Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #26 Skrevet 25. mars 2016 Det må du slutte med!! Bruk gjerne klyster, men alt som føres inn i endetarmen absorberes (derfor man kan medisinere med stikkpiller), og grønnsåpe er ikke noe man ønsker å ha invortes! Anonymous poster hash: 6dac7...007 Grønnsåpevann blir også brukt til sårvask, så det tar jeg med knusende ro. Såpa er et reint naturprodukt bestående av fett og lut. Anonymous poster hash: c797d...5d3
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #27 Skrevet 25. mars 2016 Grønnsåpevann blir også brukt til sårvask, så det tar jeg med knusende ro. Såpa er et reint naturprodukt bestående av fett og lut. Anonymous poster hash: c797d...5d3 Du bruker ikke grønnsåpe som du vasker gulvet med. Kjøper på apoteket Anonymous poster hash: 4799e...afe
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #28 Skrevet 25. mars 2016 Grønnsåpevann blir også brukt til sårvask, så det tar jeg med knusende ro. Såpa er et reint naturprodukt bestående av fett og lut. Anonymous poster hash: c797d...5d3 Kan du si litt om fremgangsmåte? Tenkte å sette selv når fødsel er i gang. Har klarert med jordmor. Hvordan er blandingsforholdet? Hvor mye, hva setter du det med? Anonymous poster hash: fe30b...08e
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #29 Skrevet 25. mars 2016 Jøss,trodde det var bare menn som kunne det siden de har g punktet i rumpa. Lærte jeg noe nytt i dag og. Anonymous poster hash: 28d51...700 Leste faktisk om ei som fikk orgasmer ved å bli slikket på brystvortene. Anonymous poster hash: a3865...0fe
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #30 Skrevet 25. mars 2016 Analsex I misjonærstilling gir meg orgasme raskere og sterkere enn noe annet. Hvis jeg stimulerer høyre (!) Brystvorte kommer jeg enda raskere. Funker ikke på venstre side.. Anonymous poster hash: 0e4b4...3a1
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #31 Skrevet 25. mars 2016 Grønnsåpevann blir også brukt til sårvask, så det tar jeg med knusende ro. Såpa er et reint naturprodukt bestående av fett og lut. Anonymous poster hash: c797d...5d3 At noe er naturlig betyr ikke at det skal brukes invortes! Og det er ingen som bruker grønnsåpe til sårvask lenger (ikke gjør det du som skal føde heller, bruk heller Lactacyd), grønnsåpe er basisk, og forstyrrer miljøet i såret, man vil ha lav pH for best forhold! Det er noe annet å få fortynnet grønnsåpevann på et sår, kontra å absorbere det (kunne like gjerne drukket det) via endetarmen. MEN, noen folk går det ikke an å snakke fornuft til, så hvis du er en av dem, som bare har bestemt deg for at du vet best, og at det ikke hjelper hva noen sier, så kos deg med grønnsåpen! Anonymous poster hash: 6dac7...007
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #32 Skrevet 25. mars 2016 Morsom tråd 😁😁 Anonymous poster hash: e2cb8...6de
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #33 Skrevet 25. mars 2016 Vasker med kun med vann! Har en "analdusj" som jeg bruker. Følger med en større del til den, sånn at jeg kan gjøre meg mer klar før jeg hopper i senga med mannen 😉 Anonymous poster hash: 63d7c...738
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #34 Skrevet 26. mars 2016 At noe er naturlig betyr ikke at det skal brukes invortes! Og det er ingen som bruker grønnsåpe til sårvask lenger (ikke gjør det du som skal føde heller, bruk heller Lactacyd), grønnsåpe er basisk, og forstyrrer miljøet i såret, man vil ha lav pH for best forhold! Det er noe annet å få fortynnet grønnsåpevann på et sår, kontra å absorbere det (kunne like gjerne drukket det) via endetarmen. MEN, noen folk går det ikke an å snakke fornuft til, så hvis du er en av dem, som bare har bestemt deg for at du vet best, og at det ikke hjelper hva noen sier, så kos deg med grønnsåpen! Anonymous poster hash: 6dac7...007 Det jeg bruker i rumpa er da også fortynnet. Det er snakk om ca én teskje i 1/4 - 1/2 l vann. Tynnere enn det du f eks ville ha vasket hendene i. Lærte det på fødeavdelinga, hvis du vil vite det. Og det er ellers feil det du sier om at tarmveggen i endetarmen tar opp så mye. Da kunne man i så fall bare stukket maten opp bak, ikke sant? Det kan man ikke, for tykktarmen tar hovedsakelig ut væske fra tarminnholdet før det skal ut. Det kan i høyden sammenlignes med å gurgle seg i grønnsåpevann. Miljøet i munnen er sammenlignbart. Det skal også ha en viss surhetsgrad, men blir ikke forrykket av at du pusser tenner. Så når du slutter å gurgle fluor (giftig!) skal jeg slutte å vaske meg i grønnsåpe. Anonymous poster hash: c797d...5d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå