Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Han har en litt sjelden og spesiell jobb ute i felten. Så den dama her bor selvsagt der som han jobber (dette er barndomsplassen hans også)... Hver gang han er på jobb så stikker hun innom. Så legger hun ut bilder av han på instagram og tagger han med diverse fine ord. Hun skal ta samme utdanning og er svært interessert. Min mann svarer ikke og har avvist henne. Dette vet jeg 100%. Han har ikke lyst at noen skal ødelegge mellom oss..... Men nå har hun lagt ut nye bilder og skrev til han på facebookchattn med "klem" til slutt. Han har store problemer med hva han skal skrive. Han ønsker å få slutt på det men vet jo ikke om det er på den måten hun er interessert. Jeg er sikker på at det er det da hun prøver å få kontakt hele tiden, men han svarer ikke..... Nå er jeg så forbannet. Dritt kjerring. .. Han vil jeg skal skrive noe til henne. . Men jeg vil han skal gjøre det selv og vere litt mann. Hun er 6 år yngre og selvsagt pen.....  Anonymous poster hash: 73bf2...2f2
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 "Hei, jeg er dama til ****, han synes det er virkelig kleint at du sender så mye meldinger og legger ut bilder i hytt og pine. han orker ikke selv men ber meg om å be deg pent og ryddig om å slutte med dette. går det i orden for det? mvh **** og kjæresten. ha en fin dag! KLEM" Send ivei!  Anonymous poster hash: 26e98...dcb
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Dette er hans problem, ikke ditt. Om du sender henne en melding, så vil du fremstå som sjalu, og han som en stakkarslig mann med en sjalu kone, og noe som mest sannsynlig vil gi henne mer bensin..   Han må sende henne en melding selv. Og hvorfor lar han hun ta bilder av seg? Anonymous poster hash: 43106...fde
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Vet du hva...jeg synes faktisk du skal svare henne jeg, dersom mannen ber deg om hjelp Skriv noe sånt som "Hei, det er svært upassende at du legger ut bilde av xxx og tydelig viser interesse for noe mer enn vennskap med han. Han har bedt meg, sin kone, om å gi deg beskjed om å slutte å kontakte han og insinuere noen form for relasjon mellom dere på sosiale medier. Han ønsker ikke denne type oppmerksomhet fra deg, og har forsøkt å si til deg at han ikke er interessert. Vennligst fjern bilder av han på din profil ummidelbart. mvh yyy" Anonymous poster hash: d4711...982
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 Legg til at det er straffbart å legge ut bilder av andre uten samtykke.  Ps hvorfor lar han henne ta bilder av seg?  Anonymous poster hash: 31552...fca
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 Jeg har gjort det for mannen min når han slet med pågående damer, han visste ikke hvordan han skulle bli kvitt dem på en snill måte så jeg sa ifra på en høflig og snill måte. Det gikk bra det, og det er noen gode måter å si ifra ovenfor her. Anonymous poster hash: aa895...8c2
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 Han må selvfølgelig ta tak i dette selv, det blir jo enda mer rart at du skal blandes bort i saken enn om han tar feil og tillegger henne mer interesse enn hun har. Hadde blitt litt betenkt i forhold til mannen og hvordan han reagerer, virker som om han enten ikke ønsker å avvise henne eller prøver å skyve over på deg å ordne opp i en ubehagelig situasjon som han selv ser han burde ordne opp i.  Anonymous poster hash: 88e55...657
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 Jeg tenkte at da ville jeg fremstå som den sjalu dama. .. var derfor jeg vil at han skulle sende melding selv. Men han har store problemer med slike ting dessverre. Jeg avviser folk ganske kjapt om noen viser interesse. Orker ikke at noe som ikke er noe skal ødelegge mellom oss... Grunnen til bildene er at han har en litt spesiell jobb og det er veldig vanlig å ta bilder 😂 Vanskelig å forklare uten at dere finner ut hva det er....   Anonymous poster hash: 1bd5c...170
