadde lagt ut et bilde av ham og kommentert hvor fantastisk han er og at HAN trykket "liker".. Anonymous poster hash: 31b4e...491
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #31 Skrevet 29. mars 2016 Hun skrev at dama på ny hadde lagt ut et bilde av ham og kommentert hvor fantastisk han er og at HAN trykket "liker".. Anonymous poster hash: 31b4e...491 Kom forresten på noe.. Min forrige kjæreste HATET å skrive meldinger, så hvis jeg sendte ham en sms så ringte han meg heller tilbake. Hvis du så sms-loggen vår ville det sett ut som skikkelig enveiskommunikasjon fra min side 😁😂🙈🙉🙊 Kan det være noe sånt, at hun sender melding og han ringer tilbake når han får tid? Beklager at jeg sår tvil hos deg, men jeg syns bare alt høres rart ut... Anonymous poster hash: 31b4e...491
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #32 Skrevet 29. mars 2016 Kom forresten på noe.. Min forrige kjæreste HATET å skrive meldinger, så hvis jeg sendte ham en sms så ringte han meg heller tilbake. Hvis du så sms-loggen vår ville det sett ut som skikkelig enveiskommunikasjon fra min side Kan det være noe sånt, at hun sender melding og han ringer tilbake når han får tid? Beklager at jeg sår tvil hos deg, men jeg syns bare alt høres rart ut... Anonymous poster hash: 31b4e...491 Og så går det an å slette meldinger man har sendt med en gang - da er man ikke redd for mobilen sin, for der er det kun meldinger fra henne. Anonymous poster hash: cf109...bd1
3 i april Skrevet 29. mars 2016 #33 Skrevet 29. mars 2016 Da kan vel heller mannen din begynne å legge ut bilder av dere 2 😉 feks jeg er så glad I min vakre og gravide kone osv 😊 da er hun bare nødt til å ta hintet altså , ellers må jo dama rett og slett være treg.
Luksusdyret Skrevet 29. mars 2016 #34 Skrevet 29. mars 2016 Da kan vel heller mannen din begynne å legge ut bilder av dere 2 feks jeg er så glad I min vakre og gravide kone osv da er hun bare nødt til å ta hintet altså , ellers må jo dama rett og slett være treg. Eller slutte å la henne ta bilder av henne og seg selv, og drite i å møte henne hver gang han er på reise. Slutte å like alle bildene hennes og gi henne oppmerksomhet. Men det er han kanskje ikke interessert i?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #35 Skrevet 29. mars 2016 Om han mistrives med at hun sender han meldinger og legger ut bilder av han/de to, så er det også opp til han å si det til henne, og holde avstand til henne. At han ikke vil ta tak i dette, henger ikke på greip.. Uansett hva.. Er selv sammen med en mann som vil gjøre alle til lags, selv mennesker han ikke takler trynet på, men når ei bekjent av han startet å bli litt vel frempå, så sa han klart ifra til henne på sms, at han ikke hadde interesse av dette, at de nå jobbet sammen, var ikke det samme som å være venner eller mer. Som han sa, han følte seg slem, men det var det eneste rette. Be han ta grep i dette, for om han ikke har noe å skjule, så har han heller ingen grunn til å ikke sette en stoppe for dette. Anonymous poster hash: 11ee6...f84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå