Gå til innhold

Hvilken telefon til åtteåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fatter ikke hvorfor dere ønsker å kjøpe mobiltelefoner til så små.. Helt unødvendig, men det er min mening.

Her kjøpte vi en helt simpel mobil som henger fast med borrelås på kjøkken med kontaktabonnement på meg. Barna vet hvordan den fungerer. Hustelefon er dyrt, dette er billigste metode, og dersom det mot formodning trengtes at et av barna må ha den med seg er det null problem.

Brukes kun til å ringe om det er noe, eller sende SMS. Ikke smart telefon en plass. 😉

Anonymous poster hash: 300f3...c1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fatter ikke hvorfor dere ønsker å kjøpe mobiltelefoner til så små.. Helt unødvendig, men det er min mening.

Her kjøpte vi en helt simpel mobil som henger fast med borrelås på kjøkken med kontaktabonnement på meg. Barna vet hvordan den fungerer. Hustelefon er dyrt, dette er billigste metode, og dersom det mot formodning trengtes at et av barna må ha den med seg er det null problem.

Brukes kun til å ringe om det er noe, eller sende SMS. Ikke smart telefon en plass. 😉

Anonymous poster hash: 300f3...c1c

Samme her: Fant en av mine gode, gamle nokiatelefoner i ei skuff, ordnet med kontantkort og vips så hadde vi "hustelefon"! Dermed har barna en tlf de kan bruke når de er alene hjemme og trenger å ringe oss/sende sms.

Anonymous poster hash: 10aa3...266

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...