Gå til innhold

Dere som har tatt abort


Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg var dette det rette å gjøre. Jeg tenker oå det innimellom, men ingen vonde og såre tanker.

 

Hadde jeg ikke vært hundre prosent sikker på at jeg gjorde det rette for meg og min familie så hadde jeg ikke gjort det. Jeg har hørt om hvor mange som sliter etterpå, så jeg ville kun gjøre det om jeg følte meg helt sikker. Og jeg er glad jeg gikk mange runder med meg selv før jeg bestemte meg.

 

Anonymous poster hash: 66b21...bba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...