Fandens Oldemor Skrevet 28. mars 2016 #9 Skrevet 28. mars 2016 Det er rett og slett flaut hvis han ikke ordner opp i dette selv.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #10 Skrevet 28. mars 2016 Hvis du kaller henne "jentunge" når hun er 6 år yngre så regner jeg med dere er veldig unge? For meg er det nemlig veldig "fjortis" når dama begynner å sende meldinger på vegne av mannen. Da fremstår man fort som sjalu og litt "eiesyk". Var sånn vi holdt på i tenåra. Så det ville jeg unngått om jeg var deg  Men hvis han absolutt vil ha deg til å sende henne denne meldingen så for guds skyld skriv den fra hans telefon og lat som om du er ham. Da kommer det "liksom" fra ham.. Men egentlig bør han ordne opp sjæl. Det kan da ikke være så vanskelig å skrive; "hei! Jeg må be deg om å slutte og legge ut bilder av meg da dette fort kan mistolkes. For som du vet så er jeg i et forhold, og da passer det seg ikke å legge ut slike bilder. Regner med du forstår det "  På den måten får han sagt det uten å være "kjip" mot henne..  Anonymous poster hash: 31b4e...491
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #11 Skrevet 28. mars 2016 29 år her og hun er 23 år... blir ung for meg når hun er student.  Ja nå har han glemt hele episoden og prøver å komme seg unna. Så får vel ta en ny prat. Jeg mener det må vere lov å avvise noen. Vi hadde nok tull i tenårene og har fått tilbake den tilliten vi trenger som mann og kone. Han er dessverre altfor pen og får oppmerksomjet  Anonymous poster hash: 1bd5c...170
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #12 Skrevet 28. mars 2016 Bare drit i å svar, så går hun vel lei etterhvert. Anonymous poster hash: 36fbe...b75
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #13 Skrevet 28. mars 2016 Har han fortalt henne at han er opptatt, da? Â Anonymous poster hash: 411b0...d94
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #14 Skrevet 28. mars 2016 Jeg merker jeg ble mer interessert i hva slags jobb han har jeg  Anonymous poster hash: 8a958...194
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #15 Skrevet 28. mars 2016 Han må nesten ordne opp i det selv. Hadde vært flau om jeg hadde følt behov for å sende en slik melding på vegne av mannen. Du fremstår bare som sjalu.  Men er du sikker på at du har hele historien? Han lar hun ta bilder av han og dere har hatt tull i forholdet tidligere? Syns det skurrer. Ville han ikke hatt kontakt kunne han fint ha ordnet det sånn, på en ryddig måte.  Anonymous poster hash: ddcad...111
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #16 Skrevet 28. mars 2016 29 år her og hun er 23 år... blir ung for meg når hun er student.  Ja nå har han glemt hele episoden og prøver å komme seg unna. Så får vel ta en ny prat. Jeg mener det må vere lov å avvise noen. Vi hadde nok tull i tenårene og har fått tilbake den tilliten vi trenger som mann og kone. Han er dessverre altfor pen og får oppmerksomjet  Anonymous poster hash: 1bd5c...170 Blir for ung for deg når hun er student? I motsetning til hvis hun jobbet?  Anonymous poster hash: 80e9f...9e4
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #17 Skrevet 28. mars 2016 Syns det lukter litt her..... Â Anonymous poster hash: bf320...f10
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #18 Skrevet 28. mars 2016 "Jentunge" på 23, eh?  Jeg tror du er skrekkelig naiv her.... Gjetter på at han sletter meldingene han sender, men lar dem hun sender stå slik at du kan se dem.   Anonymous poster hash: 72aba...589
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #19 Skrevet 28. mars 2016 Eller at han er langt mer imøtekommende enn du tror når han møter henne. Anonymous poster hash: 72aba...589
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #20 Skrevet 29. mars 2016 Men altså. Skriv nå en sms for han, som om du er han. Og send fra hans telefon/ Facebook, mail etc. Problem solved.  Forøvrig tafatt av mannen din  Anonymous poster hash: 5469f...724
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #21 Skrevet 29. mars 2016 Han svarer ikke og det tror jeg egentlig på. Problemet hans er at han er verdens mest hyggelige, imøtekommende og smilende person. Jeg forstår ikke at hun er interessert engang når vi venter nr.3...... men hun gir tydligvis ikke opp. Han har ikke svart henne, og det er 2-3 uker siden hun sist tok kontakt. Han er ikke redd for mobilen sin i det hele tatt og det tenker jeg er fordi han ikke har noe å skjule. Han er så feig, og har ikke svart henne nå heller, og jeg så hun var våken i natt og trykket "liker" på flere bilder... Så mulig det er det beste. .. og overse henne. Må jo være passelig pinlig når hun skriver "hvordan har du det? Klem" og han aldri svarer.. hadde han svart ville han vært redd for mobilen sin, men det er han jo ikke... Likevel blir jeg irritert fordi hun har på ny lagt ut bilde av han og skriver hvor fantastisk han er... og han trykker "liker"  Anonymous poster hash: 1bd5c...170
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #22 Skrevet 29. mars 2016 Men hvis han ikke vil at hun skal legge ut bilder av ham på sosiale medier, burde ikke første bud i hvert fall være å ikke "like" bildene hun legger ut da? Hvordan skal denne "jentungen" da forstå at han ikke er interessert/liker dette om han ikke sier ifra, han er veldig imøtekommende etc, pluss at han "liker" bildene hun legger ut. Ingenting av det du skriver tilsier at han avviser henne..  Ikke at jeg tror han er utro, men jeg er snart 40 år og har da både sett og hørt litt oppigjennom åra. Har liksom begynt å skjønne hvordan ting funker Hvis hun vet om deg så skriver hun nok ikke kjærlighetserklæringer på meldinger (hvis hun ikke er ute etter å ødelegge for dere/har en agenda), for da vet hun jo at hun får bråk med mannen. Men jeg har litt vondt for å tro at hun er så "treg" at hun ikke tar hintet hvis mannen ikke svarer henne på meldingene i det hele tatt. De fleste ville sluttet å ta kontakt da.. Mulig mannen din faktisk ønsker å få en slutt på dette, men da må han faktisk endre adferden sin ovenfor henne. For nå samsvarer ikke ord og handlinger..  Anonymous poster hash: 31b4e...491
Sage90 Skrevet 29. mars 2016 #23 Skrevet 29. mars 2016 Hvordan får hun tatt bilder av de to sammen hvis han aldri møter henne?
Luksusdyret Skrevet 29. mars 2016 #24 Skrevet 29. mars 2016 Her er min dystre versjon: HI sin mann møter denne "jentungen" hver gang han er på reise og de har sex, koser seg og er kjærester. Hvorfor i huleste ellers møter han denne dama hver eneste gang han er på reise? Man UNNGÅR vel å møte folk man ikke ønsker å omgås? Hvorfor "liker" han bildene? Hvis han synes det er plagsomt så bør han rapportere henne til Facebook slik at hennes bruker blir sperret. Og drite i å ta bildene sammen med henne. Nei, HI, du er SVÆRT naiv. I tillegg til å være utro drittsekk, er mannen din en FEIG utro drittsekk som vil få DEG til å skrive sjalusimeldinger til elskerinna slik at DU og ikke han, blir syndebukken. Hadde ikke stolt på den mannen et øyeblikk.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #25 Skrevet 29. mars 2016  "Jentunge" på 23, eh?  Jeg tror du er skrekkelig naiv her.... Gjetter på at han sletter meldingene han sender, men lar dem hun sender stå slik at du kan se dem.    Anonymous poster hash: 72aba...589   Hehe, her har også mannen "ikke svart" elskerinna, slik at hun fremstod som gal - hun sendte jo masse kjærlighetsmeldinger hver dag som forble "ubesvart". En rask titt på utskrift fra hans telefon (dusten glemte at JEG betalte hans telefonregning) kunne vise at joda, han har svart henne hver gang. Han sletter nok meldinger og de har nok et forhold, HI.  Anonymous poster hash: cf109...bd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå